Polonez Caro/Atu [opr. miękka]

Polonez Caro/Atu [opr. miękka]

  • Cena od: 49,98
  • Cena do: 68,04
  • Oszczędzasz: do 28%
  • Ilość stron: 456
  • Rok wydania: 2001
  • Oprawa: miękka
  • Wydawnictwo: AUTO
  • Autor: Krzysztof Trzeciak
Polonez Caro/Atu [opr. miękka] Polonez Caro/Atu [opr. miękka] Polonez Caro/Atu [opr. miękka] Polonez Caro/Atu [opr. miękka] Polonez Caro/Atu [opr. miękka] Polonez Caro/Atu [opr. miękka] Polonez Caro/Atu [opr. miękka] Polonez Caro/Atu [opr. miękka] Polonez Caro/Atu [opr. miękka] Polonez Caro/Atu [opr. miękka] Polonez Caro/Atu [opr. miękka] Polonez Caro/Atu [opr. miękka] Polonez Caro/Atu [opr. miękka] Polonez Caro/Atu [opr. miękka] Polonez Caro/Atu [opr. miękka]
Oferty 1-7 ułożone według:
Bonito.pl4.5/591 opinii
Polonez Caro

Polonez Caro

Dostępny od ręki

49,98 zł

+ dostawa od 3,99 zł
  • 3,99 zł Przesyłka pocztowa
  • 9,99 zł Kurier
  • za darmo Odbiór osobisty
  • od 5,99 zł Inpost
  • 3,99 zł Przesyłka pocztowa
  • 9,99 zł Kurier
  • za darmo Odbiór osobisty
  • od 5,99 zł Inpost
  • 3,99 zł Przesyłka pocztowa
  • 9,99 zł Kurier
  • za darmo Odbiór osobisty
  • od 5,99 zł Inpost
Przejdź do sklepu

Bonito.pl

Informacje o produkcie

Polonez Caro/Atu [opr. miękka]

W książce opisano obsługę i naprawę zespołów samochodów osobowych Polonez (również wersję Kombi) wyposażonych w:? silnik benzynowy 1.5 (1481 cm3) o mocy 60 kW (82 KM), z gaźnikiem dwuprzelotowym typu 34S2 C12/100;? silnik benzynowy 1.5i (1481 cm3) o mocy 55 kW (75 KM), z wtryskiem jednopunktowym Multec TBI 700;? silnik benzynowy 1.6 (1598 cm3) o mocy 64 kW (87 KM), z gaźnikiem dwuprzelotowym typu 34S2 C16/100;? silnik benzynowy 1.6i (1598 cm3) o mocy 57 kW (77 KM) lub 56 kW (76 KM), z wtryskiem jednopunktowym Multec TBI 700 lub Bosch Mono-Motronic;? silnik benzynowy 1.4MPi (1389 cm3) o mocy 76 kW (103 KM), z wtryskiem wielopunktowym opracowanym przez firmę Rover;? silnik benzynowy 1.6 GSI (1598 cm3) o mocy 62 kW (84 KM), z wtryskiem wielopunktowym Multec XM;? silnik wysokoprężny 1.9D (1905 cm3) o mocy 51 kW (69 KM), z rotacyjną pompą wtryskową Bosch VE R 272-2 lub VE R 425-1.Opisy napraw uzupełniono danymi technicznymi i regulacyjnymi, tablicą momentów dokręcania oraz schematami elektrycznymi

Dane techniczne

Parametry
Ilość stron 456
Rok wydania 2001
Oprawa miękka
Wydawnictwo AUTO
Autor Krzysztof Trzeciak

Opisy produktu Polonez Caro/Atu [opr. miękka] udostępniane przez sprzedawców

MADBOOKS: Opis Polonez Caro/Atu Caro Plus/Atu Plus Kombi

( podobny opis w Libroteka.pl, Eksiegarnia )

W książce opisano obsługę i naprawę zespołów samochodów osobowych Polonez (również wersję Kombi) wyposażonych w:· silnik benzynowy 1.5 (1481 cm3) o mocy 60 kW (82 KM), z gaźnikiem dwuprzelotowym typu 34S2 C12/100;· silnik benzynowy 1.5i (1481 cm3) o mocy 55 kW (75 KM), z wtryskiem jednopunktowym Multec TBI 700;· silnik benzynowy 1.6 (1598 cm3) o mocy 64 kW (87 KM), z gaźnikiem dwuprzelotowym typu 34S2 C16/100;· silnik benzynowy 1.6i (1598 cm3) o mocy 57 kW (77 KM) lub 56 kW (76 KM), z wtryskiem jednopunktowym Multec TBI 700 lub Bosch Mono-Motronic;· silnik benzynowy 1.4MPi (1389 cm3) o mocy 76 kW (103 KM), z wtryskiem wielopunktowym opracowanym przez firmę Rover;· silnik benzynowy 1.6 GSI (1598 cm3) o mocy 62 kW (84 KM), z wtryskiem wielopunktowym Multec XM;· silnik wysokoprężny 1.9D (1905 cm3) o mocy 51 kW (69 KM), z rotacyjną pompą wtryskową Bosch VE R 272-2 lub VE R 425-1.Opisy napraw uzupełniono danymi technicznymi i regulacyjnymi, tablicą momentów dokręcania oraz schematami elektrycznymi....

Gigant.pl: Opis Polonez Caro/atu Caro Plus/atu Plus Kombi

W Książce Opisano Obsługę I Naprawę Zespołów Samochodów Osobowych Polonez (również Wersję Kombi) Wyposażonych W: Silnik Benzynowy 1.5 (1481 Cm3) O Mocy 60 KW (82 KM), Z Gaźnikiem Dwuprzelotowym Typu 34S2 C12/100; Silnik Benzynowy 1.5i (1481 Cm3) O Mocy 55 KW (75 KM), Z Wtryskiem Jednopunktowym Multec TBI 700; Silnik Benzynowy 1.6 (1598 Cm3) O Mocy 64 KW (87 KM), Z Gaźnikiem Dwuprzelotowym Typu 34S2 C16/100; Silnik Benzynowy 1.6i (1598 Cm3) O Mocy 57 KW (77 KM) Lub 56 KW (76 KM), Z Wtryskiem Jednopunktowym Multec TBI 700 Lub Bosch Mono-Motronic; Silnik Benzynowy 1.4MPi (1389 Cm3) O Mocy 76 KW (103 KM), Z Wtryskiem Wielopunktowym Opracowanym Przez Firmę Rover; Silnik Benzynowy 1.6 GSI (1598 Cm3) O Mocy 62 KW (84 KM), Z Wtryskiem Wielopunktowym Multec XM; Silnik Wysokoprężny 1.9D (1905 Cm3) O Mocy 51 KW (69 KM), Z Rotacyjną Pompą Wtryskową Bosch VE R 272-2 Lub VE R 425-1.

Opisy Napraw Uzupełniono Danymi Technicznymi I Regulacyjnymi, Tablicą Momentów Dokręcania Oraz Schematami Elektrycznymi

Dodaj swoją opinię

Powiązane kategorie