Menu

Mechanizm korbowy Shimano Alivio FC-T4060 44x32x22T 9 rz. 175 mm

Cechy produktu

  • Producent Shimano 
  • Rodzaj korba 

Opis

Mechanizm korbowy Shimano FC-T4060 44-32-22T 9 rz. 175 mm

Mechanizm korbowy z nowej turystycznej grupy dedykowany jest do obsługi napędów rowerowych 3 x 9 przełożeń.

Model FC-T4060 jest dedykowany do rowerów turystycznych, rekreacyjnych i crossowych.

posiada trzy demontowalne stalowe tarcze z przełożeniami 44 x 32 x 22 zęby.

Mechanizm korbowy oparty jest na 2-elementowej konstrukcji wraz ze nieelastyczną osią.

pakiet gromadzi:

- mechanizm korbowy

- śrubę regulującą luz w trakcie montażu mechanizmu korbowego

Grupa produktowa: Alivio 2015

Model: FC-T4060

Tylna kompatybilność: 9 przełożeń

Największa zębatka: 44 zębów, stalowa

Środkowa zębatka: 32 zębów, stalowa

Najmniejsza zębatka: 22 zęby, stalowa

Długość ramienia: 175 mm

kanon mocowania: 2-Piece Crankset UWAGA! Łożysk nie ma w pakiecie!

Osłona łańcucha: TAK

Średnica gwintu do mocowania pedałów: 9/16"

Średnia waga towaru: 1200 g

Kolor: czarny matowy

zastosowane technologie Shimano:

2-elementowa budowa mechanizmu korbowego. Zintegrowane ramię mechanizmu i oś suportu powiększoną sztywność przy zmniejszonej wadze. Szersze rozmieszczenie łożysk powiększa sztywność, dzięki czemu siła pedałowania zostaje wydajniej przeniesiona na napęd roweru. Zaimplementowane dokładne łożyska. Dzięki nim nie trzeba zbyt często zajmować się konserwacją i bardzo ułatwia to montaż mechanizmu korbowego.

Koronki HyperGlide. Cechą specjalnie zaprojektowanych koronek HYPERGLIDE są charakterystycznie rozmieszczone rampy zmiany przełożenia i profile zębów, gwarantujące udoskonaloną kontrolę łańcucha w trakcie zmiany przełożenia. Koronki HG przeprowadzają łańcuch momentalnie i bezpośrednio do następnej zębatki bez przeciążenia. Konwencjonalne koronki wywołują, że łańcuch podwyższa się i przechodzi nad zębami koronki przed wybraniem zębatki.

Zintegrowana budowa tarcz SG-X, przednia przerzutka Wide Link i łańcuch HG. Te elementy współpracują ze sobą, żeby poprawić kontrolę nad łańcuchem w celu zapewnienia precyzji i niezawodności zmiany przełożeń z przodu, które są wyjątkowo {pomocn|przydatn)e w przypadku ekstremalnej jazdy terenowej.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.