Menu

RME FireFace 802 interfejs audio USB / FireWire

Cechy produktu

  • Producent RME 

Opis

dokonaj zakupu Fireface 802, a otrzymasz GRATIS słuchawki Sony MDR-7506 o wartości 599 zł Fireface 802 to nowy interfejs RME, będący kolejną wersją cieszącego się niezwykłą renomą, legendarnego modelu Fireface 800.

dostępne 60 kanałów audio, high-endowe przedwzmacniacze mikrofonowe, referencyjne konwertery, pełna sekcja efektów i praca w trybie do 192 kHz stanowią podstawę dla jeszcze obszerniejszej ilości funkcji, takich jak ultraniska latencja przy pracy przez USB lub FireWire i legendarne, wyjątkowo jednostajne sterowniki RME.

Aktywna redukcja jittera, jednostkowa zmiana stopni referencyjnych dla wszystkich wejść i wyjść, pełna funkcjonalność w trybie samodzielnym, niepowtarzalny pakiet wskaźników i analizatorów RME DIGICheck i te same funkcje dla komputerów Windows i Mac.

TotalMix FX, czyli najwyższej klasy cyfrowy mikser i router sygnałowy RME, z dwoma mocnymi układami DSP i zintegrowanymi modułami korekcji, dynamiki, efektami Reverb/Echo dla sygnałów do 192 kHz, i zintegrowany kontroler odsłuchu.

Zawrotny komplet funkcji obejmuje także opcjonalny tryb Class Compliant i obsługę TotalMix FX dla iPad'a, czyli aplikacji RME pozwalającą w całości sterować 802 z poziomu iPada, bez konieczności przyłączania komputera.

W tej, prostej w obsłudze aplikacji dostępne są wskaźniki poziomów wszystkich 90 kanałów i szyn efektowych, widoki rozmaitych ustawień i pełna obsługa wszelkich funkcji. Fireface 802 to kompleksowe i mistrzowskie urządzenie do pracy z dźwiękiem, wszechstronne studio zamknięte w obudowie w standardzie 19".

Interfejs zaprojektowany dla osób, które nie uznają żadnych kompromisów w kwestiach brzmienia, a oczekują stabilności i ultra-niskiej latencji i zestawu jedynych w swym rodzaju, mistrzowskich funkcji.

To kolejny, rewolucyjny interfejs od RME, proponujący wszystko, co najlepsze a nawet jeszcze więcej. Wejścia i WyjściaFireface 802 obsługuje 60 kanałów audio: 30 kanałów wejściowych i 30 wyjściowych. Wszelkich torów wejścia i wyjścia można używać w tym samym czasie.

Na osobnych 30 ścieżkach można nagrywać sygnały z maksymalnie 12 kanałów analogowych i 18 kanałów cyfrowych. Analogowe wejścia i wyjścia. W Fireface 802 przystępnych jest 12 wejść i 12 wyjść analogowych.

12 Wejść. Z tyłu: 8 symetrycznych wejść na złączach TRS na tylnym panelu, z przodu: 4 wejścia XLR z przedwzmacniaczami mikrofonowo/instrumentalnymi.12 Wyjść. Na panelu tylnym: 8 symetrycznych wyjść na złączach TRS.

Na panelu przednim: Dwa wyjścia słuchawkowe TRS stereo gwarantujące głośny sygnał choćby w słuchawkach o wysokiej impedancji [tory 9/10 i 11/12]. Jakość dźwięku. Jednakowo jak inne urządzenia RME, Fireface 802 oparto na idealnym układzie analogowym połączonym z najnowszą technologią w dziedzinie przetwarzania cyfrowego.

Cechą wszystkich symetrycznych wejść/wyjść TRS i XLR, a także obu wyjść słuchawkowych jest wybitnie niski poziom szumów i zniekształceń. Zgodnie z najkorzystniejszą tradycją i filozofią produktów RME przetworniki i przedwzmacniacze nie posiadają „swego brzmienia", nie dodają ani nie usuwają nic z sygnału źródłowego przenosząc go w postaci pierwotnej.

wyekwipowane w najnowsze, nisko-latencyjne konwertery A/C i C/A wszystkie wejścia i wyjścia przetwarzają sygnał z częstotliwością próbkowania do 192 kHz, proponując przy odtwarzaniu dynamikę na poziomie 118 dBA – nawet dla dwóch wyjść słuchawkowych.

