Menu

Nokian WR C3 215/65 R15 104 T

Cechy produktu

  • Producent Nokian 
  • Szerokość przekroju 215 
  • Wysokość profilu 65 
  • Średnica osadzenia R15 
  • Indeks nośności 104 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu dostawczy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 72 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni

Opis

Nokian WR C3 215/65R15 C 104/102T opona dostawcza zimowa

etykieta; ( C, E, 2)), 72dB )

Nowa opona zimowa Nokian WR C3 dla samochodów rodzaju van spisuje się niezawodnie w czasie europejskiej zimy

Niezwykła przyczepność nowej opony Nokian WR C3 pozwala zapomnieć o niedogodnościach związanych z jazdą zimą. Najnowszy artykuł Nokian Tyres może być uniwersalnie użytkowany w pojazdach dostawczych i rodzaju van, oferując bezpieczeństwo, trwałość i pewność w czasie jazdy w mieście i po nieutwardzonych drogach w każdym miejscu w Europie. Poza znanym z samochodów osobowych komfortem jazdy, a także wyjątkowo niskim oporom toczenia, ten nowy produkt optymalizuje zwiększające bezpieczeństwo atrybuty prowadzenia na oblodzonych, zaśnieżonych i mokrych drogach. To właściwości wysoko szanowane przez profesjonalnych kierowców.

szeroka gama wymiarów opon Nokian WR C3 została przypasowana do współczesnych pojazdów i zagwarantuje wszechstronność i wysoką sprawność. Nokian Tyres oferuje gamę 22 towarów w pełnym zakresie od 14 do 17 cali. Nowa linia produktów wykorzystuje jedną rzeźbę bieżnika zarówno dla lżejszych, jak i cięższych pojazdów. Opony Nokian WR C3 trafią do sprzedaży jesienią 2015 roku.

jednostajne i skrupulatne

Nowa opona Nokian WR C3 zapewnia dobrą przyczepność przy momentalnie zmieniającej się zimowej pogodzie w Europie Środkowej. Solidny nowy towar zachowuje przyczepność i daje poczucie kontroli jednocześnie na zaśnieżonych, jak i na pokrytych błotem pośniegowym drogach. Funkcje bezpieczeństwa i wytrzymałość nowego artykułu zostały powiększone za pomocą rzeźby bieżnika przystosowanej do zmiennych warunków zimowych, mieszanki gumy nowej generacji i kilku innowacji konstrukcyjnych.

stabilne prowadzenie jest wspierane poprzez szereg wynalazków, które są nieprzerwanie testowane przez tego wynalazcę opon zimowych. Gęstsza siatka lameli pokrywa agresywną rzeźbę bieżnika kierunkowego. Szersze jednostkowe lamele zapewniają tak niezbędną powierzchnię przylegania przy zmiennej nawierzchni.

Aby maksymalnie powiększyć przyczepność przy wyższych prędkościach i w niespodzianych warunkach, klocki bieżnika na barku wyekwipowano w lamele kieszeniowe, które odprowadzają, a nawet „odpompowują" wodę z powierzchni drogi, gwarantując stabilną i pewną przyczepność. Te zastrzeżone odciągacze wody niezwykle powiększają przyczepność na mokrym.

jednakowe żebro centralne i obszar w pobliżu środka symetrycznej rzeźby bieżnika powiększają stabilność jazdy. W wyniku wielu lat prac badawczych uzyskano bardziej równomierny profil zużycia, zapewniając pokaźniejsze bezpieczeństwo w miarę starzenia się opon. Opony zimowe zainstalowane na kołach napędowych najprawdopodobniej najpierw będą ulegać zużyciu w strefie środkowej.

precyzyjnie przemyślana i sprawdzona geometria klocków w rzeźbie bieżnika niewiarygodnej opony Nokian WR C3 daje się doznać po genialnym prowadzeniu na nierównych drogach. Dokładne prowadzenie pomaga także kierowcy obserwować wszelkie zmiany poziomu przyczepności i w porę na nie reagować.

Specjalna mieszanka gumy powiększa oporność na zużycie

Wytrzymała mieszanka bieżnika pozostała przystosowana do wymagających i zmiennych warunków eksploatacji w samochodach typu van i potrafi bezpiecznie niwelować obszerne różnice temperatury, tak charakterystyczne dla środkowoeuropejskiej zimy. Aby poprawić przyczepność zimą i oporność na zużycie, w mieszance gumy zastosowano wysoką domieszkę naturalnego kauczuku oraz oleju rzepakowego (canola).

Ta nowa mieszanka gumy umożliwia konkretnym oponom Nokian WR C3 uzyskanie wyjątkowej przyczepności na zaśnieżonych i mokrych drogach, jak również wspaniałą wytrzymałość na zużycie. Lamele na klockach bieżnika pozostają intensywne bez względu na zmiany poziomu przyczepności i temperatury. W dodatku, specjalna mieszanka gumy widocznie zmniejsza zużycie, oszczędzając paliwo.

