Menu

Kaszka - MorgenStund - 1000g Jentschura Warszawa

Cechy produktu

  • Producent P. Jentschura 
  • Rodzaj kasza 
  • Wielkość opakowania 1000 g

Opis

Kaszka z prosa i gryki

Czy zdarza się Wam, iż rano czujecie się zmęczeni i osłabieni? Może zależeć to od pierwszego posiłku. Rozpocznijcie dzień lekkostrawnym, zasadotwórczym, w całości pozbawionym laktozy i cukru oraz substancji słodzących, Porannym Posiłkiem (MorgenStund'), który doda Wam energii i zdrowia na cały dzień.

Poranny Posiłek (MorgenStund') zawiera wyselekcjonowane dodatki, jak na przykład bezglutenowe i bogate w substancje witalne nasiona prosa, gryki, amarantu (szarłatu), nasiona słonecznika, dyni i słodkie migdały. Naturalna słodycz owoców, zawarta w jabłkach i ananasach, uzupełnia to wysoko wartościowe śniadanie, przeznaczone jednocześnie dla młodych jak i starszych osób.

Samo przygotowanie posiłku jest dziecinnie proste, prędkie i na
niewiarygodnie dużo sposobów. Poranny Posiłek (MorgenStund')
można ugotować jako kaszkę albo po prostu zalać gorącą wodą,
zamieszać i pozostawić na niedługo, aż napęcznieje. Później możemy
dodać wedle upodobania świeże lub suszone owoce, orzechy, Siłę
Roślin (WurzelKraft®), dolać trochę śmietany, mleka sojowego,
ryżowego lub migdałowego.

MorgenStund - jedynie to, co najkorzystniejsze z natury!

Proso, ze względu na wysoką zawartość krzemu, jest nieprzeciętnym „upiększaczem", a więc jest ważne dla regeneracji i zachowania przepięknej skóry, włosów i paznokci. W dodatku proso stanowi cenne roślinne źródło żelaza.

Amarant, "ziarno mocy", jest użytkowany poprzez wielu sportowców w celu zwiększenia produktywności i wytrzymałości fizycznej. Bardzo wartościowe jest białko amarantu. Stanowi on w dodatku ważne źródło wapnia.

Słodkie migdały już Hildegard von Bingen nazwała prawdziwymi "paczkami odżywczymi". Ich spożycie obniża ryzyko rozwoju chorób układu krążenia.

Nasiona słonecznika są ważnym źródłem witaminy E. Chroni ona błony komórkowe i wspiera kształtowanie mięśni i tkanek. Nasiona słonecznika wzmacniają serce i krążenie, a także kości. Służą uniemożliwianiu krwawieniu dziąseł i paradontozie.

Ananas jest niezwykle bogaty w enzymy, które polepszają trawienie. Owoce te są przydatne do ujędrnienia skóry i wzmacniania tkanki łącznej, a także pomagają zapobiec powstaniu przedwczesnych zmarszczek.

Jabłka charakteryzują się niezwykle wysoką zawartością substancji witalnych. Ze względu na dużą zawartość błonnika pomagają zmniejszyć poziom cholesterolu i bronią przed rakiem okrężnicy. Jabłka poprawiają trawienie i bronią przed chorobami układu krążenia.

Nasiona dyni działają przeciwskurczowo, wzmacniają mięśnie pęcherza i posiadają pozytywny wpływ na prostatę. Na dodatek wzmacniają własne siły obronne organizmu. Zmniejszają ciśnienie krwi, przyjmuje się je także w chorobach skóry i błon śluzowych.

Kaszka MorgenStund mieści <0,5 mg złota na 100 gramów. Złoto jest bardzo ważne dla regeneracji organizmu i dla mózgu i nerwów.

Kto uwielbia MorgenStund?
  • świadomi zdrowia

  • wegetarianie

  • nadmiernie zakwaszeni

  • zestresowani

  • sportowcy wybierają Poranny Posiłek (MorgenStund'), ponieważ daje im na długo nieprzeciętne uczucie sytości, nie obciążając nadmiernie żołądka

  • przyszłe mamy i mamy karmiące piersią i niemowlęta i małe dzieci

  • dzieci w wieku szkolnym, studenci, pracownicy zmianowi oraz ludzie o długim dniu pracy cenią sobie Poranny Posiłek (MorgenStund'), gdyż podwyższa on ich wytrzymałość i zdolność koncentracji

  • osoby, które właśnie zaczynają przestawiać swój sposób żywienia na pokarmy pełnowartościowe lub posiadają wrażliwe jelita

