wytworzonA, żeby ZACHOWAĆ KONTROLĘ NA ZIMOWYCH DROGACH
Do wszystkich samochodów osobowych
mocne strony:
START
znakomite przyspieszenie dzięki nieprzeciętnej przyczepności na śniegu i lodzie:
obszerniejsza gęstość lameli w kontraście do poprzedniczki (+50%)
stosowna liczba nacięć i większa powierzchnia kontaktu opony z nawierzchnią dla poprawy przyczepności
Szersze kanały na barkach i rzeźba bieżnika dla udoskonalonego odprowadzania wody i śniegu spod opony. JEDŹ.
Maksymalna kontrola na zimowych drogach.
Dzięki kierunkowemu bieżnikowi – lamele i krawędzie przełamują film wodny i wbijają się w śnieg, słuszne odprowadzanie wody i śniegu dzięki kanałom kierunkowym
Dzięki ciągłemu centralnemu żebru – setki „zębów" w środkowej części bieżnika
Dzięki sztywnym, kierunkowym klockom bieżnika na obszarze barków i rozciągliwej mieszczance gumowej
STOP
Skuteczne hamowanie na każdym rodzaju nawierzchni:
Dzięki pokaźniejszemu obszarowi kontaktu opony z nawierzchnią, w porównaniu do poprzedniczki
W ostatnich latach coraz większą popularnością cieszą się opony całoroczne. Wywołuje to wśród kierowców niemałe kontrowersje, ponieważ wokół tego tematu narosło sporo mitów, które często ciężko jest...
Mycie karoserii pojazdów jest o wiele łatwiejszym zadaniem, jeśli zdecydujemy się na zakup myjki ciśnieniowej. Urządzenia te pozwalają niewielkim nakładem energii pozbyć się zabrudzeń z różnych powierzchni, dzięki...