Manu
Adres główny
Kościuszki 22 22
90-419 Łódź
Tel.: 883 637 222
E-mail: info@musicandmore.pl
Music&More
Tadeusza Kościuszki 22
90-419 Łódź
Tel.: 883 637 222
Województwo: łódzkie

Music & More - Opinie klientów

  • Ze sklepów internetowych korzystam często i moim zdaniem tutaj obsługa była na dobrym poziomie. Pracownik cierpliwie odpowiadał na moje pytania, miał duża wiedzę. Wszystko odbyło się w terminie. Polecam.
    ★★★★★ | 2013-07-09 20:59:01
  • Trafiłam na stronkę, bo szukałam ciekawych artykułów dla początkujących gitarzystów. Oferują naprawdę fajnie napisane vademecum gitarzysty. Zdecydowałam się również dokonać zakupu właśnie w ich sklepie i... nie zawiodłam się. Profesjonalna obsługa, jasne zasady realizacji i wywiązywanie się z terminów. Żadnych zastrzeżeń. Polecam.
    ★★★★★ | 2013-07-08 12:10:17
  • OBCHODZIĆ TYCH AMATORÓW SZEROKIM ŁUKIEM! 1. Złożone zamówienie wymaga potwierdzenia. Dlaczego? Bo nie mają towaru, który oferują. 2. Potwierdzenie zamówienia nastąpiło dwa dni po jego złożeniu. 3. SKANDAL: Zapłaciłem przelewem, nawet wysłałem potwierdzenie, towar został wysłany po kilku dniach ZA ZALICZENIEM POCZTOWYM! - Nieświadomy ojciec zapłacił - od kilku dni usiłuję uzyskać zwrot - ZERO ODZEWU, nawet zdawkowego maila nie chce im się napisać! OBSŁUGA PONIŻEJ WSZELKIEJ KRYTYKI! ZDECYDOWANIE ODRADZAM!
    ★☆☆☆☆ | 2013-03-22 09:56:07
  • Jestem bardzo zaskoczony tempem realizacji. Zamówiłem gitarę Fender CD60 w czwartek popołudniu. Po pół godziny zadzwonili do mnie ze sklepu, że gitara będzie wysłana jeszcze tego samego dnia i rzeczywiście. Kurier doręczył mi ją w piątek. Z przesyłka wszystko było ok a gitara gra super. Jestem zadowolony i polecam ten sklep.
    ★★★★★ | 2011-10-19 18:00:08
  • Odradzam wszystkim zakupy w tym sklepie. Złożyłem zamówienie na 4 sztuki Bossa Tu-1000 po czym zamówienie zostało potwierdzone telefoniczne, ale pan z obsługi poinformował mnie, ze nie mają takiej ilości na stanie i że będę musiał poczekać do 3 tygodni na sprzęt. Oczywiście się zgodziłem. Po jakimś czasie otrzymałem odpowiedź, że pomylili się i że jeśli chcę, to mogą mi wysłać ten sprzęt tylko, że dając mi rabat w wysokości 600 zł muszę zapłacić i tak więcej 2524 zł niż na zamówieniu. Taka oferta mi nie odpowiadała, więc zaproponowali mi rabat na inny sprzęt. Sprzęt wybrałem i cisza. 0 jakichkolwiek odpowiedzi " totalna olewka". Pan z obsługi sklepu we wcześniejszych rozmowach mówił, ze są poczatkującą firma i przepraszał za pomyłkę i obiecywał rabat, o którym później chyba zapomniał. Podsumowując:Jeśli macie możliwość, to kupujcie gdzie indziej, bo złożenie zamówienia , to początek problemów.
    ★☆☆☆☆ | Paweł | 2011-03-07 11:33:01

Aktualnie sklep nie posiada produktów.

Co teraz?