Menu

Dunlop SP Sport BluResponse 185/60 R14 82 H

Cechy produktu

  • Producent Dunlop 
  • Szerokość przekroju 185 
  • Wysokość profilu 60 
  • Średnica osadzenia R14 
  • Indeks nośności 82 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Poziom emisji hałasu 67 dB
  • Efektywność paliwowa
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • Mocne strony niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa 

Opis

zalety:
  • Oszczędność paliwa.
  • wspaniałe trzymanie na mokrym.
  • Komfort jazdy.
Opis opony:

PRZYCZEPNOŚĆ BEZ KOMPROMISÓW.
  • O 2,8 metra krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni w porównaniu ze przeciętnyą konkurencji.
  • O 3 metry krótsza droga hamowania na suchej nawierzchni w porównaniu ze przeciętnyą konkurencji.
  • O 30% obszerniejsza oszczędność paliwa w porównaniu z poprzedniczką.
  • Niski poziom hałasu.

wyśmienite właściwości na mokrej nawierzchni Opona Sport BluResponse posiada specjalną mieszankę polimerową, gwarantującą bardzo dobrą przyczepność i prowadzenie na mokrej nawierzchni. Znaczne centralne rowki bieżnika momentalnie usuwają wodę spod czoła opony, redukując wystąpienie zjawiska aquaplaningu.

Krótka droga hamowania

Klocki bieżnika pozwalające na krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zaprojektowane do szybkiej, aktywnej jazdy, te dodatkowo wzmocnione bloki bieżnika zwiększają kontakt z nawierzchnią w trakcie hamowania.

budowa zniżająca zużycie paliwa Sport BluResponse znamionuje się aerodynamicznym kształtem i specjalną mieszanką redukującą liczba wytwarzanego ciepła, co pozwala zniżyć opory toczenia o 30% w porównaniu z poprzedniczką. ETo przekłada się na oszczędność na kosztach paliwa rzędu 100 euro rocznie.

Niski poziom hałasu Zamknięte rowki w barku opony odpowiadają za tłumienie emisji hałasu i redukcję odbieranego poziomu hałasu zewnętrznego.Oszczędność paliwa w oparciu o szacowane zmniejszenie zużycia paliwa o 5% w stosunku do przeciętnego rocznego przebiegu 14 000 km, w porównaniu z poprzednikiem, oponą SP FastResponse, przy przeciętnej cenie za litr 1,59 € i zużyciu paliwa 9 litrów. Rzeczywiste wyniki mogą się różnić w zależności od – lecz nie tylko – warunków drogowych i pogodowych, stylu jazdy, warunków zużycia, rozmiaru opon, ciśnienia w oponach i właściwości pojazdu. Cena bezołowiowego paliwa 1,59/l € w oparciu o średnie ceny paliwa z października 2012 r. We Francji. Źródło: Komisja Europejska.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy sporych prędkościach.mocne strony doskonała stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.zalety chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna kompozycja bieżnika ze przeróżną proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, iż opona jest szczególnie niepodatna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie genialne utrzymanie na zakrętach.zalety Wysoka wytrzymałość na aquaplaning, udoskonalony kontakt z jezdnią, pokaźniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, iż opona lepsze prowadzenie i pokaźniejszą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza wytrzymałość na aquaplaning.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni, a także gwarantuje większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, nieprzeciętna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co zagwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia dokładniejsze i innowacyjne reagowanie.atuty istotnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Filmy

Filmy pochodzą z serwisu YouTube. Zostały stworzone przez różnych autorów z całego świata. Ich jakość jest dość zróżnicowana.

Opinie - 2 opinie

+ Dodaj opinie
Jacek - Wystawiona 6 lat temu
Wybrałem na podstawie rankingów opracowanych przez specjalistów (3. miejsce w swojej klasie) oraz ceny Sprzedającego (i gwarancji). Wyrób będę mógł ocenić dopiero po jakimś czasie użytkowania.
milanito - Wystawiona 6 lat temu
Opony rewelacyjnie sie spisuja. Zauwazylem ich wyjatkowo cicha i kulturalna prace, pomimo tego, ze nie posiadaja charakterystycznego pierscienia posrodku opony. Oceniam jako nieco lepsze niz poprzednie kleber dynaxer hp2, choc i tamte zasluguja na miano godnych polecenia. W tych oponach profil 60 spisuje sie jak 75 w innych modelach oponek. Opony symetryczne wiec po zimie nie trzeba pamietac po ktorej poprzednio byly stronie. Opony produkowane w Polsce. Pozdr.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.