  • osoby z wrażliwością na gluten, które muszą rezygnować ze zbóż w pożywieniu

  • osoby z nietolerancją laktozy

  • osoby, które nie tolerują cukru, posiadają cukrzycę lub dietę antygrzybiczą

Badania przeprowadzone przez Matthiasa Leistena i Josefa Lohkampera wykazały, iż proso, jabłka, ananasy, amarant (szarłat), ziarna słonecznika i słodkie migdały zawierają śladowe ilości złota. Ten najwartościowszy ze wszystkich pierwiastków uważany jest w przyrodolecznictwie za „minerał regenerujący".
Życzymy Państwu smacznego i dynamicznego startu w nowy dzień!

Sposób przyrządzania MorgenStund (na 1 porcję):
  • 3 łyżki stołowe Porannego Posiłku (MorgenStund') (ok. 35 g)

  • 180-200 ml zimnej wody

Poranny Posiłek (MorgenStund') rozmieszać w wodzie przy pomocy trzepaczki do piany. Mieszając doprowadzić do wrzenia i gotować na niewielkim ogniu przez 1 do 2 minut. Zdjąć garnek z kuchenki i trzymać kaszkę pod przykryciem ok. 5 minut, aż napęcznieje.

MorgenStund'w biurze i w podróży:
Poranny Posiłek (MorgenStund') zalać gorącą wodą i pozostawić na 5 minut do napęcznienia, od czasu do czasu mieszając.

MorgenStund' podawany na zimno:
Wieczorem przygotować Poranny Posiłek (MorgenStund') w przekazanych powyżej proporcjach i pozostawić poprzez noc do napęcznienia. Przed spożyciem jeszcze raz zamieszać.

Wartości spożywcze MorgenStund

Porady:
  • Poranny Posiłek (MorgenStuncd') pasuje perfekcyjnie na przekąskę pomiędzy posiłkami lub lekką kolację.

  • Poranny Posiłek (MorgenStund') także po wysiłku fizycznym pomaga prędko zregenerować organizm.

  • Zamiast na wodzie Poranny Posiłek (MorgenStund') można przygotować ze śmietaną, mlekiem sojowym, ryżowym, czy migdałowym wyłącznie dodać je do smaku.

  • Innym wariantem jest dodanie prażonych wcześniej na patelni nasion słonecznika albo dyni. By wspomóc proces trawienia do Porannego Posiłku (MorgenStund') można dodać nasiona lnu albo rdestu. Pamiętajmy jednak, aby pić przy tym szerokie ilości wody.

  • Do podanych przepisów z Porannym Polsiłkiem (MorgenStund') nie trzeba już dodawać żadnych środków słodzących. Przekonajcie się sami o doskonałym naturalnym smaku tej potrawy. Jeżeli jednak zaistnieje potrzeba dosłodzenia, najlepiej użyć trochę syropu klonowego, miodu albo zagęszczonego soku z agawy.

  • Poranny Posiłek (MorgenStuncd) dla niemowląt od 10. Miesiąca życia oraz niepokaźnych dzieci

MorgenStuncd - udany start w zdrowy dzień!

  • zasadotwórczy

  • bogaty w substancje witalne

  • wysoka zawartość ciał balastowych

  • bez glutenu

  • bez dodatku cukru*

  • bez środków konserwujących

  • lekkostrawny

Zalecenia dotyczące zdrowego śniadania:
  1. Już po przebudzeniu wypijcie pełną szklankę wody niegazowanej, a na śniadanie 1 -2 filiżanek Herbaty Ziołowej 7x7 (KrauterTee)!

  2. Swoje śniadanie przygotowujcie w spokoju. Zarezerwujcie sobie na nie przynajmniej kwadrans! I pamiętajcie,poprawnie przeżute, to w połowie strawione!

  3. Uzupełnijcie Poranny Posiłek (MorgenStund') według upodobania kilkoma łyżeczkami Siły Roślin (WurzelKraft)!

  4. Pamiętajcie o precyzyjnym przeżuwaniu! Jedzcie jedynie tyle, aby nasycić głód!

  5. Każdego ranka do Porannego Posiłku (MorgenStund')
    zjedzcie bogate w witaminy i związki mineralne warzywa i owoce! Także jako drugie śniadanie Poranny Posiłek (MorgenStund') sprawi Wam ogromną przyjemność.

  6. Skorzystajcie ze świeżych, regionalnych i sezonowych produktów spożywczych!

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.