Moje konto

media mark

76 produktów z 11 sklepów

strona 1 z 4

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych - Dostępne od: 2013-10-31 [opr. miękka]

w kategorii Biznes, ekonomia

ISBN 9788326445927 Autor Gibson Shane, Levinson Jay Conrad Rok wydania 2013 Oprawa miękka Wydawnictwo Wolters Kluwer Ilość stron 232

… ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej.Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 7 zł

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE BEZ ŚCIEMY JAK KREOWAĆ MARKĘ [opr. miękka]

w kategorii Biznes, ekonomia

ISBN 9788324647880 Autor Jason Falls, Erik Deckers Rok wydania 2013 Oprawa miękka Wydawnictwo Helion Ilość stron 280

… Strategie nie dla harcerzyków! Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca! Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 10 zł

Rewolucja Social Media. Analiza efektywności i najlepsze praktyki w monitoringu marki (tytuł roboczy - produkt [opr. miękka]

w kategorii Informatyka

ISBN 9788324643950 Autor Michał Sadowski Rok wydania 2012 Oprawa miękka Wydawnictwo helion Ilość stron 216

… 2013 w kategorii "Wyjątkowa efektywność przy niskim budżecie". Klik! Rewolucja, która sprzyja przystosowanym Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 8 zł

Arkadiusz Podlaski. Marketing społecznościowy. [opr. miękka]

w kategorii Informatyka

ISBN 9788324628407 Autor Arkadiusz Podlaski Rok wydania 2011 Oprawa miękka Wydawnictwo Helion Ilość stron 176

… na Facebooka. Twoi klienci już tam są! Ludzie korzystają z internetu nie tylko w pracy i domu. Dziś robią to wszędzie i o każdej porze - leżąc w łóżku, odpisują na e-maile; siedząc na ławce w parku, przeglądają repertuar kin; podróżując pociągiem, sprawdzają, co nowego na Facebooku; robiąc zakupy, porównują ceny towarów w innych sklepach. Szybki rozwój internetu sprawia, … SZCZEGÓŁY →

Marketing medialny [opr. miękka]

w kategorii Socjologia

ISBN 9788376412368 Autor Anna Jupowicz-Ginalska Rok wydania 2010 Oprawa miękka Wydawnictwo Difin Ilość stron 256

… Który Wraz Z Postępującym Umasowieniem I Interaktywnością Mediów Zyskuje Coraz Większą Popularność. Jego Obecność Zauważalna Jest Nie Tylko Na Polu Medialnym, Ale Również Politycznym, Społecznym I Edukacyjnym. Jako Przedmiot Akademicki Lub Temat Polemik Dziennikarskich - Do Dzisiaj Nie Doczekał Się Dogłębnej Analizy Naukowej, Która Nadawałaby Mu Teoretyczne Ramy Definicyjne I … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 37%

WOJNA ZE ŚWIATOWYM TERRORYZMEM JAKO PRODUKT MEDIALNO-MARKETINGOWY [opr. miękka]

w kategorii Astrologia

ISBN 9788377225431 Autor Redzik Cezary Rok wydania 2013 Oprawa miękka Wydawnictwo Novae Res Ilość stron 1178

… jakim jest wojna, musi poszukiwać oparcia na formach przerastających dotychczasowe oficjalne strony internetowe administracji rządowej. Być może zmianie ulegnie także sposób prowadzenia militarno-politycznych media relations, w którym dotychczasowe miejsce dziennikarzy zastępować zaczną popularni blogerzy. Czy to oznacza zwrot ku konstytucyjnej wolności wypowiedzi i etycznym normom dziennikarskim … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 28%

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych [opr. miękka]

w kategorii Informatyka

ISBN 9788326413261 Autor Gibson Shane, Levinson Jay Conrad Rok wydania 2011 Oprawa miękka Wydawnictwo Wolters Kluwer Ilość stron 232

… ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej. Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu … SZCZEGÓŁY →

Youtility czyli dlaczego inteligentny marketing polega na pomocy, a nie medialnym szumie?

w kategorii Psychologia

ISBN 9788375566208 Autor Baer Yay Wydawnictwo CeDeWu

… Te­raz fir­my ry­wa­li­zu­ją o czas użyt­kow­ni­ków rów­nież z człon­ka­mi ich ro­dzin, zna­jo­my­mi, przy­ja­ciół­mi, za­baw­ny­mi wi­ru­so­wy­mi fil­mi­ka­mi czy blo­ga­mi o ,,słod­kich ko­cia­ka­ch". Atrak­cyj­ność i nie­co­dzien­ne ce­chy Two­ich pro­duk­tów i usług nie są już gwa­ran­cją wy­róż­nie­nia wła­snej mar­ki w … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 25%

Wybory 2010 Media i marketing polityczny [opr. miękka]

w kategorii Politologia

ISBN 9788323129417 Rok wydania 2012 Oprawa miękka Wydawnictwo UMK – Uniwersytet Mikołaja Kopernika Ilość stron 314

… i samorządowe w 2010 roku. Zwraca uwagę trafny dobór tematyki poszczególnych artykułów, umożliwiających wieloaspektową analizę przedsięwzięć kampanijnych realizowanych przez podmioty rywalizacji politycznej zarówno na szczeblu ogólnokrajowym (wybory prezydenckie), jak i lokalnym (wybory samorządowe). Wysoko należy ocenić fakt, że w pracy znajdujemy także naukowo ważne refleksje … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 29%

Wybory parlamentarne 2007. Marketing polityczny, media, partie [opr. miękka]

w kategorii Politologia

ISBN 9788362558360 Autor praca zbiorowa Rok wydania 2012 Oprawa miękka Wydawnictwo Duet Ilość stron 314

