Nowy profil bieżnika ZT7 i jego mieszanka krzemionki został opracowany w celu powiększenia przyczepności, hamowania na mokrej nawierzchni, przyczepności bocznej i reakcji układu kierowniczego.
jednakowy kontakt opony z nawierzchnią umożliwia równomierny rozkład obciążenia. Sprzyja to zmniejszeniu zużycia bieżnika i oporów toczenia, co przekłada się na ulepszoną oszczędność paliwa w stosunku do poprzedniego modelu opony.
Tłumiące hałas „płetwy" obniżają hałas generowany przez kontakt opony z nawierzchnią - spełniając oczekiwania wszystkich obecnych i przyszłych przepisów unijnych dotyczących emisji hałasu.
W ostatnich latach coraz większą popularnością cieszą się opony całoroczne. Wywołuje to wśród kierowców niemałe kontrowersje, ponieważ wokół tego tematu narosło sporo mitów, które często ciężko jest...
Mycie karoserii pojazdów jest o wiele łatwiejszym zadaniem, jeśli zdecydujemy się na zakup myjki ciśnieniowej. Urządzenia te pozwalają niewielkim nakładem energii pozbyć się zabrudzeń z różnych powierzchni, dzięki...