Dla obszaru stopki opony także opracowano specjalną sprężystą mieszankę gumy, która znakomicie przylega do felgi, rozszerzając wytrzymałość obrzeża podczas wielkich obciążeń. Ta innowacja równie skutecznie ogranicza hałas w środku pojazdu.

potężna konstrukcja do wymagających zastosowań

Oprócz rzeźby bieżnika, zrównoważone i ciche zachowanie opony Nokian WR C3 wynika także z jej potężnej konstrukcji. Wyjątkowo solidna nowa podwójna stalowa konstrukcja potrafi znieść intensywną eksploatację i pewnie przenosić nawet szerokie obciążenia.

Nowy, bardziej rozciągliwy drut stalowy wykorzystany do pasów stalowych ulepsza ochronę przed przebiciem. Zmniejsza także opór toczenia, co przekłada się na mniejsze zużycie paliwa. Na dodatek, stalowa kompozycja pasa ogranicza nagrzewanie się, w dodatku polepszając niepodatność na zużycie.

Dodatkowy komfort i bezpieczeństwo

Wskaźniki na bieżniku rozszerzony komfort i bezpieczeństwo. Wskaźnik zużycia bieżnika (DSI), opracowany i opatentowany przez markę Nokian Tyres, podaje przy pomocy liczb pozostałą głębokość bieżnika głównych rowków opony. W miarę zużycia opony liczby ulegają starciu. Wskaźnik zużycia bieżnika stanowi teraz charakterystyczny wszystkich opon zimowych Nokian. Symbol śnieżynki (zimowy wskaźnik bezpieczeństwa, WSI) także oznajmia o zimowym bezpieczeństwie opony. Pozostaje widoczny do głębokości rowka wynoszącej cztery milimetry.

W polu informacyjnym na ścianie bocznej opony znajdują się wskaźniki pozycji i ciśnienia. Obszar informacyjny pozwala na zapisanie prawidłowego ciśnienia w oponach i ich pozycji w trakcie podmiany. Bezpieczeństwo pozostało w dodatku rozszerzone przez dodanie nowej sekcji, w której można zapisać moment dokręcania śrub w felgach aluminiowych.

dobre ciśnienie w oponach jest bardzo ważne w sytuacji samochodów używanych do działalności gospodarczej i obfitych obciążeń. Właściwe ciśnienie udoskonala poczucie prowadzenia samochodu, zapewnia wytrzymałość konstrukcyjną opony i ogranicza zużycie paliwa.

Nowa opona Nokian WR C3 – spisuje się bezusterkowo
  • Maksymalny komfort i bezpieczeństwo w zimie
  • staranne i zrównoważone prowadzenie
  • wspaniała solidność, choćby przy obfitych obciążeniach

Główne innowacje:

Odciągacze wody. lepsza przyczepność na mokrych i oblodzonych powierzchniach. Lamele kieszeniowe odprowadzają, a nawet „odpompowują" wodę z powierzchni drogi, gwarantując jednostajną i pewną przyczepność.

Specjalna rzeźba bieżnika. obszerniejsza stabilność jazdy.jednorodne żebro centralne i obszar w pobliżu środka symetrycznej rzeźby bieżnika zwiększają stabilność jazdy. Staranne prowadzenie. Równomierny profil zużycia.

Mieszanka bieżnika dostosowana do zmiennej pogody. obszerniejsze bezpieczeństwo, trwałość i oszczędność paliwa. Mieszanka zimowa zoptymalizowana pod kątem wymagających zastosowań gwarantuje bezpieczeństwo w szerokim zakresie temperatur i zmniejsza opór toczenia. Mieszanka proponuje wyjątkową przyczepność w zimie, niższe zużycie paliwa i wspaniałą oporność na zużycie.

Specjalna rozciągliwa mieszanka gumy. Zoptymalizowana trwałość.Mieszanka gumy przylega do felgi, powiększając solidność obrzeża. Ta innowacja równie skutecznie ogranicza hałas w środku pojazdu, ponieważ tłumi drgania korpusu opony, zapobiegając ich przechodzeniu do wnętrza opony, a następnie do pojazdu.

potężna stalowa kompozycja pasa. Stabilność jazdy i odporność. Oprócz rzeźby bieżnika, jednostajne i ciche prowadzenie jest rezultatem konkretnej konstrukcji. Nad wyraz mocna podwójna stalowa konstrukcja pasa potrafi pewnie przenosić nawet duże obciążenia. Nowy, bardziej sprężysty drut stalowy użyty do pasów poprawia wytrzymałość konstrukcyjną i pozwala oponie zachować jej bieżące atrybuty. Obniża także opór toczenia, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.

Gęsta siatka lameli. trafna przyczepność i prowadzenie.agresywna rzeźba bieżnika jest pokryta gęstszą siatką lameli. Szersze jednostkowe lamele zapewniają tak potrzebną powierzchnię przylegania, wyjątkowo na śliskiej nawierzchni.

Filmy

Filmy pochodzą z serwisu YouTube. Zostały stworzone przez różnych autorów z całego świata. Ich jakość jest dość zróżnicowana.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.