Dzięki specjalnej technice wyjścia słuchawkowe dostarczają sygnał o wysokim poziomie, nieważne czy korzystamy ze słuchawek o wysokiej czy niskiej impedancji. Oprócz wydajnej redukcji jittera najnowsza technologia RME SteadyClock zagwarantuje najwyższej jakości konwersję sygnałów AC/CA, choćby przy synchronizacji do zewnętrznego urządzenia cyfrowego.Dla każdego wejścia i wyjścia można indywidualnie ustawić jeden z następujących poziomów stosowanych w mistrzowskich studiach: -10 dBV, +4 dBu, HiGain [odpowiadają +2 dBV, +13 dBu i +19 dBu na pełnej skali cyfrowej].

Wszystkie wyjścia można użyć do bezpośredniego monitoringu ASIO [ASIO Direct Monitoring]. Przedwzmacniacze mikrofonowo–instrumentalne. Interfejs 802 zaopatrzono w cztery krystaliczne brzmieniowo przedwzmacniacze z przetwornikami zapewniającymi niską latencję.W roli przedwzmacniaczy mikrofonowych i instrumentalnych w 802 zaimplementowano tradycyjny, hi-endowy preamp OctaMic II, który spełnia najwyższe oczekiwania dźwiękowe i jest został zaprojektowany z myślą o mistrzowskich użyciach, takich jak nagrania koncertów muzyki tradycyjnej.

Symetryczny układ przedwzmacniacza imponuje arcytrudnie niskim poziomem zniekształceń, rewelacyjnym współczynnikiem odstępu sygnału od szumu i wspaniale płaską charakterystyką przetwarzania. Takie rozwiązanie daje gwarancję wiernego przekazu i wzmocnienia wszystkiego rodzaju dźwięków, czy chodzi o sygnał ze sceny o wysokim natężeniu, czy typowe sygnały studyjne na niższym poziomie, z instrumentów o wysokiej impedancji bądź z mikrofonów dynamicznych, objętościowych i wstęgowych.

Poziom wzmocnienia dostosowywany za pomocą potencjometrów na przednim panelu można ustawić indywidualnie dla każdego z przedwzmacniaczy do wartości 60 dB i w zakresie 54 dB.Z przodu interfejsu znajdują się cztery wejścia na symetrycznych złączach combo XLR/TS, działające również jako wejścia Hi-Z.

Bezpośrednio można podłączyć do nich cztery gitary lub inne instrumenty - nie potrzeba do tego dopełniającego sprzętu. Dla każdego kanału dostępne jest zasilanie fantomowe 48 V, można również przełączyć wejście do trybu instrumentalnego.

Kontrolę aktualnych ustawień interfejsu ułatwiają diody LED oznajmiające aktywność sygnału, poziom szczytowy [clip], włączone zasilanie fantomowe i aktywne wejście TS.Fireface 802 to wszechstronne urządzenie, którego funkcje zgodnie z tradycją RME można poszerzyć o dodatkowe elementy systemu dźwiękowego.

Do podłączenia dodatkowych przedwzmacniaczy albo pokaźniejszej ilości wejść analogowych służą podwójne wejścia/wyjścia optyczne ADAT umieszczone z tyłu interfejsu. Cyfrowe wejścia i wyjścia AES/EBU: Fireface 802 wyposażono w jedno mistrzowskie wejście/wyjście AES/EBU obsługujące sygnał do 192 kHz.

ADAT: Dwa 8-kanałowe wejścia/wyjścia ADAT umożliwiają podłączenie dwóch dodatkowych konwerterów AC/CA lub maszyn efektowych i konsolet mikserskich. Oba wejścia/wyjścia ADAT obsługują sygnały o rozdzielczości próbkowania do 192 kHz [S/MUX4].

Jak w przypadku AES/EBU, 16 kanałów ADAT przystępnych jest razem z torami analogowymi. Przy zaimplementowaniu zewnętrznych konwerterów w rodzaju ADI-8 QS, w Fireface 802 można uzyskać 28 analogowych wejść i wyjść, 20 przy próbkowaniu 96 kHz i 16 dla 192 kHz.

