Menu

Oleo-Mac G 48 PK

Cechy produktu

  • Producent Oleo-Mac 
  • Szerokość koszenia 46 cm
  • Pojemność kosza 60 l

Opis

G48PK COMFORT kosiarka spalinowa pchana OLEO-MAC 46cm 4.0 K.M EMAK K 500 OHV 3 lata gwarancji
Ze względu na ciągłe zmiany konstrukcyjne prowadzone przez producenta EMAK, zdjęcie może się nieznacznie różnić od stanu faktycznego.

dane technologicznE:
objętość silnika / model 140 cm3 / K500 OHV
firma silnika EMAK
Moc silnika orientacyjna 4,0 K.M.
Moc wykorzystaneczna urządzenia 2.2 k.W.
Szerokość cięcia 46 cm
Korpus / waga Stalowy / 25,4 kg
Regulacja wysokości cięcia / wysokość Niezależna / od 28 do 75 mm
Kosz 60 l
Koła przód / tył Łożyska kulkowe
Funkcje Zbieranie do kosza
Opcjonalnie Mulczowanie
Trawniki o powierzchni Do 1400 m²

cechy:
• genialny i sprawdzony silnik OHV EMAK, którego główne mocne strony to:
tuleja żeliwna cylindra (I/C), łożyskowany, bardzo twardy wał korbowy, wyjątkowo wytrzymały na jego skrzywienie.
• Jest wyposażona w koła na łożyskach kulkowych (wszystkie), które gwarantują płynność jazdy urządzenia
• Regulacja wysokości cięcia jest niezależna i może być dostosowywana na każdym kole w
zakresie 4 pozycji.
• Wszystkie modele wyposażone są seryjnie w noże do rozdrabniania, które pozwalają na rozdrobnienie trawy, dzięki czemu gromadzi się ona wyraźnie lepiej wewnątrz kosza na trawę o pojemności 60 litrów.

atuty:
Największą z nich jest silnik górnozaworowy OHV zprzystępnymi korkami wlewu oleju i paliwa
Silniki Emak to silniki, na które warto zwrócić szczególną uwagę.
zarówno silniki o pojemności 140 cm3 jak 196 cm3 to solidne jednostki górnozaworowe (serii K500, K600, K700, K800), co oznacza nie tylko oszczędności w spalaniu paliwa, ale także mniejszy poziom wibracji i hałasu. Inne pokaźne elementy konstrukcji silnika to kulkowe łożysko wału korbowego i żeliwna tuleja cylindra, co bezpośrednio przekłada się na rozszerzoną żywotność silnika i stanowi widoczny wyróżnik silników Emak w stosunku do konkurencji. Konstrukcja silnika też niebanalne rozwiązania zwiększające ergonomię i komfort pracy operatora dzięki takim elementom jak: wielki tłumik, automatyczny dekompresor, podwójny system filtracji powietrza.

Dlaczego silniki EMAK są wyjątkowe:
* Silnik górno-zaworowy OHV (Over Head Valve) to mniejszy poziom wibracji i hałasu, jednocześnie przy ulepszonych osiągach i momencie obrotowym. Nawet o 30% mniejsze spalanie w stosunku do silników z bocznymi zaworami.
* automatyczny system dekompresyjny to działające samoczynnie zawory, które w momencie rozruchu łączą komorę spalania z atmosferą. Dekompresja ogranicza ciśnienie sprężania, a co z tego wynika także siłę, z jaką operator musi ciągnąć za linkę rozrusznika. Po uruchomieniu silnika wyłączenie dekompresora następuje samoczynnie w wyniku zmiany ciśnienia w cylindrze.
* Podwójne kulkowe łożyska wału korbowego zdecydowanie zmniejszają tarcie w pracy korbowodu, co bezpośrednio przekłada się na powiększoną żywotność i odporność całego silnika. Konstrukcyjnie krótszy wał korbowy (jego część poza miską olejową) to mniejsze ryzyko uszkodzenia w trakcie uderzenia noża o ewentualnie napotkane kamienie.

Filmy

Filmy pochodzą z serwisu YouTube. Zostały stworzone przez różnych autorów z całego świata. Ich jakość jest dość zróżnicowana.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.