najwyższej jakości olej silnikowy istotnie dedykowany do najnowszych sprzętów rolniczych, z innowacyjnymi systemami oczyszczania spalin zawierającymi doc, dpf, egr, scr (ad-blue). Szczególną cechą artykułu jest nad wyraz niewielka odparowalność co wpływa na zauważalnie mniejszą liczba dolewek w porównaniu ze środkami smarnymi niższej klasy. Wyjątkowo wysoka odporność na utlenianie, a także efektywna ochrona przed osadami. W kontraście do powszechnie wykorzystywanych olejów w klasie sae 15w-40, zapewniony jest szybszy rozruch silnika, krótszy czas uzyskania poprawnego smarowania, co ma pokaźne korzyści w trakcie wykorzystywania maszyny rolniczej w okresie jesienno-zimowym. Progresywna receptura proponuje właściwości istotnie przekraczające oczekiwania najnowszych norm silnikowych, np. Deutz dqc iv-10 la (silniki ttcd). Ze względu na swoje atrybuty produkt może być używany do niemal wszystkich innowacyjnych silników urządzeń rolniczych, jak również do starszych konstrukcji. Receptura jest mieszalna i kompatybilna z konwencjonalnymi, markowymi środkami smarnymi tego typu. Należy jednak unikać mieszanek olejów obcych,użyć w pełni atuty produktu. Zalecamy całkowitą zamianę przy przejściu na agrifarm mot x-la sae 10w-40.
dopuszczenia
deutz dqc iv-10 la (incl. Ttcd)mb-approval 228.51
rekomendacje fuchs
cnh mat 3521cummins ces 20081
specyfikacje
acea e9/e7/e6/e4api cj-4/ ci-4 plus/ ci-4/ ch-4cat ecf-3
typ pojazdu maszyny rolnicze
.