Menu

Mechanizm Korbowy Shimano Altus FC-M371 48x36x26 9rz. 170mm

Cechy produktu

  • Producent Shimano 
  • Rodzaj korba 

Opis

Mechanizm korbowy FC-M371 170mm 48x36x26 czarny z osłoną

asygnowany jest do obsługi napędów rowerowych 3 x 9 przełożeń.

Model FC-M371 jest dedykowany do rowerów górskich i trekkingowych.

posiada niedemontowalne, nitowane tarcze z przełożeniami 48 x 36 x 26 zęby.

Współpracuje z osią suportu Shimano na kwadrat o długości 123 mm.

Grupa produktowa: Altus

Model: FC-M371

Kolor: czarny

Tylna kompatybilność: 9 przełożeń

Największa zębatka: 40 zębów, stalowa

Środkowa zębatka: 30 zębów, stalowa

Najmniejsza zębatka: 22 zęby, stalowa

Długość ramienia: 170 mm

dedykowana długość osi suportu: 123 mm (dla linii łańcucha 50 mm)

standard mocowania: Kwadrat

Osłona łańcucha: TAK

Współdziałanie z Dual SIS: TAK

Średnica gwintu do mocowania pedałów: 9/16"

Średnia waga artykułu: ~ 1015 g (z lewym ramieniem)

W zestawie: śruby M8

zaimplementowane technologie Shimano:

Zintegrowana budowa tarcz SG-X, przednia przerzutka Wide Link, a także łańcuch HG. Te komponenty współpracują ze sobą, by poprawić kontrolę nad łańcuchem w celu zapewnienia precyzji i bezawaryjności zmiany przełożeń z przodu, które są nad wyraz przydatne w przypadku skrajnej jazdy terenowej.

Koronki HyperGlide. Cechą specjalnie zaprojektowanych koronek HYPERGLIDE są charakterystycznie rozmieszczone rampy zmiany przełożenia i profile zębów, zapewniające ulepszoną kontrolę łańcucha w trakcie zmiany przełożenia. Koronki HG przeprowadzają łańcuch szybko i bezpośrednio do następnej zębatki bez przeciążenia. Klasyczne koronki powodują, iż łańcuch podwyższa się i przechodzi nad zębami koronki przed wybraniem zębatki.

MEGA-9 LITE to lekkie pedałowanie z efektywnym napędem. System ten chatakteryzują trzy cechy: stosowne przełożenie dla każdego wymiaru koła - im większe koło, tym pokaźniejszy zakres kaset niezbedny do utrzymania lekkiego pedałowania. Zaawansowany system zmiany przedniego przełożenia - kompilacje przełożeń dobrane do każdego wymiaru koła tak,zniżyć liczbę korygujących zmian przełożeń z tyłu przy minimalnej różnicy przełożeń z przodu. Poprawiony prześwit opony rozszerzający manewrowość - przekonstruowana przerzutka przednia dająca możliwość zmniejszenia rozstawu kół w ramie.

Przednia i Tylna Indeksowana Zmiana Przełożenia DUAL SIS - elementy systemu, takie jak mechanizm indeksowania zastosowany w dźwignię zmiany przełożenia, linka tylnej indeksowanej zmiany przełożenia SIS działająca bez tarcia i swobodnie pracująca tylna przerzutka, tworzą SHIMANO INDEX SYSTEM. Tylny indeksowany system zmiany przełożeń SIS został wykorzystany dodatkowo w przerzutce przedniej. Dzięki temu indeksowanemu systemowi zmiana przełożeń z przodu stała się łatwiejsza i komfortowojsza.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.