Moje konto

media mark

57 produktów z 12 sklepów

strona 1 z 3

Marketing medialny [opr. miękka]

w kategorii Socjologia

ISBN 9788376412368 Autor Anna Jupowicz-Ginalska Rok wydania 2010 Oprawa miękka Wydawnictwo Difin Ilość stron 256

… Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich - do dzisiaj nie doczekał się dogłębnej analizy naukowej, która nadawałaby mu teoretyczne ramy definicyjne i klasyfikujące. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 39%

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych - Dostępne od: 2013-10-31 [opr. miękka]

w kategorii Biznes, ekonomia

ISBN 9788326445927 Autor Gibson Shane, Levinson Jay Conrad Rok wydania 2013 Oprawa miękka Wydawnictwo Wolters Kluwer Ilość stron 232

… partyzant marketingu w mediach społecznościowych, zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych, siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych, obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów, 20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta, darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze, narzędzia społecznościowe przyszłości, i dużo, dużo więcej! To lektura obowiązkowa partyzanta … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 11 zł

Wybory 2010 Media i marketing polityczny [opr. miękka]

w kategorii E-booki

ISBN 9788323129417 Rok wydania 2012 Oprawa miękka Wydawnictwo UMK – Uniwersytet Mikołaja Kopernika Ilość stron 314 Tematyka literatura faktu , podręczniki i edukacja

… badawczych wskazują na bardzo dobre opanowanie warsztatu naukowego. Szczególnie należy podkreślić umiejętność zachowania niezbędnego dystansu do podejmowanej problematyki, dzięki czemu otrzymaliśmy w pełni dojrzałą naukowo pracę, w znaczący sposób wzbogacającą polską literaturę poświęconą rywalizacji politycznej, komunikowaniu politycznemu oraz marketingowi politycznemu.Wstęp / 7Część 1. Media tradycyjne … SZCZEGÓŁY →

Polsko-rosyjski słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie

w kategorii Encyklopedie i słowniki

ISBN 9788379221196

… biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowej terminolofii, ale również wprowadzenie ogromnej ilości anglicyzmów do rosyjskiego języka biznesowego. Autor szczególną uwagę zwrócił na nowoczesne słownictwo biznesowe … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 33%

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE BEZ ŚCIEMY JAK KREOWAĆ MARKĘ [opr. miękka]

w kategorii Biznes, ekonomia

ISBN 9788324647880 Autor Jason Falls, Erik Deckers Rok wydania 2013 Oprawa miękka Wydawnictwo Helion Ilość stron 280

… kryteria ich oceny. Jason Falls jest szefem Social Media Explorer z Louisville, firmy, która świadczy strategiczne usługi konsultingowe w dziedzinie marketingu społecznościowego, marketingu cyfrowego oraz public relations dla średnich i dużych przedsiębiorstw. Erik Deckers jest właścicielem i wicedyrektorem kreatywnym Professional Blog Service w Indianapolis, firmy, która zajmuje się doradztwem w … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 10 zł

Wybory parlamentarne 2007. Marketing polityczny, media, partie [opr. miękka]

w kategorii Politologia

ISBN 9788362558360 Autor praca zbiorowa Rok wydania 2012 Oprawa miękka Wydawnictwo Duet Ilość stron 314

… do rąk Czytelnika znalazły się artykuły mające na celu przedstawienie przebiegu kampanii parlamentarnej roku 2007 i różnorodnych aspektów gry politycznej ze szczególnym uwzględnieniem technik marketingowych wykorzystywanych przez polskie partie w analizowanym okresie. Kwestie zarówno kampanii, jak i uwarunkowań funkcjonowania polskiego systemu politycznego poddane zostały wielopoziomowej analizie … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 7 zł

Rewolucja Social Media. Analiza efektywności i najlepsze praktyki w monitoringu marki (tytuł roboczy - produkt [opr. miękka]

w kategorii Informatyka

ISBN 9788324643950 Autor Michał Sadowski Rok wydania 2012 Oprawa miękka Wydawnictwo helion Ilość stron 216

… marek czy produktów. Monitoring marki Social Media ROI Obsługa klienta online Wsparcie sprzedaży. Social Business Ochrona reputacji Michał Sadowski - Założyciel i Prezes Zarządu Brand24 S.A., firmy zajmującej się monitoringiem internetu. Współtwórca popularnych serwisów, odwiedzanych każdego miesiąca przez miliony polskich internautów. Grafik, programista, marketer. Bloger i komentator zjawisk związanych … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 8 zł

WOJNA ZE ŚWIATOWYM TERRORYZMEM JAKO PRODUKT MEDIALNO-MARKETINGOWY [opr. miękka]

w kategorii Astrologia

ISBN 9788377225431 Autor Redzik Cezary Rok wydania 2013 Oprawa miękka Wydawnictwo Novae Res Ilość stron 1178

