Moje konto  ▾

media mark

strona 1 z 5

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych - Dostępne od: 2013-10-31 [opr. miękka]|escape_attr

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych - Dostępne od: 2013-10-31 [opr. miękka]

w kategorii Biznes, ekonomia

ISBN 9788326445927 Autor Gibson Shane, Levinson Jay Conrad Rok wydania 2013 Oprawa miękka Wydawnictwo Wolters Kluwer Ilość stron 232

… ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej.Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 29%

od 36,80

Porównaj ceny
w 12 sklepach

Rewolucja Social Media. Analiza efektywności i najlepsze praktyki w monitoringu marki (tytuł roboczy - produkt [opr. miękka]|escape_attr

Rewolucja Social Media. Analiza efektywności i najlepsze praktyki w monitoringu marki (tytuł roboczy - produkt [opr. miękka]

w kategorii Informatyka

ISBN 9788324643950 Autor Michał Sadowski Rok wydania 2012 Oprawa miękka Wydawnictwo helion Ilość stron 216

… 2013 w kategorii "Wyjątkowa efektywność przy niskim budżecie". Klik! Rewolucja, która sprzyja przystosowanym Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 28%

od 25,98

Porównaj ceny
w 10 sklepach

Marketing medialny [opr. miękka]|escape_attr

Marketing medialny [opr. miękka]

w kategorii Socjologia

ISBN 9788376412368 Autor Anna Jupowicz-Ginalska Rok wydania 2010 Oprawa miękka Wydawnictwo Difin Ilość stron 256

… Który Wraz Z Postępującym Umasowieniem I Interaktywnością Mediów Zyskuje Coraz Większą Popularność. Jego Obecność Zauważalna Jest Nie Tylko Na Polu Medialnym, Ale Również Politycznym, Społecznym I Edukacyjnym. Jako Przedmiot Akademicki Lub Temat Polemik Dziennikarskich - Do Dzisiaj Nie Doczekał Się Dogłębnej Analizy Naukowej, Która Nadawałaby Mu Teoretyczne Ramy Definicyjne I … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 39%

od 36,05

Porównaj ceny
w 10 sklepach

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE BEZ ŚCIEMY JAK KREOWAĆ MARKĘ [opr. miękka]|escape_attr

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE BEZ ŚCIEMY JAK KREOWAĆ MARKĘ [opr. miękka]

w kategorii Biznes, ekonomia

ISBN 9788324647880 Autor Jason Falls, Erik Deckers Rok wydania 2013 Oprawa miękka Wydawnictwo Helion Ilość stron 280

… Strategie nie dla harcerzyków! Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca! Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 33%

od 32,63

Porównaj ceny
w 11 sklepach

WOJNA ZE ŚWIATOWYM TERRORYZMEM JAKO PRODUKT MEDIALNO-MARKETINGOWY [opr. miękka]|escape_attr

WOJNA ZE ŚWIATOWYM TERRORYZMEM JAKO PRODUKT MEDIALNO-MARKETINGOWY [opr. miękka]

w kategorii Astrologia

ISBN 9788377225431 Autor Redzik Cezary Rok wydania 2013 Oprawa miękka Wydawnictwo Novae Res Ilość stron 1178

… jakim jest wojna, musi poszukiwać oparcia na formach przerastających dotychczasowe oficjalne strony internetowe administracji rządowej. Być może zmianie ulegnie także sposób prowadzenia militarno-politycznych media relations, w którym dotychczasowe miejsce dziennikarzy zastępować zaczną popularni blogerzy. Czy to oznacza zwrot ku konstytucyjnej wolności wypowiedzi i etycznym normom dziennikarskim … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 46%

od 17,80

Porównaj ceny
w 7 sklepach

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych [opr. miękka]|escape_attr

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych [opr. miękka]

w kategorii Informatyka

ISBN 9788326413261 Autor Gibson Shane, Levinson Jay Conrad Rok wydania 2011 Oprawa miękka Wydawnictwo Wolters Kluwer Ilość stron 232

… ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej. Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu … SZCZEGÓŁY →

od 41,32

Porównaj ceny
w 2 sklepach

Arkadiusz Podlaski. Marketing społecznościowy. [opr. miękka]|escape_attr

Arkadiusz Podlaski. Marketing społecznościowy. [opr. miękka]

w kategorii Informatyka

ISBN 9788324628407 Autor Arkadiusz Podlaski Rok wydania 2011 Oprawa miękka Wydawnictwo Helion Ilość stron 176

