Thule K-Summit
właściwości łańcuchów śniegowych:
Najłatwiejsze w montażu - jedynie od zewnętrznej strony koła!!!
Najłatwiejsze w konstrukcji - wyłącznie od zewnętrznej strony koła. Stalowe, rozciągliwe komponenty napinające ograniczają intensywne unoszenie łańcucha i korygują kąt jego ułożenia na kole pozwalając na świetne dopasowanie go do wielu wymiarów opon
- odpowiednie do każdego modelu samochodu osobowego: 0 mm prześwitu między kołem a elementami zawieszenia.
- Mocowany do oryginalnej śruby/nakrętki koła (nie nakrętki przeciwkradzieżowej).
- nowoczesny, zapadkowy mechanizm napinający działający jak dźwignia rozszerzająca siłę pozwala na montaż bez wysiłku.
- Sprężyny napinające ograniczają dynamiczne unoszenie się łańcucha ponad powierzchnię opony i rewelacyjny montaż na kołach o różnorodnych wymiarach.
- Łańcuch na bieżnik koła złożony ze specjalnych paneli jezdnych z tworzywa z twardymi, stalowymi kołkami i łańcucha ze stali stopowej.
- Spawane pręty pokaźniejszą przyczepność i ulepszone osiągi na śniegu i lodzie.
- Składane ramiona upraszczają przechowywanie w funkcjonalnej torbie.
- Brak kontaktu z felgami aluminiowymi.
- nowoczesne wzornictwo zbieżne z aktualnymi trendami w projektowaniu aut.
- pokaźne oznaczenia kolorystyczne usprawniają montaż.
- Homologacje/certyfikaty/zgodność z normami: Ö-Norm 5117, CUNA, UNI 11313 i TÜV.
- Nie do stosowania w terenie.
- pasuje do wszystkich typów samochodów osobowych niezależnie od prześwitu pomiędzy kołem a elementami zawieszenia
- Tuleja mocująca z poręcznym uchwytem do konstrukcji na kole: wystarcza jeden ruch ręką
- pasuje do nakrętek/śrub kół o wymiarach 17mm, 19 mm 21mm albo 22mm
- Nie wymaga zamontowania do koła żadnego elementu na stałe: K-Summit mocuje się jedynie wtedy, gdy jest konieczny
- widoczne oznaczenia kolorystyczne usprawniające obsługę
- Wysokiej jakości budowa z hartowanej stali stopowej niklowo-manganowe (MnNi) zagwarantuje obszerniejszą niezawodność.
Prosty w użyciu łańcuch śniegowy montowany w zaledwie 3 operacjach
1. Ułóż dwa z plastikowych paneli jezdnych na bieżniku opony
2. Zaciśnij tuleję mocującą na jednej z nakrętek/śrub koła
3. Dociągnij dźwignię z mechanizmem zapadkowym i…ruszaj w drogę!
• Homologacje: Ö-Norm 5117, CUNA, TÜV
K22
- 185/80 - 13
- 195/75 - 13
- 205/70 - 13
- 175/75 - 14
- 185/70 - 14
- 195/70 - 14
- 205/65 - 14
- 225/60 - 14
- 175/70 - 15
- 185/65 - 15
- 195/60 - 15
- 205/60 - 15
- 215/55 - 15
- 225/55 - 15
- 235/50 - 15
- 245/50 - 15
- 265/45 - 15
- 175/60 - 16
- 185/60 - 16
- 195/55 - 16
- 215/50 - 16
- 235/45 - 16
- 245/45 - 16
- 265/40 - 16
- 175/55 - 17
- 205/45 - 17
- 215/45 - 17
- 235/40 - 17
- 265/35 - 17
- 275/35 - 17
- 205/40 - 18
- 225/35 - 18
- 235/35 - 18
- 245/35 - 18
- 265/30 - 18
- 285/30 - 18
- 225/30 - 19