Są to materiały edukacyjne dla dzieci najmłodszych. Każda historyjka składa się z 8 obrazków, które dziecko ma ułożyć w adekwatnej kolejności i włożyć do plastikowych kieszonek.Układanie obrazków każde dziecko będzie postrzegało jako prawidłową zabawę. Rozbudzona ciekawość i chęć poznania dalszej części historyjki będą motywowały do wykonania zadania. Największą zachętą będzie jednak końcowy efekt - szeroka ilustracja, która powstanie po odwróceniu poprawnie ułożonych obrazków. Historyjki przeważnie uczą myślenia przyczynowo-skutkowego. By ułożyć obrazki w poprawnej kolejności dziecko musi uruchomić procesy myślowe: porównywanie, analizowanie, wnioskowanie. Musi dojrzeć szczegóły występujące na poszczególnych obrazkach, porównać je, określić, czy są takie same, najróżniejsze czy podobne. Uczy się więc spostrzegawczości. Odpowiadając na pytania dorosłych lub samodzielnie opowiadając o tym, co pokazuje dany obrazek albo co wydarzyło się w całej historyjce, rozwija mowę, wzbogaca słownictwo. Wyobrażając sobie przedstawioną sytuację albo wymyślając własną wersję wydarzeń opartą na jednym obrazku, rozwija wyobraźnię. Część historyjek dodatkowo ułatwi dziecku poznanie pewnych procesów mających miejsce w przyrodzie (np. Jak rosną pomidory albo owoce) i nauczy zachowania w unikatowych sytuacjach (np. Pomagania chorym zwierzętom). Pomoże także poznać niektóre zawody (np. Rolnika) i procesy (np. Budowania domu, pisania i wysyłania listu).
EAN: 9788371343773
ISBN: 8371343773
Oprawa: teczka
Wydawnictwo: Harmonia
EAN: 9788371343773
ISBN: 8371343773
Oprawa: teczka
Wydawnictwo: Harmonia