… na Facebooka. Twoi klienci już tam są! Ludzie korzystają z internetu nie tylko w pracy i domu. Dziś robią to wszędzie i o każdej porze - leżąc w łóżku, odpisują na e-maile; siedząc na ławce w parku, przeglądają repertuar kin; podróżując pociągiem, sprawdzają, co nowego na Facebooku; robiąc zakupy, porównują ceny towarów w innych sklepach. Szybki rozwój internetu sprawia, … SZCZEGÓŁY →

od 29,55

Porównaj ceny
w 2 sklepach

Youtility czyli dlaczego inteligentny marketing polega na pomocy, a nie medialnym szumie?|escape_attr

Youtility czyli dlaczego inteligentny marketing polega na pomocy, a nie medialnym szumie?

w kategorii Psychologia

ISBN 9788375566208 Autor Baer Yay Wydawnictwo CeDeWu

… Te­raz fir­my ry­wa­li­zu­ją o czas użyt­kow­ni­ków rów­nież z człon­ka­mi ich ro­dzin, zna­jo­my­mi, przy­ja­ciół­mi, za­baw­ny­mi wi­ru­so­wy­mi fil­mi­ka­mi czy blo­ga­mi o ,,słod­kich ko­cia­ka­ch". Atrak­cyj­ność i nie­co­dzien­ne ce­chy Two­ich pro­duk­tów i usług nie są już gwa­ran­cją wy­róż­nie­nia wła­snej mar­ki w … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 33%

od 30,26

Porównaj ceny
w 9 sklepach

Wybory parlamentarne 2007. Marketing polityczny, media, partie [opr. miękka]|escape_attr

Wybory parlamentarne 2007. Marketing polityczny, media, partie [opr. miękka]

w kategorii Politologia

ISBN 9788362558360 Autor Opracowanie zbiorowe Rok wydania 2012 Oprawa miękka Wydawnictwo Duet Ilość stron 314

… oddawanej do rąk Czytelnika znalazły się artykuły mające na celu przedstawienie przebiegu kampanii parlamentarnej roku 2007 i różnorodnych aspektów gry politycznej ze szczególnym uwzględnieniem technik marketingowych wykorzystywanych przez polskie partie w analizowanym okresie. Kwestie zarówno kampanii, jak i uwarunkowań funkcjonowania polskiego systemu politycznego poddane zostały wielopoziomowej … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 28%

od 28,26

Porównaj ceny
w 7 sklepach

Wybory 2010 Media i marketing polityczny [opr. miękka]|escape_attr

Wybory 2010 Media i marketing polityczny [opr. miękka]

w kategorii Politologia

ISBN 9788323129417 Rok wydania 2012 Oprawa miękka Wydawnictwo UMK – Uniwersytet Mikołaja Kopernika Ilość stron 314

… i samorządowe w 2010 roku. Zwraca uwagę trafny dobór tematyki poszczególnych artykułów, umożliwiających wieloaspektową analizę przedsięwzięć kampanijnych realizowanych przez podmioty rywalizacji politycznej zarówno na szczeblu ogólnokrajowym (wybory prezydenckie), jak i lokalnym (wybory samorządowe). Wysoko należy ocenić fakt, że w pracy znajdujemy także naukowo ważne refleksje … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 39%

od 33,75

Porównaj ceny
w 9 sklepach

Think Like a Rock Star: How to Create Social Media and Marketing Strategies That Turn Customers into|escape_attr

Think Like a Rock Star: How to Create Social Media and Marketing Strategies That Turn Customers into

w kategorii Pozostałe książki

ISBN 9780071806091 Autor Mack Collier Wydawnictwo McGraw-Hill Ilość stron 272

… to create a truly fan-centric brand using case studies of rock stars, including: Taylor Swift - who cultivates an army of devoted fans by constantly devising amazing experiences for them; Johnny Cash - who was so passionate about his fans that he even followed them to jail; Lady Gaga - who has built a financial empire by becoming a fan of her Little Monsters. Think Like a Rock Star explains how to … SZCZEGÓŁY →

od 70,50

Porównaj ceny
w 2 sklepach

Wojna ze światowym terroryzmem jako produkt medialno-marketingowy|escape_attr

Wojna ze światowym terroryzmem jako produkt medialno-marketingowy

w kategorii Czasopisma

ISBN 9788377227169 Autor Cezary Redzik Rok wydania 2013

… jakim jest wojna, musi poszukiwać oparcia na formach przerastających dotychczasowe oficjalne strony internetowe administracji rządowej. Być może zmianie ulegnie także sposób prowadzenia militarno-politycznych media relations, w którym dotychczasowe miejsce dziennikarzy zastępować zaczną popularni blogerzy. Czy to oznacza zwrot ku konstytucyjnej wolności wypowiedzi i etycznym normom dziennikarskim … SZCZEGÓŁY →

23

Porównaj ceny
w 3 sklepach

Polsko-rosyjski słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie|escape_attr

