Menu

Nokian WR D3 205/55 R16 91 T

Cechy produktu

  • Producent Nokian 
  • Szerokość przekroju 205 
  • Wysokość profilu 55 
  • Średnica osadzenia R16 
  • Indeks nośności 91 
  • Indeks prędkości
  • Typ pojazdu osobowy 
  • Efektywność paliwowa
  • Poziom emisji hałasu 72 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni

Opis

Bez względu na pogodę

  • bezusterkowa przyczepność równocześnie na mokrej, suchej, jak i ośnieżonej nawierzchni
  • Skuteczne uniemożliwianie ryzyku wystąpienia aquaplaningu i poślizgów na błocie pośniegowym
  • Niskie opory toczenia, przychylność artykułu dla środowiska, ekonomiczna jazda

Nowa opona Nokian WR D3 proponuje profesjonalne połączenie bezpieczeństwa i niczym nie zakłóconej przyjemności z jazdy. Dzięki nanotechnologii, nowym ascetyczncom i nowoczesnym rozwiązaniom ta przychylna środowisku opona klasy premium zagwarantuje pierwszorzędną przyczepność i rewelacyjne sterowanie w przeważnie zmiennych warunkach Europy Centralnej.

Nowa opona Nokian WR D3 z kierunkowym bieżnikiem w postaci ostro zakończonej strzałki jest konkretnym wyborem dla niedużych i przeciętnej wielkości samochodów rodzinnych, a także dla kierowców, którzy stawiają na bezpieczeństwo i ekonomiczną jazdę.

Innowacja w budowie krawędzi przedniej do walki z błotem pośniegowym

Badania wykazały, iż błoto pośniegowe na drodze jest obszerniejszym zagrożeniem dla kierowców aniżeli lód czy aquaplaning.

Opona Nokian WR D3 ma kierunkowy bieżnik wzbogacony o rozwiązania, które intensywnie uczestniczą w zapobieganiu poślizgom na błocie pośniegowym.

Nasze testy poślizgu na błocie pośniegowym dowiodły także, iż nowa innowacyjna budowa krawędzi przedniej bloków bieżnika (ang. Slush Blower) gwarantuje jeszcze bardziej produktywne odprowadzanie wody, a także błota pośniegowego z przestrzeni kontaktu pomiędzy oponą a nawierzchnią, co unosi bezpieczeństwo jazdy i powoduje zwiększenie limitu prędkości, przy której wzrasta ryzyko wystąpienia poślizgu. Polerowane rowki na dodatek usprawniają usuwanie wody i błota pośniegowego.

Niższe opory toczenia

Wnikliwie testowane rozwiązania zastosowane w strukturze i rzeźbie bieżnika opony WR D3 prawidłową stabilność jazdy i perfekcyjną kierowalność. Dodatkowo, kilka nowych rozwiązań i innowacji wpłynęło na ulepszenie wytrzymałości i obniżenie oporu toczenia opony.

Aby znaleźć adekwatny bieżnik symetryczny, wykorzystaliśmy komputerowe i termograficzne symulacje kamery. Mimo gęstej sieci lameli opona utrzymuje swoją sztywność. Nowe rozwiązanie pomaga zniżyć tarcie, a także stopień generowanego poprzez oponę ciepła spowodowanego ruchem nacięć. Niższe opory toczenia oznaczają niższy stopień zużycia paliwa i mniejszą emisję krzywdzących substancji do atmosfery.

pokaźniejszy komfort i bezpieczeństwo dzięki Wskaźnikowi Bezpieczeństwa Zimą
wspaniała jazda zimą osiągalna jest tylko wówczas, gdy opony są w prawidłowym stanie.
Opona Nokian WR A3 ma Wskaźnik Zużycia Bieżnika (DSI), w dodatku wzbogacony o specyficzny symbol płatka śniegu, który stanowi Wskaźnik Bezpieczeństwa Zimą.

Ten opatentowany poprzez Nokian Tyres standardowy składnik zlokalizowany na blokach bieżnika, wskazuje aktualną wysokość rzeźby bieżnika w mm. Symbol płatka śniegu pozostaje widoczny dopóki głębokość rowków nie osiągnie granicznej wartości 4 mm.

Na ścianach bocznych opony znajduje się znane już z poprzednich modeli pole informacyjne dotyczące zalecanego ciśnienia powietrza w oponie. Właściwe ciśnienie w oponie zezwala na jej staranną pracę, ogranicza stopień jej zużycia i obniża koszty eksploatacji pojazdu.

Wskaźniki zużycia DSI i WSI

Wskaźnik zużycia DSI (Driving Safety Indicator) oraz symbol płatka śniegu WSI (Winter Safety Indicator) służą rozszerzeniu poziomu bezpieczeństwa i komfortu jazdy. Liczby określają w milimetrach głębokość głównych rowków bieżnika. Poszczególne liczby znikają w zależności od stopnia zużucia opony. Dla bezpiecznej jazdy wymagana jest głębokość bieżnika wynosząca 4-5 mm. Gdy płatek śniegu przestanie być widoczny, wówczas należy wymienić opony na świeże i tym samym zapewnić bezpieczene prowadzenie zimą.

Filmy

Filmy pochodzą z serwisu YouTube. Zostały stworzone przez różnych autorów z całego świata. Ich jakość jest dość zróżnicowana.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.