- Długie przebiegi
- korzystne osiągi w hamowaniu na mokrym
- Zredukowane ryzyko aquaplaningu
- Oszczędność paliwa, długie przebiegi, a także pewność na suchych i mokrych nawierzchniach
- Niższe zużycie paliwa i długie przebieg
- Krótsza droga hamowania na suchej i mokrej nawierzchni
- Wyższa oporność na aquaplaning
- przyjazna dla środowiska
Niższe zużycie paliwa i długie przebiegi. użycie nowej generacji elementów pozwoliło na zmniejszenie całkowitej wagi opony o 5%*, przez co poprawiły się wskaźniki oporów toczenia, a dzięki adekwatnemu rozłożeniu nacisku opona zużywa się równomiernie.
Krótsza droga hamowania na suchej i mokrej nawierzchni. Nowa rzeźba bieżnika eksponuje się podwójnymi szerokimi rowkami obwodowymi, znacznymi kanalikami poprzecznymi, a także wieloma krawędziami, które przecinają powierzchnię wody i „atakują" podłoże, upraszczając hamowanie na mokrej nawierzchni.
Wyższa niepodatność na aquaplaning. progresywna konstrukcja uniemożliwia gromadzeniu się wody przed oponą, co pozwala uniknąć aquaplaningu (poślizgu hydrodynamicznego).
przychylna dla środowiska. nieelastyczniejsza rzeźba bieżnika zniża opory toczenia, dzięki temu emisja CO2 jest niższa, a jednorodne zużycie opony oznacza jej dłuższą eksploatację i mniejszą liczba odpadów.