Mechanizm korbowy z nowej grupy przeznaczony jest do obsługi napędów rowerowych 3 x 9 przełożeń.
Model FC-T4060 jest przeznaczony do rowerów rekreacyjnych, trekkingowych i górskich.
posiada demontowalne tarcze z przełożeniami 48 x 36 x 26 zęby.
2-elementowa kompozycja mechanizmu korbowego.
komplet gromadzi:
- mechanizm korbowy
- śrubę regulującą luz podczas montażu mechanizmu korbowego
Grupa produktowa: Alivio
Model: FC-T4060
Tylna kompatybilność: 9 przełożeń
Największa zębatka: 48 zębów, stalowa
Środkowa zębatka: 36 zębów, stalowa
Najmniejsza zębatka: 26 zęby, stalowa
Długość ramienia: 175 mm
standard mocowania: Hollowtech II, 2-Piece Crankset (np. Shimano SM-BB52, SM-BB70). UWAGA! Łożysk nie ma w zestawie!
Osłona łańcucha: TAK
Średnica gwintu do mocowania pedałów: 9/16"
Średnia waga produktu: 1200 g
Kolor: czarny matowy
zastosowane technologie Shimano:
2-elementowa budowa mechanizmu korbowego. Zintegrowane ramię mechanizmu i oś suportu zwiększoną sztywność przy zmniejszonej wadze. Szersze rozmieszczenie łożysk zwiększa sztywność, dzięki czemu siła pedałowania zostaje efektywniej przeniesiona na napęd roweru. Zastosowane staranne łożyska. Dzięki nim nie trzeba zbyt niejednokrotnie zajmować się konserwacją oraz szczególnie upraszcza to montaż mechanizmu korbowego.
Koronki HyperGlide. Cechą specjalnie zaprojektowanych koronek HYPERGLIDE są charakterystycznie rozmieszczone rampy zmiany przełożenia i profile zębów, zapewniające lepszą kontrolę łańcucha podczas zmiany przełożenia. Koronki HG przeprowadzają łańcuch szybko i bezpośrednio do następnej zębatki bez przeciążenia. Tradycyjne koronki wywołują, iż łańcuch unosi się i przechodzi nad zębami koronki przed wybraniem zębatki.
MEGA-9 LITE to lekkie pedałowanie z produktywnym napędem. System ten cechują trzy atrybuty: stosowne przełożenie dla każdego wymiaru koła - im pokaźniejsze koło, tym pokaźniejszy zakres kaset potrzebny do utrzymania lekkiego pedałowania. Progresywny system zmiany przedniego przełożenia - kombinacje przełożeń dopasowane do każdego rozmiaru koła tak,zmniejszyć liczbę korygujących zmian przełożeń z tyłu przy minimalnej różnicy przełożeń z przodu. Poprawiony prześwit opony zwiększający manewrowość - przekonstruowana przerzutka przednia dająca możliwość zmniejszenia rozstawu kół w ramie.