Razem w przedszkolu 5 Karty [opr. miękka]

Razem w przedszkolu 5 Karty [opr. miękka]

Przykro nam, w chwili obecnej brak ofert.

Informacje o produkcie

Razem w przedszkolu 5 Karty [opr. miękka]

Cz.1. i Wyprawka. Cz.1. obejmują dwa miesiące zajęć - wrzesień i październik.Ikolejno części 2. - listopad, grudzień, części 3. - styczeń, luty, części 4. - marzec, kwiecień,Części 5 - maj, czerwiec.Materiał ćwiczeniowy zawarty w Kartach Cz.1. realizuje tematy:Mam pięć lat, poznaję kolegów i moje najbliższe otoczenie,Wakacje już za nami,Moja rodzina jest radosna,Jesień daje nam owoce i warzywa,Poznaje z tatą zasady ruchu drogowego i zapoznaje z literami drukowanymi A, M, O, T (oswojenie z obrazem litery), cyframi i liczbami od 1 do 4.Występują ćwiczenia rozwijające słuch językowy dziecka, wyrazy do globalnego czytania, ćwiczenia z wykorzystaniem nalepek wielokrotnego użytku, zadania służące rozwijaniu gotowości do pisania, między innymi sprawności dłoni w rysowaniu różnych linii oraz różnorodne zadania rozwijające dziecko w sposób wszechstronny.

Cykl Razem w przedszkolu obejmuje książki dla Pierwszego Etapu Edukacyjnego, stanowiącego przedpole dalszej, systematycznej edukacji szkolnej. Treść książek wspiera szeroko pojęty proces rozwijania dziecka w różnych sferach, łącznie z elementami dotyczącymi początkowej nauki czytania, pisania i treści matematycznych.Przygotowana propozycja odciąży nauczycielki przedszkola od żmudnego przygotowywania indywidualnych pomocy dla dzieci i usprawni ich pracę wychowawczo - dydaktyczną.Różnorodność propozycji edukacyjnych, zawarta w pakiecie Razem w przedszkolu rozwija wszystkie procesy poznawcze i służy dobremu przygotowaniu dzieci do realizacji zadań czekających na nie w szkole.Pakiet składa sięz pięciu woluminów zatytułowanych Karty i Wyprawka.Karty są skorelowane z Wyprawką i stanowią uzupełniającą się wzajemnie całość.Karty pracy.

Obok eksponowania liter i cyfr, pojawiają się zadania zmierzające do zapamiętania ich nazwy i kształtu. Jest to zapoznanie i oswojenie z obrazem litery, a nie wprowadzanie litery do obowiązkowego opanowania. Działania te obejmują taki stopień trudności, aby każde dziecko mogło je wykonać i tym samym osiągnęło sukces, będący zachętą do dalszej pracy.

Dodaj swoją opinię

Powiązane kategorie