Menu

Nokian WR A4 235/50 R18 101 V

Cechy produktu

  • Producent Nokian 
  • Szerokość przekroju 235 
  • Wysokość profilu 50 
  • Średnica osadzenia R18 
  • Indeks nośności 101 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 72 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni

Opis

Nowa opona Nokian WR A4 – Zapomnij o prognozach

Poprawiona przyczepność w warunkach zimowych na suchej, mokrej i zaśnieżonej nawierzchni dzięki technologii Functional Performance Siping

nad wyraz zrównoważone i wyważone zachowanie przy dużych szybkościach

Najwyższy komfort

Najważniejsze innowacje:

Functional Performance Siping. lepsza przyczepność zimą, pokaźniejsza precyzja kierowania. Każdy blok i każda lamela w stylowym wzorze bieżnika ma skrupulatny kształt i starannie zdefiniowaną rolę, co przekłada się na wyśmienitą przyczepność i perfekcyjne prowadzenie. Nieelastyczny bark zewnętrzny, układ lameli Centipede Siping w części centralnej i dopasowanie lameli do obszaru opony stanowią kontrolowane połączenie, które pozwala oponie Nokian WR A4 bezpiecznie i wygodnie toczyć się w najróżniejszych warunkach zimowych występujących w Europie Środkowej.

Układ lameli Centipede Siping. Najwyższa przyczepność na śniegu, precyzja prowadzenia. Obszar centralny jest zdominowany przez solidne podłużne żebro, składające się z bloków bieżnika z postrzępionymi lamelami, które przypominają ślady pozostawiane poprzez stonogę. Naprzemienny, trójwymiarowy układ lameli Centipede Siping proponuje największą powierzchnię styku i jest w pełni produktywny przy rozmaitym skręcie kół, zwiększając przyczepność na śniegu (także topniejącym), i pozwala zachować większą kontrolę.

Mieszanka gumowa Performance Traction Silica. Dobra przyczepność, nieprzeciętna odporność na ścieranie, niskie zużycie paliwa. Mieszanka gumowa, która gromadzi kauczuk naturalny, krzemionkę i olej rzepakowy „canola", zapewnia perfekcyjną przyczepność w warunkach zimowych. Ta najnowocześniejsza mieszanka udoskonala stabilność w trakcie jazdy i wytrzymałość opony. Olej rzepakowy „canola" gwarantuje wytrzymałość na rozerwanie. Dzięki niej opona jest wyjątkowo wytrzymała na zużycie, uderzenia i przebicie. Wysoka zawartość kauczuku naturalnego i oleju rzepakowego gwarantuje wyśmienitą przyczepność w warunkach zimowych. Co ważne, opony zachowują wzorowe parametry niezależnie od temperatury i przebiegu. Ekstremalnie niskie opory toczenia oznaczają niskie zużycie paliwa.

Groove Lifts. Doskonałe prowadzenie. Bloki bieżnika na barkach opony są podparte stromymi wypornikami rowków, które powiększają sztywność i ulepszają prowadzenie.

Snow Claws. Dobra przyczepność na śniegu. Chwytaki śniegowe Snow Claws pozostały ukształtowane na podłużnych rowkach bloków bieżnika w celu zapewnienia tak szczególnie koniecznej przyczepności na drogach w zimie. Zapewniają one za każdym razem korzystną przyczepność na sypkim śniegu i miękkim gruncie.

technologia Nokian Tyres Coanda. skuteczna ochrona przed aquaplaningiem. Zakrzywiona forma bloków bieżnika o kształcie rampy na wewnętrznym i zewnętrznym barku opony kieruje i przyspiesza przepływ strumienia wody z rowków podłużnych do poprzecznych. Nieprzeciętna niepodatność na zjawisko aquaplaningu zostaje zachowana nawet pomimo stopniowego zużywania się opony.

technologia Silent Sidewall. pokaźniejszy komfort w trakcie jazdy. Specjalnie opracowana mieszanka gumy między ścianą boczną a bieżnikiem energicznie filtruje dźwięki i wibracje spowodowane kontaktem z nawierzchnią i uniemożliwia przedostawaniu się irytujących dla ludzkiego ucha fal dźwiękowych poprzez ścianę boczną do kabiny samochodu.

Specjalna mieszanka gumowa Clinch. Wyższa solidność, niższy hałas toczenia. Mieszanka gumy przylega do obrzeża obręczy, zwiększając solidność okolic stopki. Ta innowacja równie wydajnie ogranicza hałas we wnętrzu pojazdu, ponieważ tłumi drgania pochodzące od korpusu opony, uniemożliwiając ich przechodzeniu najpierw do wnętrza opony, a następnie do pojazdu.

Polerowane rowki. Bezpieczeństwo i elegancja. Polerowane, podłużne i poprzeczne rowki usprawniają usuwanie śniegu i błota pośniegowego.

Filmy

Filmy pochodzą z serwisu YouTube. Zostały stworzone przez różnych autorów z całego świata. Ich jakość jest dość zróżnicowana.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.