Moje konto

media mark

75 produktów z 10 sklepów

strona 1 z 4

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE BEZ ŚCIEMY JAK KREOWAĆ MARKĘ [opr. miękka]

w kategorii Biznes, ekonomia

ISBN 9788324647880 Autor Jason Falls, Erik Deckers Rok wydania 2013 Oprawa miękka Wydawnictwo Helion Ilość stron 280

… Strategie nie dla harcerzyków!Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca! Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 5 zł

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych - Dostępne od: 2013-10-31 [opr. miękka]

w kategorii Biznes, ekonomia

ISBN 9788326445927 Autor Gibson Shane, Levinson Jay Conrad Rok wydania 2013 Oprawa miękka Wydawnictwo Wolters Kluwer Ilość stron 232

… ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej.Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 9 zł

Rewolucja Social Media. Analiza efektywności i najlepsze praktyki w monitoringu marki (tytuł roboczy - produkt [opr. miękka]

w kategorii Informatyka

ISBN 9788324643950 Autor Michał Sadowski Rok wydania 2012 Oprawa miękka Wydawnictwo helion Ilość stron 216

… 2013 w kategorii "Wyjątkowa efektywność przy niskim budżecie". Klik! Rewolucja, która sprzyja przystosowanym Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 4 zł

Arkadiusz Podlaski. Marketing społecznościowy. [opr. miękka]

w kategorii Informatyka

ISBN 9788324628407 Autor Arkadiusz Podlaski Rok wydania 2011 Oprawa miękka Wydawnictwo Helion Ilość stron 176

… na Facebooka. Twoi klienci już tam są! Ludzie korzystają z internetu nie tylko w pracy i domu. Dziś robią to wszędzie i o każdej porze - leżąc w łóżku, odpisują na e-maile; siedząc na ławce w parku, przeglądają repertuar kin; podróżując pociągiem, sprawdzają, co nowego na Facebooku; robiąc zakupy, porównują ceny towarów w innych sklepach. Szybki rozwój internetu sprawia, … SZCZEGÓŁY →

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych [opr. miękka]

w kategorii Informatyka

ISBN 9788326413261 Autor Gibson Shane, Levinson Jay Conrad Rok wydania 2011 Oprawa miękka Wydawnictwo Wolters Kluwer Ilość stron 232

… Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej. Unikając … SZCZEGÓŁY →

Marketing medialny [opr. miękka]

w kategorii Socjologia

ISBN 9788376412368 Autor Anna Jupowicz-Ginalska Rok wydania 2010 Oprawa miękka Wydawnictwo Difin Ilość stron 256

… Strony 256. Format 16,0x23,0cm. Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich - do dzisiaj nie doczekał się dogłębnej analizy … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 39%

WOJNA ZE ŚWIATOWYM TERRORYZMEM JAKO PRODUKT MEDIALNO-MARKETINGOWY [opr. miękka]

w kategorii Astrologia

ISBN 9788377225431 Autor Redzik Cezary Rok wydania 2013 Oprawa miękka Wydawnictwo Novae Res Ilość stron 1178

… jakim jest wojna, musi poszukiwać oparcia na formach przerastających dotychczasowe oficjalne strony internetowe administracji rządowej. Być może zmianie ulegnie także sposób prowadzenia militarno-politycznych media relations, w którym dotychczasowe miejsce dziennikarzy zastępować zaczną popularni blogerzy. Czy to oznacza zwrot ku konstytucyjnej wolności wypowiedzi i etycznym normom dziennikarskim … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 4 zł

Youtility czyli dlaczego inteligentny marketing polega na pomocy, a nie medialnym szumie?

w kategorii Psychologia

ISBN 9788375566208 Autor Baer Yay Wydawnictwo CeDeWu

… Te­raz fir­my ry­wa­li­zu­ją o czas użyt­kow­ni­ków rów­nież z człon­ka­mi ich ro­dzin, zna­jo­my­mi, przy­ja­ciół­mi, za­baw­ny­mi wi­ru­so­wy­mi fil­mi­ka­mi czy blo­ga­mi o ,,słod­kich ko­cia­ka­ch". Atrak­cyj­ność i nie­co­dzien­ne ce­chy Two­ich pro­duk­tów i usług nie są już gwa­ran­cją wy­róż­nie­nia wła­snej mar­ki w … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 4 zł

Wybory parlamentarne 2007. Marketing polityczny, media, partie [opr. miękka]

w kategorii Politologia

ISBN 9788362558360 Autor praca zbiorowa Rok wydania 2012 Oprawa miękka Wydawnictwo Duet Ilość stron 314

… oddawanej do rąk Czytelnika znalazły się artykuły mające na celu przedstawienie przebiegu kampanii parlamentarnej roku 2007 i różnorodnych aspektów gry politycznej ze szczególnym uwzględnieniem technik marketingowych wykorzystywanych przez polskie partie w analizowanym okresie. Kwestie zarówno kampanii, jak i uwarunkowań funkcjonowania polskiego systemu politycznego poddane zostały wielopoziomowej … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 3 zł

Polsko-rosyjski słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie

w kategorii Encyklopedie i słowniki

ISBN 9788379221196

… słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowej terminolofii, ale również wprowadzenie ogromnej ilości anglicyzmów do rosyjskiego języka biznesowego. Autor szczególną uwagę zwrócił … SZCZEGÓŁY →

Media Strategies for Marketing Places in Crisis

w kategorii Biznes, ekonomia

ISBN 9780750684521 Autor Eli Avraham Eran Ketter Wydawnictwo Butterworth Heinemann Ilość stron 248 SZCZEGÓŁY →

Transnational Media Contoured Markets

w kategorii Socjologia

ISBN 9780761934844 Autor Amos Owen Thomas Wydawnictwo SAGE Publications Ltd Ilość stron 268 SZCZEGÓŁY →

Media, Markets, and Democracy

w kategorii Literatura obcojęzyczna

ISBN 9780521009775 Autor C. Edwin Baker W. Lance Bennett Robert M. Entman Wydawnictwo Cambridge University Press Ilość stron 392 SZCZEGÓŁY →

Audience Economics: Media Institutions and the Audience Marketplace

w kategorii Literatura obcojęzyczna

ISBN 9780231126533 Autor Philip M. Napoli Napoli Wydawnictwo Columbia University Press Ilość stron 256 SZCZEGÓŁY →