Moje konto  ▾

W tej kategorii nie udało się znaleźć dokładnie takich produktów

Poniżej znajdziesz wszystkie produkty w kategorii Teleskopy.

Teleskopy

strona 1 z 29

Nikon SOC-8 futerał na lunetę EDG 85/85-A|escape_attr

Nikon SOC-8 futerał na lunetę EDG 85/85-A

Producent Nikon SZCZEGÓŁY →

319

Orion 80mm f/6 ED OTA Dostawa GRATIS!|escape_attr

Orion 80mm f/6 ED OTA Dostawa GRATIS!

Producent Orion

… w obiektyw o wyjątkowej rozdzielczości, pozbawiony aberracji ED (Extra-low Dispersion) o ogniskowej 500mm i średnicy 80mm. Model przeznaczony do obserwacji naziemnej jak również do astrofotografii, lekki, mocny tubus został wykonany z włókna węglowego. Wyciąg dual-speed (11:01) 2 cale z redukcją do 1,25 cala. W zestawie znajduje się poręczna walizka z wypełnieniem dla jeszcze większego … SZCZEGÓŁY →

3990

Fomei RL900-114 / AT3 / EQ7|escape_attr

Fomei RL900-114 / AT3 / EQ7

Producent Fomei

… na montażu paralaktycznym, opcja posuwu silnikowego. Teleskop przeznaczony głównie do obserwacji mgławic i gromad gwiazd, nadaje się także do obserwacji planet i Księżyca. Średnica obiektywu zwierciadlanego 114 mm, odległość ogniskowa 900 mm, maksymalne wykorzystywalne powiększenie 200x, światłosiła f/7,8; okulary 1,1/4, montaż paralaktyczny EQ-7, opcja posuwu silnikowego, statyw … SZCZEGÓŁY →

939

Fomei RL750-150 / AT5 / EQ3 Dostawa GRATIS!|escape_attr

Fomei RL750-150 / AT5 / EQ3 Dostawa GRATIS!

Producent Fomei

… EQ-3, opcja posuwu silnikowego, statyw AT-5. Ze względu na dużą światłosiłę jest odpowiedni także do obserwacji słabiej widocznych obiektów - mgławic, gromad gwiazd i niektórych galaktyk. Mocniejszy statyw i montaż paralaktyczny umożliwiają wygodniejszą obserwację i prostą astrofotografię. Średnica obiektywu zwierciadlanego 150 mm, odległość ogniskowa 750 mm, maksymalne wykorzystywalne … SZCZEGÓŁY →

1649

319

Orion 120mm f/5 ED OTA|escape_attr

Orion 120mm f/5 ED OTA

Producent Orion

… wyposażony w obiektyw o wyjątkowej rozdzielczości, pozbawiony aberracji ED (Extra-low Dispersion) o ogniskowej 600mm i średnicy 120mm. Model dzięki krótkiej ogniskowej pozwala na szerokokątne obserwacje planet, księżyca a także obiektów bardziej odległych jak galaktyki czy gromady gwiazd. Granica rozdzielczości wynosi 1,14 sekund kątowych. Wyposażony w bardzo solidny wyciąg okularowy … SZCZEGÓŁY →

1499

Celestron teleskop AstroMaster 90 AZ|escape_attr

Celestron teleskop AstroMaster 90 AZ

Producent Hama

… naziemnych. Szybki i łatwy montaż. Na stałe wbudowany pryzmat. Oznaczenia osi prowadzenia teleskopu. Bardzo dobrze wykonana optyka teleskopu pozwala na prowadzenie wnikliwych obserwacji. Rączka ułatwia azymutalne prowadzenie teleskopu. Półka na akcesoria. Solidnie wykonany statyw. Układ optyczny: refraktor. Średnica: 90 mm. Ogniskowa: 1000 mm. Okular 20 mm - powiększenie 50x. Okular 10 mm … SZCZEGÓŁY →

703

Celestron Monokular Nature 10x25|escape_attr

Celestron Monokular Nature 10x25

Producent Hama SZCZEGÓŁY →

179,70

Celestron Baader Nano Tracker|escape_attr

Celestron Baader Nano Tracker

Producent Hama SZCZEGÓŁY →

1299

Celestron teleskop AstroMaster 90EQ|escape_attr

Celestron teleskop AstroMaster 90EQ

Producent Hama

… obserwacji naziemnych. Szybki montaż. Pryzmat wbudowany na stałe. Oznaczenia osi prowadzenia teleskopu. Bardzo dobrze wykonana optyka teleskopu pozwala na prowadzenie wnikliwych obserwacji. Półka na akcesoria. W zestawie płyta z oprogramowaniem The Sky Level 1 (10,000 obiektów w bazie). Układ optyczny: refraktor. Średnica: 90 mm. Ogniskowa: 1000 mm. Okular 20 mm - powiększenie 50x. Okular … SZCZEGÓŁY →

