Menu

ASTM3102R8AL Klamkomanetka Shimano Altus ST-M310 V-Brake 8 rz. prawa czarna Przy złożeniu zamówienia do godziny 16 ( od Pon. do Pt., wszystkie metody płatności z wyjątkiem przelewu bankowego), wysyłka odbędzie się tego samego dnia.

Cechy produktu

  • Producent Shimano 

Opis

Klamkomanetka prawa ST-M310

Zintegrowana dźwignia hamulca i przerzutki działająca w technice RAPIDFIRE Plus. System ten skierowany jest dla bardziej ambitynych rowerzystów i zezwala na jednoczesną zmianę biegów oraz hamowanie. Palec wskazujący i kciuk odpowiadają za obsługę dźwigni zmiany biegów, a klamkę hamulcową obsługują kolejne dwa palce. Optyczny wskaźnik przełożeń pozostał umieszczony pod kierownicą. Dzięki temu zmiejszamy prawdopodobieństwo jego uszkodzenia podczas upadku lecz nadal pozwala on na bardzo szybką i staranną kontrolę nad aktualnie dołączonym biegiem. System DUAL SIS odpowiedzialny jest za bardzo prostą, staranną i szybką zmianę biegów. Klamkomanetka asygnowana jest do współpracy z mechanicznymi hamulcami tarczowymi jak i typu V-Brake oraz tylną ośmiobiegową przerzutką. Klamka hamulcowa i manetka zmiany biegów wyekwipowane są w śrubę baryłkową, która umożliwia regulację hamulca oraz przerzutki bez użycia narzędzi, a korpus klamkomanetki ma śrubkę do regulacji odległości dźwigni hamulcowej od kierownicy. Korpus, a także dźwignia hamulcowa produkowana jest z aluminium. Montowana jest do kierownicy za pomocą klucza imbusowego w rozmiarze 5 mm. W pakiecie z klamkomanetką znajduje się linka przerzutkowa. Typowo stosowana jest w rowerach górskich, trekkingowych czy crossowych.

Najważniejsze atrybuty towaru:

Producent: Shimano

Grupa osprzętu: Altus

Model: ST-M310

Obsługiwana liczba przełożeń: 8

przeznaczona do hamulców: mechaniczne hamulce tarczowe lub V-brake

Długość dźwigni hamulcowej: 2-palcowa

Materiał dźwigni hamulcowej: aluminium

Materiał korpusu: aluminium

Strona montażu na kierownicy: prawa

Średnica montażowa obejmy: 22 mm

Średnia waga towaru: 205 g

Kolor: czarny

W komplecie: linka przerzutki

użyte technologie Shimano:

PRZEDNIA I TYLNA INDEKSOWANA ZMIANA PRZEŁOŻENIA DUAL SIS

komponenty systemu, takie jak mechanizm indeksowania wbudowany w dźwignię zmiany przełożenia, linka tylnej indeksowanej zmiany przełożenia SIS działająca bez tarcia i swobodnie pracująca tylna przerzutka, tworzą SHIMANO INDEX SYSTEM. Tylny indeksowany system zmiany przełożeń SIS został wykorzystany jeszcze w przerzutce przedniej. Dzięki temu indeksowanemu systemowi zmiana przełożeń z przodu stała się łatwiejsza i komfortowojsza.

OPTYCZNY WSKAŹNIK PRZEŁOŻEŃ

Optyczny wskaźnik przełożeń powiadamia w czasie jazdy, który bieg został wybrany. Można zobaczyć ile przełożeń niższych, bądź wyższych można jeszcze wybrać co przekłada się na udoskonaloną kontrolę nad zmienianymi przełożeniami.

RAPIDFIRE Plus

System ten został zaadoptowany z wyższych klas osprzętu. Stosowany jest on przede wszsytkim w sporcie. Skierowany jest on do kolarzy i sportowców amatorów. Szybka i przystępna zmiana przełożeń przy użyciu dwóch palców. Palcem wskazującym obsługujemy dźwignię odpowiedzialną za zmiane biegu na cięższy, a kciukiem na lżejszy. Obie dźwignie, a także optyczny wskaźnik przełożeń pozostały przeniesione pod kierownicę żeby uchronić je przed ewentualnym zniszczeniem podczas upadku. Dźwignie pokryte zostały materiałem dla zwiększenia komfortu obsługi i polepszenia ergonomii.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.