Moje konto

W tej kategorii nie udało się znaleźć dokładnie takich produktów

Poniżej znajdziesz wszystkie produkty w kategorii Napinacze paska rozrządu.

Napinacze paska rozrządu

11 produktów z 3 sklepów

HP Uchwyt napinacza łańcucha rozrządu w głowicy silnika (VW)

Producent HP

… VOLKSWAGEN: Beetle, Golf, Bora, Passat, Sharan (98-09) AUDI: A3, A4, A6, TT, S3 SEAT: Ibiza, Cordoba, Leon, Toledo, Alhambra SKODA: Octavia, Superb Typy silników: AHA, AMB, AMU, APB, ART, ATC, ATQ, AWM, AWN, AWP, BBD, BCY, BEA, BEL, BFM, APH, ATQ, AUG, AWV, BKF, BNU, ADR, AEB, AFY, AGN, AGU, AJH, AJL, AJP, AJQ, AMB, AMK, ANB, APG, APP, APT, APU, APX, ARH, ARK, ARX, ARY, ARZ, AUG, AUM, AUQ, AVC, … SZCZEGÓŁY →

HP Uchwyt napinacza łańcucha rozrządu w głowicy silnika (VW) 10 urodziny Narzedziowy.pl Wielkie obniżki

Producent HP

… VOLKSWAGEN: Beetle, Golf, Bora, Passat, Sharan (98-09) AUDI: A3, A4, A6, TT, S3 SEAT: Ibiza, Cordoba, Leon, Toledo, Alhambra SKODA: Octavia, Superb Typy silników: AHA, AMB, AMU, APB, ART, ATC, ATQ, AWM, AWN, AWP, BBD, BCY, BEA, BEL, BFM, APH, ATQ, AUG, AWV, BKF, BNU, ADR, AEB, AFY, AGN, AGU, AJH, AJL, AJP, AJQ, AMB, AMK, ANB, APG, APP, APT, APU, APX, ARH, ARK, ARX, ARY, ARZ, AUG, AUM, AUQ, AVC, … SZCZEGÓŁY →

O kategorii Napinacze paska rozrządu

Rozrząd jest jednym z elementów silnika, który należy regularnie kontrolować oraz wymieniać na czas. Kiedy należy wymienić kompletny rozrząd, przeczytamy w instrukcji użytkowania samochodu, ale będzie to zapewne dystans podany w kilometrach. Po przejechaniu określonej tam liczby kilometrów należy bezwzględnie wymienić pasek oraz rolki napinające. Te elementy znajdziesz w kategorii napinacze paska rozrządu. Elementy te podzielone są tak, by móc je dokupić tylko na podstawie modelu samochodu oraz silnika w nim się znajdującego. Jeśli zależy nam na długiej i bezproblemowej eksploatacji silnika, należy kupować tylko oryginalne napinacze lub zamienniki bardzo dobrej jakości. Oczywiście takie wymagania mogą wpłynąć na cenę, ale w przypadku napinaczy paska rozrządu nie wolno oszczędzać, ponieważ może się to skończyć kapitalnym remontem silnika. Element ten zapewnia odpowiedni naciąg paska, który w miarę eksploatacji zaczyna się rozciągać. Brak napinacza, podobnie jak jego usterka, spowodują, że pasek rozrządu będzie luźny i może się zerwać lub przeskoczyć o kilka ząbków. Efekt będzie bardzo podobny.

W niektórych silnikach skończy się tylko na unieruchomieniu samochodu, ale w innych może być konieczny remont głowicy i rozrządu. Obu powyższych przypadków można z łatwością uniknąć. Należy tylko stosować się do zaleceń producenta co do terminów wymiany poszczególnych elementów, a także brać poprawkę na warunki, w jakich jest eksploatowane auto. Napinacze występują w bardzo różnych cenach, dzięki czemu możesz z łatwością znaleźć odpowiednią dla Ciebie, a pomoże w tym porównywarka cen, jaką jest Nokaut.pl.

Sprawdź też