… produktu medialno-marketingowego jakim jest wojna, musi poszukiwać oparcia na formach przerastających dotychczasowe oficjalne strony internetowe administracji rządowej. Być może zmianie ulegnie także sposób prowadzenia militarno-politycznych media relations, w którym dotychczasowe miejsce dziennikarzy zastępować zaczną popularni blogerzy. Czy to oznacza zwrot ku konstytucyjnej wolności wypowiedzi … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 28%

Transnational Media & Contoured Markets [opr. twarda]

w kategorii Filozofia

ISBN 9780761934837 Autor Thomas A. Rok wydania 2006 Oprawa twarda Wydawnictwo SAGE Publications Ltd Ilość stron 268

… and Borderless Television: Media, Culture and Politics Across Asia (SAGE, 2005). A really valuable contribution to the field of study.... The book provides an excellent analysis of changes in the media in Asia in the 1990s and explores the process of globalization in advertising as characterized by a hybrid of global and customized strategies.--Media AsiaSpis treści:Emergence and Divergence Mediating … SZCZEGÓŁY →

Marketing

w kategorii E-booki

ISBN 9788364340154 Tematyka biznes i ekonomia

Seria kieszonkowych poradników językowo-biznesowych pomoże Ci poszerzyć słownictwo i wiedzę w różnych dziedzinach. Książeczki zawierają tematycznie zgromadzone pojęcia i zagadnienia, a także ich tłumaczenia. Bądź specjalistą w swojej dziedzinie, również w kręgach obcojęzycznych! SZCZEGÓŁY →

Marketing polityczny a public relations - Wysyłka od 5,99 - pozycja na stanie !!! [opr. miękka]

w kategorii Socjologia

ISBN 9788375455472 Oprawa miękka Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR Ilość stron 180

… o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za znakomity. Opracowanie zbiorowe składające się z artykułów przygotowanych przez ośmiu autorów jest przykładem jednej z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które odniosły się tak ciekawie do teoretycznej i praktycznej analizy wielu przykładów działań polityków, które bywają często kojarzone zarówno z marketingiem, jak i działalnością … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 4 zł

Youtility czyli dlaczego inteligentny marketing polega na pomocy, a nie medialnym szumie?

w kategorii Biznes, ekonomia

ISBN 9788375566208 Autor Baer Yay Wydawnictwo CeDeWu

… Pro­wa­dzi ona w ten spo­sób do re­wo­lu­cyj­nej trans­for­ma­cji w re­la­cjach po­mię­dzy fir­ma­mi a klien­ta­mi. Na dzi­siej­szym, dy­na­micz­nie zmie­nia­ją­cym się oraz pod­da­nym nie­zwy­kłej sa­tu­ra­cji, ryn­ku cięż­ko jest prze­bić się, bę­dąc uzbro­jo­nym je­dy­nie w czy­sty pro­dukt. Jed­nak pro­wa­dze­nie przy­dat­nej kam­pa­nii in­for­ma­cyj­nej da­je już ta­ką moż­li­wość. W tej prze­ło­mo­wej … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 6 zł

Social Media Marketing in Kulturunternehmen

w kategorii Literatura obcojęzyczna

ISBN 9783656553199 Autor Anja Thonig

Studienarbeit aus dem Jahr 2012 im Fachbereich Medien / Komm... SZCZEGÓŁY →

Social Media Marketing's Impact on Brand Perception

w kategorii Literatura obcojęzyczna

ISBN 9783659478291 Autor Aydin Mufit

Through the innovation in social media, marketing communicat... SZCZEGÓŁY →

Organizational Change in the Global Media Markets

w kategorii Literatura obcojęzyczna

ISBN 9783838667515 Autor Dominik Dreyer

Diploma Thesis from the year 2003 in the subject Business ec... SZCZEGÓŁY →

Social Media Marketing in Der Eventbranche

w kategorii Literatura obcojęzyczna

ISBN 9783656505952 Autor Franka Hartwig

Diplomarbeit aus dem Jahr 2013 im Fachbereich BWL - Marketin... SZCZEGÓŁY →

Policy and Marketing Strategies for Digital Media

w kategorii Literatura obcojęzyczna

ISBN 9780415747714 Autor Robert G. Picard Yu-Li Liu

With digital media becoming ever more prevalent, it is es... SZCZEGÓŁY →

Social Media Marketing. Potenziale in Der Kundenkommunikation

w kategorii Literatura obcojęzyczna

ISBN 9783656556268 Autor Fabian Tief

Studienarbeit aus dem Jahr 2011 im Fachbereich BWL - Marketi... SZCZEGÓŁY →

Quick Win Social Media Marketing: Answers to Your Top 100 Social Media Marketing Questions

w kategorii Literatura obcojęzyczna

ISBN 9781781191378 Autor Annmarie Hanlon

QUICK WIN SOCIAL MEDIA MARKETING is aimed at busy marketing ... SZCZEGÓŁY →