Cztery spore rowki na obwodzie bieżnika i rowki boczne z nieznacznymi lamelkami zapewniają efektywne odprowadzanie wody, wyjątkową wydajność na mokro. Zoptymalizowane rozmieszczenie lameli w profilu litery „Z” gwarantuje idealną przyczepność na śniegu i lodzie.
Ciągłe zewnętrzne bloki bieżnika powiększają znakomitą wydajność i staranną kontrolę podczas pokonywania zakrętów z dużą szybkością. Specjalna konstrukcja segmentu żeberkowego optymalizuje rozkład nacisku, ulepsza powierzchnię kontaktu z drogą i gwarantuje precyzyjną kontrolę. Ząbkowane ściany rowków pochłaniają hałas i zapewniają cichszą jazdę.
Ciągłe wzory bloków na ramieniu zwiększają stabilność jazdy przy szybkim pokonywaniu zakrętów. Ochraniacz obręczy ochroni koła przed zniszczeniem poprzez krawężnik.
Specjalna mieszanka bieżnika pozostaje sprężysta w niższych temperaturach, aby zapewnić przyczepność w zimowych warunkach drogowych i zmniejszyć opór toczenia.
W ostatnich latach coraz większą popularnością cieszą się opony całoroczne. Wywołuje to wśród kierowców niemałe kontrowersje, ponieważ wokół tego tematu narosło sporo mitów, które często ciężko jest...
Mycie karoserii pojazdów jest o wiele łatwiejszym zadaniem, jeśli zdecydujemy się na zakup myjki ciśnieniowej. Urządzenia te pozwalają niewielkim nakładem energii pozbyć się zabrudzeń z różnych powierzchni, dzięki...