SPDIF: Drugie wejście/wyjście ADAT działa również jako optyczne wejście/wyjście SPDIF, co powiększa wszechstronność interfejsu. Word Clock i MIDI: Wejście i wyjście word clock [złącze BNC] z przełączaną charakterystyką i wejście/wyjście MIDI uzupełniające listę złączy, czynią z Fireface 802 profesjonalny system audio o wszechstronnych możliwościach zastosowania.

Odsłuch pod kontroląFireface 802 to nie tylko perfekcyjny, biurkowy kontroler poziomów odsłuchu - urządzenie nadzwyczajnie sprawdza się też jako przełącznik monitorów i przełącznik źródła z funkcją talkback, w każdym współczesnym studiu, gdzie używa się komputera do miksowania dźwięków.

Ponieważ 802 działa jako, z reguły użytkowany na dodatek, kontroler odsłuchów, interfejs pozwala zachować oryginalne brzmienie materiału, gdyż wyjścia sprzętowe połączone są bezpośrednio z monitorami studyjnymi.Monitoring sygnału.

Dowolny ze sprzętowych torów wyjściowych można skierować do wyjścia głównego lub słuchawkowego. Funkcje Talkback, Listenback, Mono, Dim, Recall i External Input zadziałają wówczas automatycznie, tak jak powinny, na przypisanych wyjściach.ARC - zaawansowana kontrola zdalna.

802 posiada złącze dla opcjonalnego zdalnego kontrolera [Advanced Remote Control], którym można bezpośrednio sterować parametrami Volume, DIM, Store, Recall, Mono, Talkback, External Input i innymi. Przyciski sterownika można także przeprogramować przypisując do nich indywidualne komendy.

Więcej funkcjiSteadyClock. Specyficzna technika redukcji jittera gwarantuje niezmiennie doskonałą jakość dźwięku, dzięki temu urządzenie jest zupełnie niezależne od jakości zewnętrznych sygnałów zegara.

Z racji efektywnej redukcji jittera, konwertery pracują niezależnie od jakości zewnętrznego sygnału zegara, zupełnie tak, jakby pracowały cały czas zgodnie z zegarem wewnętrznym – a to daje gwarancję brzmienia perfekcyjnej jakości!

SteadyClock umożliwia niezależne sterowanie częstotliwością próbkowania przez Fireface 802. W panelu ustawień znajdują się pola wyboru na ogół używanych na świecie audio i video częstotliwości próbkowania.

ICC. Funkcja Intelligent Clock Control [ICC] nie tylko przedstawia wszystkie wartości zegara, ale także pamięta ostatnie działające ustawienie częstotliwości próbkowania na wypadek błędu w sygnale ze źródła zewnętrznego.

Inne cieszące się renomą funkcje RME takie jak SyncCheck pozwalają na prędkie wykrycie problemów z zegarem. DIGICheck. W ramach Fireface 802 użytkownik dostaje specyficzny zestaw narzędzi RME do pomiarów i analizy sygnałów cyfrowych audio.

DIGICheck posiada wielośladowy rejestrator, oblicza stopnie szczytowy i RMS na drodze sprzętowej, analizuje i wyświetla obraz sygnału na dużo sposobów, w stereo, w trybie wielokanałowym, wszystkie kanały, surround, spektralnie i jeszcze więcej.

Zasilacz: Dzięki specjalnemu, produktywnemu układowi zasilania 802 działa w zakresie napięć od 100V do 240V AC, więc można go używać na całym świecie. W układzie zasilania znajduje się filtr liniowy, którego zadaniem jest całkowite zabezpieczenie przed wahaniem napięć i likwidacja zakłóceń z układu zasilania.Praca w trybie samodzielnym.

Parametrami Fireface 802 można sterować bezpośrednio z poziomu iPada, poprzez MIDI i korzystając z ARC. Ponadto, do dyspozycji jest 6 komórek pamięci, w których na stałe można zapisać aktualne ustawienia urządzenia.

Tym sposobem Fireface 802 działa niezależnie od komputera. W trybie samodzielnym interfejs może pełnić różnorodne role, starczy wcisnąć jeden przycisk. Obsługiwane sterowniki• Windows 8 / 7 / Vista / XP SP2 [32 i 64 bity],• Apple Mac OS X 10.6 albo wyższy [Core Audio].