… oddawanej do rąk Czytelnika znalazły się artykuły mające na celu przedstawienie przebiegu kampanii parlamentarnej roku 2007 i różnorodnych aspektów gry politycznej ze szczególnym uwzględnieniem technik marketingowych wykorzystywanych przez polskie partie w analizowanym okresie. Kwestie zarówno kampanii, jak i uwarunkowań funkcjonowania polskiego systemu politycznego poddane zostały wielopoziomowej … SZCZEGÓŁY →

oszczędzasz do 5 zł

Think Like a Rock Star: How to Create Social Media and Marketing Strategies That Turn Customers into

w kategorii Pozostałe książki

ISBN 9780071806091 Autor Mack Collier Wydawnictwo McGraw-Hill Ilość stron 272

… to create a truly fan-centric brand using case studies of rock stars, including: Taylor Swift - who cultivates an army of devoted fans by constantly devising amazing experiences for them; Johnny Cash - who was so passionate about his fans that he even followed them to jail; Lady Gaga - who has built a financial empire by becoming a fan of her Little Monsters. Think Like a Rock Star explains how to … SZCZEGÓŁY →

Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych [opr. miękka] rabat 15 %

w kategorii Informatyka

ISBN 9788324629886 Autor Liana Evans Rok wydania 2012 Oprawa miękka Wydawnictwo Helion Wydawnictwo Ilość stron 309

… utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców Poznaj media społecznościowe od kuchni Idź z duchem Internetu! Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy - takie jak Twoja - muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania … SZCZEGÓŁY →

Transnational Media & Contoured Markets [opr. twarda]

w kategorii Filozofia

ISBN 9780761934837 Autor Thomas A. Rok wydania 2006 Oprawa twarda Wydawnictwo SAGE Publications Ltd Ilość stron 268

… book analyses how globalization of the media and advertising has occurred within the larger context of economic, political, social and cultural processes within regions, nation-states, and transborder ethnic communities. It demonstrates that growth was influenced not just by governments and policy-makers but also by the management decisions of media owners, cable operators, satellite providers, advertising … SZCZEGÓŁY →

Wojna ze światowym terroryzmem jako produkt medialno-marketingowy

w kategorii Czasopisma

ISBN 9788377227169 Autor Cezary Redzik Rok wydania 2013

… jakim jest wojna, musi poszukiwać oparcia na formach przerastających dotychczasowe oficjalne strony internetowe administracji rządowej. Być może zmianie ulegnie także sposób prowadzenia militarno-politycznych media relations, w którym dotychczasowe miejsce dziennikarzy zastępować zaczną popularni blogerzy. Czy to oznacza zwrot ku konstytucyjnej wolności wypowiedzi i etycznym normom dziennikarskim … SZCZEGÓŁY →

Transnational Media Contoured Markets

w kategorii Socjologia

ISBN 9780761934844 Autor Amos Owen Thomas Wydawnictwo SAGE Publications Ltd Ilość stron 268

… context of Asia, where most of the world's population lives, this book analyses how globalization of the media and advertising has occurred within the larger context of economic, political, social and cultural processes within regions, nation-states, and transborder ethnic communities. It demonstrates that growth was influenced not just by governments and policy-makers but also by the management … SZCZEGÓŁY →

Media Strategies for Marketing Places in Crisis

w kategorii Biznes, ekonomia

ISBN 9780750684521 Autor Eli Avraham Eran Ketter Wydawnictwo Butterworth Heinemann Ilość stron 248 SZCZEGÓŁY →

Media, Markets, and Democracy

w kategorii Literatura obcojęzyczna

ISBN 9780521009775 Autor C. Edwin Baker W. Lance Bennett Robert M. Entman Wydawnictwo Cambridge University Press Ilość stron 392

… interventions in media markets are often criticized for preventing audiences from getting the media products they want. A free press is often asserted to be essential for democracy. The first point is incorrect and the second is inadequate as a policy guide. Part I of this book shows that unique aspects of media products prevent markets from providing for audience desires. Part II shows that four … SZCZEGÓŁY →

Social Media Metrics: How to Measure and Optimize Your Marketing Investment

w kategorii Literatura obcojęzyczna

ISBN 9780470583784 Autor Jim Sterne Wydawnictwo John Wiley & Sons Ilość stron 272

… guide devoted exclusively to social media metrics Whether you are selling online, through a direct sales force, or via distribution channels, what customers are saying about you online is now more important than your advertising. Social media is no longer a curiosity on the horizon but a significant part of your marketing mix. While other books explain why social media is critical and how to go about … SZCZEGÓŁY →

Audience Economics: Media Institutions and the Audience Marketplace

w kategorii Literatura obcojęzyczna

ISBN 9780231126533 Autor Philip M. Napoli Napoli Wydawnictwo Columbia University Press Ilość stron 256

… on the electronic media -- television, radio, and the Internet -- Audience Economics bridges a substantial gap in the literature by providing an integrated framework for understanding the various businesses involved in generating and selling audiences to advertisers. Philip M. Napoli presents original research in order to answer several key questions: * How are audiences manufactured, valued, and … SZCZEGÓŁY →

Meme Media and Meme Market Architectures: Knowledge Media for Editing, Distributing, and Managing Intellectual Resources

w kategorii Literatura obcojęzyczna

ISBN 9780471453789 Autor Yuzuru Tanaka Y. Tanaka Wydawnictwo John Wiley Sons Ilość stron 498

… provides an integrated view of the five kinds of enabling technologies in terms of knowledge media architectures: multimedia and hypermedia, object-oriented GUI and visual programming, reusable component software and component integration, network publishing and electronic commerce, and object-oriented and multimedia databases. Among many books on multimedia and hypermedia, few address knowledge. … SZCZEGÓŁY →