najkorzystniejsze osiągi na miękkich nawierzchniach, takich jak błoto czy piasek.
Wszystkie opony motocyklowe klasy NHS (Not for Highway Service - Nie dopuszczone do ruchu publicznego) przeznaczone są do konstrukcji na maszynach, poruszających sie wyłącznie po specjalistycznych torach wyścigowych.
wydajna w każdych warunkach eksploatacji: zawodów, treningów lub po prostu daje sporo radości z jazdy!
nieprzeciętna trakcja i właściwości samo-oczyszczające umożliwiają jazdę z najwyższą prędkością od chwili startu w zawodach.
Specjalny karkas gwarantuje utrzymanie efektywnych i pewnych osiągów na miękkich nawierzchniach, poprzez cały czas trwania zawodów.
Opona tylnia z układem bieżnika w zarysie ostrza zagwarantuje maksymalną trakcję na błocie i piasku.
Wzór bieżnika i elementy mieszanki zostały opracowane w porozumieniu z wiodącymi producentami motocykli w klasie MX.
CECHA:
• Ułożenie bloków bieżnika w zarysie V w sytuacji opony przedniej.
• Opona tylnia z układem bieżnika w kształcie ostrza.
• Dwu-warstwowy składnik.
EFEKT:
• Zoptymalizowana strefa kontaktu z nawierzchnią drogi.
• Wysoka trakcja nawet w wymagającym terenie.
• Maksymalna oporność na naprężenia dynamiczne i termiczne.
W PRAKTYCE:
• zrównoważone hamowanie i pewne prowadzenie w zakrętach.
• Stabilność kierunkowa i stałe utrzymywanie przyjętego toru jazdy.
• Pewne osiągi, okrążenie za okrążeniem, w trakcie wyścigu.
Wszystkie opony motocyklowe klasy NHS (Not for Highway Service - Nie dopuszczone do ruchu publicznego) przeznaczone są do konstrukcji na maszynach, poruszających sie wyłącznie po specjalistycznych torach wyścigowych.
wydajna w każdych warunkach eksploatacji: zawodów, treningów lub po prostu daje sporo radości z jazdy!
nieprzeciętna trakcja i właściwości samo-oczyszczające umożliwiają jazdę z najwyższą prędkością od chwili startu w zawodach.
Specjalny karkas gwarantuje utrzymanie efektywnych i pewnych osiągów na miękkich nawierzchniach, poprzez cały czas trwania zawodów.
Opona tylnia z układem bieżnika w zarysie ostrza zagwarantuje maksymalną trakcję na błocie i piasku.
Wzór bieżnika i elementy mieszanki zostały opracowane w porozumieniu z wiodącymi producentami motocykli w klasie MX.
CECHA:
• Ułożenie bloków bieżnika w zarysie V w sytuacji opony przedniej.
• Opona tylnia z układem bieżnika w kształcie ostrza.
• Dwu-warstwowy składnik.
EFEKT:
• Zoptymalizowana strefa kontaktu z nawierzchnią drogi.
• Wysoka trakcja nawet w wymagającym terenie.
• Maksymalna oporność na naprężenia dynamiczne i termiczne.
W PRAKTYCE:
• zrównoważone hamowanie i pewne prowadzenie w zakrętach.
• Stabilność kierunkowa i stałe utrzymywanie przyjętego toru jazdy.
• Pewne osiągi, okrążenie za okrążeniem, w trakcie wyścigu.