Jak przyjmować reklamcje Poradnik dla sprzedawców i usługoda (opr. miękka)
Cechy produktu
ISBN 9788363913496
Oprawa miękka
Autor Anna Jeleńska
Wydawnictwo Forum Doradców Podatkowych
Ilość stron 208
Rok wydania 2015
Opis
Ustawa z 30 maja 2014 r. O prawach konsumenta ma służyć poprawie ochrony kupujących, a dla sprzedawców i usługodawców oznacza obszerne kłopoty. Rozpoczyna ona obowiązywać od 25 grudnia br.
Najważniejsze zmiany wynikające z tej ustawy, które posiadają chronić wszystkich słabszych uczestników rynku - to wydłużenie prawa do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa albo na odległość z 10 do 14 dni, a także wymóg uzyskania pokaźnej zgody konsumenta na wszelkie dopełniające płatności wykraczające poza uzgodnione wynagrodzenie za główne obowiązki umowne przedsiębiorcy. Dzięki czemu zawieranie umów dotyczących towarów i usług ma być dla kupujących bezpieczniejsze.
Konsument, który kupi wadliwy towar lub wytworzone dzieło, składając reklamację, będzie mógł wybierać pomiędzy naprawą, wymianą, obniżeniem ceny a odstąpieniem od umowy.
Podtytuł: Poradnik dla sprzedawców i usługodawców ISBN: 9788363913496 Kod paskowy: 9788363913496 Autorzy: Jeleńska Anna Kod wydawcy: 32517 Miejscowość: Kraków Oprawa: Miękka PKWiU: 58.11.1 Format: 16.5x23.5cm Języki: polski
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.