Polsko-rosyjski słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie

w kategorii Encyklopedie i słowniki

ISBN 9788379221196

… słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowej terminolofii, ale również wprowadzenie ogromnej ilości anglicyzmów do rosyjskiego języka biznesowego. Autor szczególną uwagę zwrócił … SZCZEGÓŁY →

od 79,20

Porównaj ceny
w 3 sklepach

Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych [opr. miękka]|escape_attr

Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych [opr. miękka]

w kategorii Informatyka

ISBN 9788324629886 Autor Liana Evans Rok wydania 2012 Oprawa miękka Wydawnictwo Helion Wydawnictwo Ilość stron 309

… utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców Poznaj media społecznościowe od kuchni Idź z duchem Internetu! Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy - takie jak Twoja - muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania … SZCZEGÓŁY →

41,65

Zobacz oferty
z 1 sklepu

Transnational Media & Contoured Markets [opr. twarda]|escape_attr

Transnational Media & Contoured Markets [opr. twarda]

w kategorii Filozofia

ISBN 9780761934837 Autor Thomas A. Rok wydania 2006 Oprawa twarda Wydawnictwo SAGE Publications Ltd Ilość stron 268

… book analyses how globalization of the media and advertising has occurred within the larger context of economic, political, social and cultural processes within regions, nation-states, and transborder ethnic communities. It demonstrates that growth was influenced not just by governments and policy-makers but also by the management decisions of media owners, cable operators, satellite providers, advertising … SZCZEGÓŁY →

od 172,96

Porównaj ceny
w 2 sklepach

Media Strategies for Marketing Places in Crisis|escape_attr

Media Strategies for Marketing Places in Crisis

w kategorii Biznes, ekonomia

ISBN 9780750684521 Autor Eli Avraham Eran Ketter Wydawnictwo Butterworth Heinemann Ilość stron 248 SZCZEGÓŁY →

213

Przejdź do sklepu ▸
Kraina Książek

Transnational Media Contoured Markets|escape_attr

Transnational Media Contoured Markets

w kategorii Socjologia

ISBN 9780761934844 Autor Amos Owen Thomas Wydawnictwo SAGE Publications Ltd Ilość stron 268

… context of Asia, where most of the world's population lives, this book analyses how globalization of the media and advertising has occurred within the larger context of economic, political, social and cultural processes within regions, nation-states, and transborder ethnic communities. It demonstrates that growth was influenced not just by governments and policy-makers but also by the management … SZCZEGÓŁY →

112,09

Przejdź do sklepu ▸
Kraina Książek

Meme Media and Meme Market Architectures: Knowledge Media for Editing, Distributing, and Managing Intellectual Resources|escape_attr

Meme Media and Meme Market Architectures: Knowledge Media for Editing, Distributing, and Managing Intellectual Resources

w kategorii Literatura obcojęzyczna

ISBN 9780471453789 Autor Yuzuru Tanaka Y. Tanaka Wydawnictwo John Wiley Sons Ilość stron 498

… provides an integrated view of the five kinds of enabling technologies in terms of knowledge media architectures: multimedia and hypermedia, object-oriented GUI and visual programming, reusable component software and component integration, network publishing and electronic commerce, and object-oriented and multimedia databases. Among many books on multimedia and hypermedia, few address knowledge. … SZCZEGÓŁY →

572

Przejdź do sklepu ▸
Kraina Książek

Media, Markets, and Democracy|escape_attr

Media, Markets, and Democracy

w kategorii Literatura obcojęzyczna

ISBN 9780521009775 Autor C. Edwin Baker W. Lance Bennett Robert M. Entman Wydawnictwo Cambridge University Press Ilość stron 392

… interventions in media markets are often criticized for preventing audiences from getting the media products they want. A free press is often asserted to be essential for democracy. The first point is incorrect and the second is inadequate as a policy guide. Part I of this book shows that unique aspects of media products prevent markets from providing for audience desires. Part II shows that four … SZCZEGÓŁY →

174,48

Przejdź do sklepu ▸
Kraina Książek

Audience Economics: Media Institutions and the Audience Marketplace|escape_attr

Audience Economics: Media Institutions and the Audience Marketplace

w kategorii Literatura obcojęzyczna

ISBN 9780231126533 Autor Philip M. Napoli Napoli Wydawnictwo Columbia University Press Ilość stron 256

… on the electronic media -- television, radio, and the Internet -- Audience Economics bridges a substantial gap in the literature by providing an integrated framework for understanding the various businesses involved in generating and selling audiences to advertisers. Philip M. Napoli presents original research in order to answer several key questions: * How are audiences manufactured, valued, and … SZCZEGÓŁY →

128,96

Przejdź do sklepu ▸
Kraina Książek