Manu

Matematyka na wesoło - "Zoo" 6-7 lat cz. 3

Cechy produktu

  • Producent YDP 

Opis

Ograniczona dostępność produktu – do III 2016 r. lub do wyczerpania zapasów! Zastosowanie: szkoła i domDla kogo: dzieci w wieku 6-7 latPrzedmiot: matematykaOpisGra edukacyjnya z cyklu "Matematyka na wesoło" ma w przyjemny sposób wprowadzić dzieci w wieku wczesnoszkolnym w świat królowej nauk.

Fascynująca zabawa łączy się z rozwiązywaniem zagadek oraz zadań wplecionych w fabułę. Najmłodsi wcielają się w wybraną postać i wraz z nią przeżywają niezwykłe przygody, kontynuując grę pod warunkiem udzielenia prawidłowych odpowiedzi.

Rezultatem nauki poprzez zabawę jest nie tylko nabywanie wiedzy matematycznej, lecz również budzenie zainteresowania światem liczb.Fabuła gryUżytkownik wybiera się w wyprawę mającą na celu odszukanie sześciu zagrożonych gatunków zwierząt.

Podczas zabawy w odnajdowanie informacji dziecko rozwija swoje zainteresowanie matematyką oraz rozwija umiejętności skupiania uwagi w trakcie rozwiązywania zadań.Figury geometryczneKilkanaście różnorodnych ćwiczeń dotyczących rozpoznawania figur przestrzennych i płaskich, obliczania oraz porównywania powierzchni pól tych figur wzbogaca wiedzę dziecka o własnościach figur geometrycznych i rozwija jego wyobraźnię przestrzennąArytmetyka i obliczenia pieniężneGra obejmuje ćwiczenia, dzięki którym, dziecko nabierze biegłości w dodawaniu i odejmowaniu liczb z użyciem znaków, w mnożeniu i dzieleniu oraz wykonywaniu działań arytmetycznych w pamięci.

Gra zawiera też wiele ćwiczeń z wykorzystaniem waluty (złoty, grosze)KlasyfikacjaWykonując ćwiczenia dziecko zdobywa umiejętność klasyfikowania przedmiotów według wybranej cechy przez grupowanie, odgradzanie i rozsuwanie elementów, a także porównywanie liczebności zbiorów, używanie określeń "mniej", "więcej" i "tyle samo"Zalety programu Setki różnorodnych i oryginalnych interaktywnych ćwiczeń matematycznych; Możliwość śledzenia postępów w nauce (rejestr wyników, tablica rekordzistów) wiele zabawnych animacji, ilustracji i narracji; zabawy doskonalące spostrzegawczość; stopniowalny poziom trudności zadań Zakres zagadnień dodawanie i odejmowanie liczb naturalnych w zakresie 1-20 uzupełnienie i porządkowanie liczb 1-100 w ciągu porównywanie powierzchni pól figur geometrycznych grupowanie elementów według wybranej kategorii dodawanie liczb naturalnych z wykorzystaniem waluty łączenie figur przestrzennych z ich podstawami NagrodyNagroda Edukacja XXI przyznana podczas 16.

Targów Książki Edukacyjnej Edukacja XXI w kategorii publikacje multimedialne za „szczególnie wybitne walory edukacyjno - poznawcze i poziom edytorski.Wymagania Karta dźwiękowa 16-bitowa karta dźwiękowa z podłączonymi głośnikami lub słuchawkami (wymagana) Karta graficzna 1 Mb, Pracująca z rozdzielczością 800x600 z tysiącami kolorów Napęd CD-ROM lub DVD-ROM Pamięć 256 MB RAM Procesor Procesor 800MHz) System Windows 8/8.1, Windows 7, Windows Vista lub MS Windows 2000/XP.

min: Internet Explorer 5.5 Uwagi Program nie współpracuje z emulatorami napędów CD/DVD

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie