Gwarancja oszczędności paliwa i obszerniejszego bezpieczeństwa na mokrej nawierzchni dzięki dodatkowi stuprocentowej krzemionki nowej genaracji.
W 1992 r. Michelin wprowadził na rynek pierwszą generację „zielonych” opon, których niższe opory toczenia pozwalały na zmniejszenie zużycia paliwa przez pojazd. Innowacja była osiągalna dzięki częściowemu zastąpieniu sadzy krzemionką. W nowej generacji MICHELIN Energy Saver sadza pozostała prawie całkowcie wyeliminowana i zastapiona krzemionką nowej generacji.
większe bezpieczeństwo na każdym kilometrze mokrej nawierzchni dzięki mieszance Durable Security Compound (DSC).
Mieszanka Durable Security Compound, będąca nowym komponentem bieżnika, nie mieści olejów wysokoaromatycznych (zgodnie z dyrektywą UE obowiązującą od 1 stycznia 2010 r.). Mieszanka udoskonala hamowanie na mokrej nawierzchni zarówno opon nowych, jak i będących w eksploatacji. Aby zagwarantować sprawne hamowanie, mieszanka Durable Security Compound stabilizuje sztywność bieżnika poprzez cały okres eksploatacji opony (patent Michelin).
idealny przebieg dzięki nieszablonowemu procesowi produkcji Michelin.
nieszablonowy proces Michelin umożliwia połączenie wszelkich części w bieżniku, genialną kontrolę nad jednorodnością mieszanki i reakcji na poziomie cząsteczek między przeróżnymi składnikami bieżnika. Zachowanie gumy bieżnika jest w istocie nad wyraz solidnie uzależnione od jakości połączeń międzycząsteczkowych 14 elementów mieszanki gumy (m.in. Elastomerów, siarki, antyoksydantów czy krzemionki). Efekt działania 100% krzemionki i DSC jest silniejszy aniżeli podobny cykl innych producentów opon.
W ostatnich latach coraz większą popularnością cieszą się opony całoroczne. Wywołuje to wśród kierowców niemałe kontrowersje, ponieważ wokół tego tematu narosło sporo mitów, które często ciężko jest...
Mycie karoserii pojazdów jest o wiele łatwiejszym zadaniem, jeśli zdecydujemy się na zakup myjki ciśnieniowej. Urządzenia te pozwalają niewielkim nakładem energii pozbyć się zabrudzeń z różnych powierzchni, dzięki...