Sterowniki Windows i Mac OS X są identyczne w kwestiach funkcjonalności, o ile zezwalają na to możliwości danej platformy. Informacje technologicznE AC - konwersja analog-cyfra, wejścia liniowe 1-8, panel tylny Rozdzielczość: 24 bity, Odstęp sygnału od szumu [SNR]: 113 dB RMS nieważone, 116 dBA, Pasmo przenoszenia przy 44.1 kHz, -0.1 dB: 5 Hz - 20.8 kHz, Pasmo przenoszenia dla 96 kHz, -0.5 dB: 5 Hz - 45.8 kHz, Pasmo przenoszenia dla 192 kHz, -1 dB: 5 Hz - 92 kHz, Zniekształcenia THD: < -110 dB, < 0.00032 %, Zniekształcenia THD + N: < -104 dB, < 0.00063 %, Separacja kanałowa: > 110 dB, Wejścia: 6.3 mm TRS jack, elektronicznie symetryzowane, Czułość wejściowa: 8 kOhm niesymetrycznie, 12 kOhm symetrycznie, Czułość wejściowa przełączana do ust.

Lo Gain, +4 dBu, -10 dBV, Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy Lo Gain: +19 dBu, Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu. Wejścia mikrofonowe 9-12, panel przedni Jak AC, oprócz: Wejścia: XLR, symetryzowane elektronicznie, Impedancja wejściowa: 3.4 kOhm, Odstęp sygnału od szumu [SNR]: 112 dB RMS nieważone, 116 dBA, Zakres wzmocnienia: 54 dB, Maksymalny poziom wejściowy, wzmocnienie +6 dB: +10 dBu.

Wejścia instrumentalne 9-12, umieszczone z przodu Jak AC, oprócz: Wejścia: 6.3 mm TS jack, niesymetryczne, Impedancja wejściowa: 800 kOhm, Odstęp sygnału od szumu [SNR]: 112 dB RMS nieważone, 115 dBA, Maksymalny poziom wejściowy, wzmocnienie +6 dB: +21 dBu.

CA - konwersja cyfra-analog, wyjścia liniowe 1-8, panel tylny Dynamika: 115 dB RMS nieważone, 118 dBA, Pasmo przenoszenia dla 44,1 kHz, -0.5 dB: 5 Hz – 20.8 kHz, Pasmo przenoszenia dla 96 kHz, -0.5 dB: 5 Hz – 45 kHz, Pasmo przenoszenia dla 192 kHz, -1 dB: 5 Hz – 89 kHz, Zniekształcenia THD: -104 dB, < 0.00032 %, Zniekształcenia THD + N: -100 dB, < 0.00063 %, Separacja kanałowa: > 110 dB, Wyjście: 6.3 mm TRS jack, serwo-symetryzowane, Impedancja wyjściowa: 75 Ω, Poziom wyjściowy z ust.

Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV, Poziom wyjściowy na 0 dBFS przy Hi Gain: +19 dBu, Poziom wyjściowy na 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu, Poziom wyjściowy na 0 dBFS przy -10 dBu: +2 dBV. CA – wyjścia słuchawkowe stereo [9-12] Jak CA, oprócz: rodzaj wejść: 6.3 mm TRS stereo jack, niesymetryczne, Poziom wyjściowy dla 0 dBFS, High: +16.8 dBu, Poziom wyjściowy dla 0 dBFS, Low: +2 dBV, Impedancja wyjściowa: 30 Ω.

AES/EBU 2 x XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodne z AES3-1992. ADAT Optyczne 2 x TOSLINK I/O, format zgodny ze specyfikacją firmy Alesis, kanon: 2 x 8 kanałów 24 bity, do 48 kHz, Podwójna szybkość [S/MUX]: 2 x 4 kanały 24 bity 96 kHz, Poczwórna szybkość [S/MUX4]: 2 x 2 kanały 24 bity 192 kHz, Poczwórnej szybkości Windows USB: 1 x 2 kanały 24 bity 192 kHz.

SPDIF optyczne [poprzez ADAT2] 1 x optyczne, zgodne z IEC 60958. Word Clock BNC, zmienne ustawienie.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.