Moje konto

Nie udało się znaleźć dokładnie tego, czego szukasz

Poniżej pokazujemy wyniki wyszukiwania tylko częściowo zgodne z wpisanym zapytaniem (oleje napedowe plyn hamulcowy motul rbf 600 dot 4 500ml) we wszystkich kategoriach.

oleje napedowe plyn hamulcowy motul rbf 600 dot 4 500ml

12 produktów z 6 sklepów

VALVOLINE Płyn hamulcowy DOT 4 Brake&Clutch Fluid DOT4 500 ml

w kategorii Płyny hamulcowe

Producent Valvoline

… układów hamulcowych. Wysokie temperatury wrzenia obu produktów sprawiają, że mogą być one bezpiecznie stosowane w układach hamulcowych i można je mieszać z innymi płynami hamulcowymi o podobnej specyfikacji. Właściwości higroskopijne płynów hamulcowych i sprzęgłowych Valvoline powodują absorbowanie wody, co powoli obniża temperaturę wrzenia. Zaleca się odświeżenie płynów hamulcowych i sprzęgłowych … SZCZEGÓŁY →

Płyn hamulcowy Motul RBF 600 DOT 4 Factory Line 0,5L Syntetyczny

w kategorii Płyny hamulcowe

Producent Motul

100% syntetyczny płyn hamulcowy do hydraulicznych układów hamulcowych (stal lub carbon) i sprzęgłowych. SZCZEGÓŁY →

Płyn hamulcowy Motul RBF 660 DOT 4 Factory Line 0,5L Syntetyczny

w kategorii Płyny hamulcowe

Producent Motul

W pełni syntetyczny płyn hamulcowy na bazie poliglikolu. Przeznaczony do wszystkich układów hamulcowych w motocyklach. SZCZEGÓŁY →

Płyn hamulcowy Motul DOT 3&4 0,5L Syntetyczny

w kategorii Płyny hamulcowe

Producent Motul

Wielosezonowy 100% syntetyczny płyn hamulcowy na bazie poliglikolu do hydraulicznych układów hamulcowych i sprzęgłowych. SZCZEGÓŁY →

Płyn hamulcowy Motul DOT 3&4 5L Syntetyczny

w kategorii Płyny hamulcowe

Producent Motul

Wielosezonowy 100% syntetyczny płyn hamulcowy na bazie poliglikolu do hydraulicznych układów hamulcowych i sprzęgłowych. Temp. wrzenia: 245°C. SZCZEGÓŁY →

Płyn hamulcowy Motul RBF 660 DOT.4 500ml

w kategorii Płyny hamulcowe

… ryzyko wystąpienia "korka powietrznego". Punkt wrzenia na mokro jest mierzony przez rozcieńczenie 3,5% wody. Należy unikać mieszania z poliglikolowymi płynami hamulcowymi o niższych właściwościach. Nie należy mieszać z produktami na bazie silikonu (DOT 5) lub produktami mineralnymi (LHM). Przechowywać w oryginalnych opakowaniach, szczelnie zamkniętych w celu uniknięcia wchłaniania wilgoci. … SZCZEGÓŁY →

Motul RBF 600 (DOT 4) 0,5L

w kategorii Płyny hamulcowe

Producent Motul

… DOT 5.1 i DOT 3, z wyjątkiem lepkości w temperaturze -40C WŁASNOŚCI: STANDARDY: FMVSS116 DOT 4, SAE J 1703 100% syntetyczny płyn, na bazie poliglikolu. Kolor żółty. Bardzo wysoki punkt wrzenia (325°C), przewyższający wskaźniki tradycyjnych płynów klasy DOT 5.1 non silicon base / DOT 5silicone base oraz DOT 4, co pozwala na skuteczne hamowanie nawet w ekstremalnych warunkach. Skuteczny w czasie deszczu. … SZCZEGÓŁY →

Motul RBF 660 (DOT 4) 0,5L

w kategorii Płyny hamulcowe

Producent Motul

… ZALECENIA: Należy uniknąć mieszania z poliglikolowymi płynami hamulcowymi o niższych właściwościach. Nie należy mieszać w z produktami na bazie silikonu (DOT 5) lub produktami mineralnymi (LHM). Przechowywać w oryginalnych opakowaniach, szczelnie zamkniętych w celu uniknięcia wchłaniania wilgoci. Produkt agresywny chemicznie w przypadku kontaktu ze skórą dłoni, farbami lub lakierami. W przypadku kontaktu … SZCZEGÓŁY →

Płyn hamulcowy DOT4 500ml Moje Auto Professional 20-A21

w kategorii Płyny hamulcowe

Producent Moje Auto

… to nowoczesny, syntetyczny, uniwersalny płyn hamulcowy o bardzo dobrych właściwościach użytkowych stosowany w układach hamulcowych pojazdów silnie obciążonych. Spełnia normę PN-C-40005:2002. Zastosowanie: Zalecany do wymiany lub uzupełniania płynu hamulcowego samochodów, motocykli, samochodów ciężarowych, autobusów. Mieszalny z innymi płynami DOT4. W przypadku oblania lakieru samochodu - natychmiast … SZCZEGÓŁY →

Płyn hamulcowy Motul RBF 600 DOT.4 500ml

w kategorii Oleje silnikowe

100% syntetyczny płyn do hamulców. Specjalnie zaprojektowany by wytrzymać wysokie temperatury w trakcie wyścigów. Przewyższa standardy DOT 5.1 i DOT 3, z wyjątkiem lepkości w temperaturze -40°C. Punkt wrzenia aż 312 stopni. Właściwości antykorozyjne. SZCZEGÓŁY →