Jak z powodzeniem prowadzić e-biznes i nie zgubić się w możliwościach, które daje internet?
Coraz więcej kupujemy i sprzedajemy poprzez internet - polski rynek e-commerce wyceniany jest już na ok. 21,5 mld złotych*. Jednak na co dzień nie zastanawiamy się, jak to wszystko działa ani jak jest regulowane poprzez prawo. Dopiero gdy chcemy stworzyć własny startup czy sprzedawać coś w internecie, pojawiają się pierwsze pytania. Na część z nich odpowiemy sobie już na etapie planowania biznesu, lecz część zaskoczy nas dopiero wtedy, gdy zainicjujemy działalność. Dlatego warto jak najwcześniej poznać specyfikę i reguły prowadzenia e-biznesu.
Niniejsza książka w ergonomiczny sposób opisuje zróżnicowane aspekty działalności w internecie. Autorzy przyglądają się równocześnie startupom, jak i e-biznesowi w ogóle. Wspólnie z Czytelnikami zastanawiają się nad promowaniem producenta w sieci i płynącymi z tego korzyściami. Omawiają również specyfikę sprzedaży i obsługi klienta w świecie wirtualnym. Poruszają tematy, o których nieraz zapominamy lub wręcz nie uświadamiamy sobie ich istnienia, a przecież kwestie prawne i bezpieczeństwo i przepływ pieniędzy są kluczowe dla każdego e-biznesu. Krótkie teksty w formie pytań i odpowiedzi omawiają wszystkie kluczowe obszary, szczególnie interesujące dla osób chcących prowadzić działalność w internecie. Odpowiedzi na pytania, których do tej pory nie mieliście komu zadać!
* informacje na 2012 rok według szacunków SMB, Kelkoo, Forrester Research
Coraz więcej kupujemy i sprzedajemy poprzez internet - polski rynek e-commerce wyceniany jest już na ok. 21,5 mld złotych*. Jednak na co dzień nie zastanawiamy się, jak to wszystko działa ani jak jest regulowane poprzez prawo. Dopiero gdy chcemy stworzyć własny startup czy sprzedawać coś w internecie, pojawiają się pierwsze pytania. Na część z nich odpowiemy sobie już na etapie planowania biznesu, lecz część zaskoczy nas dopiero wtedy, gdy zainicjujemy działalność. Dlatego warto jak najwcześniej poznać specyfikę i reguły prowadzenia e-biznesu.
Niniejsza książka w ergonomiczny sposób opisuje zróżnicowane aspekty działalności w internecie. Autorzy przyglądają się równocześnie startupom, jak i e-biznesowi w ogóle. Wspólnie z Czytelnikami zastanawiają się nad promowaniem producenta w sieci i płynącymi z tego korzyściami. Omawiają również specyfikę sprzedaży i obsługi klienta w świecie wirtualnym. Poruszają tematy, o których nieraz zapominamy lub wręcz nie uświadamiamy sobie ich istnienia, a przecież kwestie prawne i bezpieczeństwo i przepływ pieniędzy są kluczowe dla każdego e-biznesu. Krótkie teksty w formie pytań i odpowiedzi omawiają wszystkie kluczowe obszary, szczególnie interesujące dla osób chcących prowadzić działalność w internecie. Odpowiedzi na pytania, których do tej pory nie mieliście komu zadać!
* informacje na 2012 rok według szacunków SMB, Kelkoo, Forrester Research