Menu

Marketing usług. Technik hotelarstwa (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788302107498 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Cetner Jan 
  • Wydawnictwo Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne 
  • Ilość stron 220 
  • Rok wydania 2010 

Opis

W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.:
• podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, towar, cena, dystrybucja, promocja,
• badania marketingowe, zarządzanie i planowanie,
• mierniki używane w działalności hotelarskiej.
Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.