Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, zadaj je nam poprzez formularz kontaktowy.
Odpowiemy w najbliższym możliwym czasie.

Czym jest Nokaut?
Nokaut.pl to tworzona z pasją przejrzysta i bezpieczna platforma handlowa ułatwiająca życie kupującym. Gwarantujemy Tobie bezpieczne płatności, szybką dostawę i duży wybór oferowanych produktów ze wszystkich kategorii.

W Nokaut.pl błyskawicznie zapoznasz się z ofertą tysięcy polskich sklepów i złożysz zamówienie w jednym z nich bez opuszczania naszej strony.
Czy mogę anulować zamówienie?
Tak, możesz anulować zamówienie, jeśli nie zostało jeszcze do Ciebie wysłane.

W takim przypadku skontaktuj się niezwłocznie ze sklepem, w którym złożyłeś zamówienie. Nie pamiętasz w jakim sklepie złożyłeś zamówienie? Sprawdź to, korzystając z informacji o Twoim zamówieniu w sekcji Moje Zamówienia.

Jeśli nie posiadasz konta w Nokaut.pl, przejdź na stronę ze szczegółami zamówienia bezpośrednio z wiadomości email potwierdzającej jego złożenie.
Jak i kiedy mogę zareklamować zakupiony produkt?
Przede wszystkim postaraj się zapoznać z regulaminem i zasadami reklamacji sklepu, który realizował Twoje zamówienie. Znajdziesz go w szczegółach danego zamówienia w sekcji Moje Zamówienia. Jeśli nie posiadasz konta w Nokaut.pl, przejdź na stronę ze szczegółami zamówienia bezpośrednio z wiadomości email potwierdzającej jego złożenie.

Regulamin sklepu powinien określać wszystkie warunki i terminy związane z procesem reklamacyjnym.

Pamiętaj, że Nokaut.pl nie jest stroną transakcji, a jedynie platformą handlową i wszelkie reklamacje dotyczące zarówno obsługi, jak i towaru, powinny być kierowane do sklepu, w którym złożyłeś zamówienie.
W jakich godzinach mogę dokonywać zakupów w Nokaut.pl?
Zakupy w Nokaut.pl możesz wygodnie i bezpiecznie dokonywać przez całą dobę, każdego dnia roku. Absolutnie bez wyjątku.
Dlaczego warto kupować w Nokaut.pl?
Ponieważ bezkompromisowo dbamy o Twoje bezpieczeństwo i wygodę, gdy robisz zakupy właśnie u nas. A cena? Oczywiście w Nokaut.pl jest najniższa!

W jaki sposób zapewniamy Tobie bezpieczeństwo i wygodę?

• Twoje zamówienie realizują tylko zweryfikowane przez nas sklepy
• Oferujemy szybkie płatności elektroniczne, które znacznie skracają czas realizacji zamówienia
• Oferowane z opcją "Kup Teraz" produkty są dostępne od ręki
• Każdego dnia zwiększa się lista oferowany w Nokaut produktów z opcją "Kup Teraz" - jest ich już ponad 1 milion!

Co zrobić, jeśli nie pamiętam swojego hasła?
Nic prostszego - przejdź na tę stronę i sprawa załatwiona!
Jakie kroki podjąć, gdy po dokonaniu zwrotu towaru, sklep nie oddał pieniędzy?
Prześlij wiadomość do sklepu, w którym zamówiłeś produkt, podając w treści numer zamówienia. W DW: wiadomości możesz podać adres zakupy@nokaut.pl.

Pamiętaj, że Nokaut.pl nie jest stroną transakcji, a jedynie platformą handlową agregującą najatrakcyjniejsze oferty z różnych sklepów!

Oczywiście, w przypadku pojawienia się problemów z niezrealizowanym lub nienależycie zrealizowanym zamówieniem Nokaut.pl może skontaktować się ze Sklepem w Twojej sprawie, nie zapomnij jednak spróbować najpierw wyjaśnienia sprawy bezpośrednio ze Sprzedającym.
W jaki sposób mogę obejrzeć historię zamówień, jeśli nie posiadam konta w Nokaut.pl?
Jeśli nie posiadasz konta w Nokaut.pl, przejdź na stronę ze szczegółami zamówienia bezpośrednio z wiadomości email potwierdzającej jego złożenie.
Czy mogę za swoje zakupy zapłacić kartą kredytową lub płatniczą?
Niestety płatności kartą kredytową lub płatniczą jeszcze nie oferujemy. Już wkrótce udostępnimy taką możliwość, aktualnie możliwa jest szybka płatność elektroniczna przez system eCard.
Czy jest możliwość opłacenia zamówienia w innej walucie?
Obecnie w Nokaut.pl akceptujemy jedynie płatności w złotówkach (PLN).
Co zrobić, jeśli moje zamówienie jeszcze do mnie nie doszło?
Przede wszystkim sprawdź status danego zamówienia - możesz to zrobić na swoim koncie w Nokaut, w zakładce "Moje zamówienia". Jeśli nie posiadasz konta w Nokaut, przejdź na stronę ze szczegółami zamówienia bezpośrednio z wiadomości email potwierdzającej jego złożenie.

Jeśli czas realizacji zamówienia się wydłuża, skontaktuj się ze Sklepem, dołączając do wiadomości adres zakupy@nokaut.pl - będziemy monitorować przebieg korespondencji i zareagujemy w razie, gdyby pojawił się problem.
Gdzie znajdę regulamin Nokaut.pl?
O, tutaj: Regulamin Nokaut.pl.
Czy mogę kupować w Nokaut.pl, jeśli nie posiadam konta w banku?
Oczywiście. W takim przypadku skorzystaj z wygodnej opcji płatności gotówką przy odbiorze swojego zamówienia.
Jak mogę opłacić zamówienie, jeśli mojego banku nie ma na liście dostępnych form płatności?
W takim przypadku oferujemy alternatywną metodę, tj. płatność gotówką przy odbiorze zamówienia, jeśli dany sklep ją umożliwia.

Dokładamy też wszelkich starań, by wszystkie banki oferujące swoje usługi w Polsce były zintegrowane i dostępne w platformie Nokaut.pl. Płatność elektroniczna możliwa jest dla kupujących dokonujących płatności przez bank, który współpracuje z systemem eCard (aktualnie jest to 20 banków).
Jak mogę szybko i wygodnie zamówić wybrany produkt w platformie handlowej Nokaut?
Czy moje zakupy są bezpieczne?
Tak, z dwóch powodów. Po pierwsze składanie zamówienia następuje poprzez szyfrowane połączenie HTTPS (SSL). Po drugie, na Nokaut Market pojawiają się tylko zweryfikowane i sprawdzone sklepy.

Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Skontaktuj się z nami.

Użytkownicy, którzy oglądali tę stronę oglądali także:

m.nokaut.pl

Zakupy w podróży?

Sprawdź m.nokaut.pl na telefony

Nokaut Skaner

Zakupy na mieście?

Sprawdź Nokaut Skaner na smartfony

Nokaut 24

Zakupy na kanapie?

Sprawdź Nokaut 24 na tablety