Menu

Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce-Wysyłkaod3,99 (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788326493768 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Taranko Teresa 
  • Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska 
  • Ilość stron 332 
  • Rok wydania 2015 

Opis

Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi, a także etyką, co na skutek czego powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako koncepcji działania przedsiębiorstw i poprawy jego społecznego wizerunku. Menedżerowie muszą bowiem nie tylko wykazywać zainteresowanie osiąganiem celów rynkowych, ale także szanować interesy konsumentów, przestrzegać reguł uczciwej konkurencji na rynku i poczuwać się do odpowiedzialności za środowisko naturalne.
W publikacji tej omówiono m.in. Uregulowania dotyczące:
• bezpieczeństwa towarów i odpowiedzialności za ich wadliwość,
• potwierdzania zgodności wyrobów ze standardami za pomocą znaków jakości,
• bezpieczeństwa opakowań towarów dla kupujących i środowiska naturalnego,
• możliwości legalnego zabezpieczania niematerialnych zasobów przedsiębiorstwa (ochrona znaków handlowych, wzorów użytkowych i praw autorskich),
• zasad kształtowania cen i ich komunikowania potencjalnym nabywcom,
• stosunków pomiędzy użytkownikami kanałów dystrybucji,
• ograniczeń w obrocie niektórymi rodzajami artykułów,
• warunków oferowania wybranych rodzajów produktów,
• komunikacji marketingowej,
• ochrony interesów respondentów, badaczy i zleceniodawców odnoszące się do procesu projektowania badań, ich przebiegu i ogłaszania wyników.
Opisano w niej także podmioty odpowiedzialne za przestrzeganie poszczególnych uregulowań, wskazywane poprzez organy wprowadzające te uregulowania, oraz formy reakcji klientów na niezgodne z uregulowaniami prawnymi działania marketingowe przedsiębiorstw i konsekwencje tego typu reakcji. Książka asygnowana jest dla obecnych i przyszłych menedżerów wyższych szczebli. Może stanowić także inspirującą lekturę dla słuchaczy studiów rodzaju MBA, studiów podyplomowych i studiów magisterskich z zakresu marketingu.

linia procesu: MARKETING
ISBN: 9788326493768
Kod paskowy: 9788326493768
Redakcja: Taranko Teresa
Rok wydania: 2016
Kod wydawcy: 42282
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 332
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x24.0cm
Głębokość (mm): 15
Waga: 0.55
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.