Menu

Ekonomika. Część 3. Marketing (opr. broszurowa)

Cechy produktu

  • ISBN 9788362325399 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Marian Pietraszewski, Krystyna Strzelecka 
  • Wydawnictwo Empi2 
  • Ilość stron 224 
  • Rok wydania 2011 

Opis

Podręcznik opracowano na podstawie programu nauczania przedmiotu ekonomika, zawartego w dokumentacji programowej dla zawodu technik ekonomista, nr 341[02]/ /MEN/2008.05.20, przedmiotu marketing dla zawodu technik handlowiec, nr 341 [03]/MEN/2009.02.03 i technik rachunkowości, nr 341[06]/SP/MEN 03.01.2000

Podręcznik mieści treści dotyczące: badania rynku, organizacji marketingu, elementów marketingu-mix (kształtowanie i dystrybucję produktu, politykę cen, promocję), a także przepisy prawne regulujące działania marketingowe, a także słowniczek pojęć.

Podtytuł: Technikum, Szkoła policealna
ISBN: 9788362325399
Kod paskowy: 9788362325399
Autorzy: Pietraszewski Marian, Strzelecka Krystyna
Rok wydania: 2015
Kod wydawcy: 38448
Miejscowość: Poznań
liczba stron: 224
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.364
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.