Menu

Nokian WR A4 255/35 R18 94 V

Cechy produktu

  • Producent Nokian 
  • Szerokość przekroju 255 
  • Wysokość profilu 35 
  • Średnica osadzenia R18 
  • Indeks nośności 94 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 70 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni

Opis

Nowa opona Nokian WR A4 – Zapomnij o prognozach

Poprawiona przyczepność w warunkach zimowych na suchej, mokrej i zaśnieżonej nawierzchni dzięki technice Functional Performance Siping

nad wyraz stabilne i wyważone zachowanie przy obfitych prędkościach

Najwyższy komfort

Najważniejsze innowacje:

Functional Performance Siping. lepsza przyczepność zimą, pokaźniejsza precyzja kierowania. Każdy blok i każda lamela w eleganckim wzorze bieżnika ma staranny kształt i skrupulatnie zdefiniowaną rolę, co przekłada się na idealną przyczepność i idealne prowadzenie. Niesprężysty bark zewnętrzny, układ lameli Centipede Siping w części centralnej oraz dobranie lameli do obszaru opony stanowią kontrolowane połączenie, które pozwala oponie Nokian WR A4 bezpiecznie i komfortowo toczyć się w rozmaitych warunkach zimowych występujących w Europie Środkowej.

Układ lameli Centipede Siping. Najwyższa przyczepność na śniegu, precyzja prowadzenia. Obszar centralny jest zdominowany poprzez konkretne podłużne żebro, składające się z bloków bieżnika z postrzępionymi lamelami, które przypominają ślady pozostawiane przez stonogę. Naprzemienny, trójwymiarowy układ lameli Centipede Siping oferuje największą powierzchnię styku i jest w pełni wydajny przy zróżnicowanym skręcie kół, powiększając przyczepność na śniegu (także topniejącym), oraz pozwala zachować obszerniejszą kontrolę.

Mieszanka gumowa Performance Traction Silica. Dobra przyczepność, genialna wytrzymałość na ścieranie, niskie zużycie paliwa. Mieszanka gumowa, która posiada kauczuk naturalny, krzemionkę i olej rzepakowy „canola", gwarantuje nadzwyczajną przyczepność w warunkach zimowych. Ta najnowocześniejsza mieszanka poprawia stabilność w trakcie jazdy i solidność opony. Olej rzepakowy „canola" zagwarantuje odporność na rozerwanie. Dzięki niej opona jest wyjątkowo niepodatna na zużycie, uderzenia i przebicie. Wysoka zawartość kauczuku naturalnego i oleju rzepakowego gwarantuje rewelacyjną przyczepność w warunkach zimowych. Co ważne, opony zachowują wzorowe parametry niezależnie od temperatury i przebiegu. Skrajnie niskie opory toczenia oznaczają niskie zużycie paliwa.

Groove Lifts. Świetne prowadzenie. Bloki bieżnika na barkach opony są podparte stromymi wypornikami rowków, które rozszerzają sztywność i polepszają prowadzenie.

Snow Claws. Dobra przyczepność na śniegu. Chwytaki śniegowe Snow Claws pozostały ukształtowane na podłużnych rowkach bloków bieżnika w celu zapewnienia tak niezwykle potrzebnej przyczepności na drogach w zimie. Zapewniają one za każdym razem prawidłową przyczepność na sypkim śniegu i miękkim gruncie.

technologia Nokian Tyres Coanda. skuteczna ochrona przed aquaplaningiem. Wykrzywiona forma bloków bieżnika o kształcie rampy na wewnętrznym i zewnętrznym barku opony kieruje i przyspiesza przepływ strumienia wody z rowków podłużnych do poprzecznych. Nadzwyczajna niepodatność na zjawisko aquaplaningu zostaje zachowana nawet pomimo stopniowego zużywania się opony.

technologia Silent Sidewall. większy komfort w trakcie jazdy. Specjalnie opracowana mieszanka gumy pomiędzy ścianą boczną a bieżnikiem dynamicznie filtruje dźwięki i wibracje spowodowane kontaktem z nawierzchnią i zapobiega przedostawaniu się irytujących dla ludzkiego ucha fal dźwiękowych poprzez ścianę boczną do kabiny samochodu.

Specjalna mieszanka gumowa Clinch. Wyższa trwałość, niższy hałas toczenia. Mieszanka gumy przylega do obrzeża obręczy, powiększając trwałość okolic stopki. Ta innowacja równie sprawnie ogranicza hałas wewnątrz pojazdu, ponieważ tłumi drgania pochodzące od korpusu opony, uniemożliwiając ich przechodzeniu najpierw do wnętrza opony, a następnie do pojazdu.

Polerowane rowki. Bezpieczeństwo i elegancja. Polerowane, podłużne i poprzeczne rowki usprawniają eliminowanie śniegu i błota pośniegowego.

Filmy

Filmy pochodzą z serwisu YouTube. Zostały stworzone przez różnych autorów z całego świata. Ich jakość jest dość zróżnicowana.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.