726

Celestron teleskop AstroMaster 70 EQ|escape_attr

Celestron teleskop AstroMaster 70 EQ

Producent Hama

… obserwacji naziemnych. Szybki montaż. Pryzmat wbudowany na stałe. Oznaczenia osi prowadzenia teleskopu. Bardzo dobrze wykonana optyka teleskopu pozwala na prowadzenie wnikliwych obserwacji. Półka na akcesoria. W zestawie płyta z oprogramowaniem The Sky Level 1 (10,000 obiektów w bazie). Układ optyczny: refraktor. Średnica: 70 mm. Ogniskowa: 900 mm. Okular 20 mm - powiększenie 45x. Okular … SZCZEGÓŁY →

433

Celestron teleskop Firstscope 76|escape_attr

Celestron teleskop Firstscope 76

Producent Hama

… przeznaczony do prowadzenia obserwacji nieba. Bardzo łatwy i szybki montaż. Specjalna rączka umożliwiająca prowadzenie teleskopu. Bardzo dobrze wykonana optyka teleskopu pozwala na prowadzenie wnikliwych obserwacji. Dane techniczne :układ optyczny, reflektor średnica: 76 mm, ogniskowa: 300 mm, waga: 1,96 kg. Wyposażenie okular 1: 20 mm 1,25 cala (15x) okular 2: 4 mm 1,25 cala (75x). … SZCZEGÓŁY →

166

Celestron teleskop Travel Scope 70|escape_attr

Celestron teleskop Travel Scope 70

Producent Hama

… są z jasnego szkła powlekane warstwami antyodblaskowymi - Aluminiowy statyw zapewnia stabilną platformę - Szybki i prosty montaż bez użycia narzędzi - W komplecie plecak do łatwego przechowywania i który umożliwia podróżowanie z teleskopem Parametry techniczne: Układ optyczny: refraktor Średnica: 70 mm Ogniskowa: 400 mm Okular 20 mm - powiększenie 20x Okular 10 mm - powiększenie … SZCZEGÓŁY →

276

Celestron teleskop Powerseeker 60-AZ|escape_attr

Celestron teleskop Powerseeker 60-AZ

Producent Hama

… wartośc powiększenia każdego z okularów trzykrotnie. Celownik (szukacz) 5x24. W zestawie okulary oraz pryzmat diagonalny. W zestawie płyta z oprogramowaniem The Sky. Układ optyczny: refraktor. Średnica: 60 mm. Ogniskowa: 700 mm. Okular 20 mm - powiększenie 35x. Okular 4 mm - powiększenie 175x. Soczewka Barlowa 3x. Szukacz 5x24. Pryzmat diagonalny 1,25 cala. Montaż: azymutalny. Płyta CD-ROM … SZCZEGÓŁY →

255

Celestron luneta Landscout 50|escape_attr

Celestron luneta Landscout 50

Producent Hama

… optyka: zwiększona przepuszczalność światła dla jasnych, ostrych fotografiiKompaktowa i lekka:można ją zabrać w każdą wycieczkę w terenObrotowy statyw: możliwość dowolnego umieszczenia okularu w najlepszej pozycji do oglądaniaRegulowane powiększenie 10-30xSzerokie pole widzeniaGumowy uchwyt do łatwej regulacji powiększeniaDuże pokrętło ostrości z gumowym uchwytem - łatwe ustawianie … SZCZEGÓŁY →

299

Celestron teleskop LCM 60|escape_attr

Celestron teleskop LCM 60

Producent Hama

… ponad 4000 obiektów - Szybko zdejmowalny wyciąg, tuba optyczna oraz przybornik zapewniający szybką instalację bez konieczności użycia narzędzi - Metoda SkyAlign pozwala na kalibrację teleskopu na podstawie trzech dowolnych, jasnych obiektów niebieskich, co zapewnia szybkie i łatwe dostosowanie do lokalizacji - Oprogramowanie planetarium – „The SkyX Planetarium", zawierające bazę … SZCZEGÓŁY →

777

O kategorii Teleskopy

Szukasz stabilnego, niedrogiego i przede wszystkim efektywnego urządzenia do obserwacji gwiazd, odległych palet? Jeśli tak, to z pewnością kategoria teleskopy zainteresuje właśnie ciebie. Znajdziesz tutaj teleskopy Sky Watcher, teleskopy Celestron, Hama, Bresser, Meade. Niezależnie od tego, czy chcesz profesjonalne, czy też amatorsko zgłębiać tajniki bezkresnego nieba, podczas pięknych, bezchmurnych nocy, to i tak z pewnością teleskop Celestron Powerseeker 60A-Z pomoże ci w tym. Jest to amatorski teleskop, który został przeznaczony nie tylko do obserwacji nieba, ale także i obiektów naziemnych. Świetnie pełni funkcję lunety obserwacyjnej. Dokładnie skonstruowany aluminiowy statyw stabilnie utrzymuje konstrukcję. Akcesorium zostało wyposażone w celownik, szukacz, dzięki któremu łatwiej zlokalizujesz poszukiwany obiekt. Do zestawu zostały dołączone 2 okulary o średnicach 20 i 4 mm. Dają one powiększenia rzędu 35x oraz 175x. Gdy do zestawu dołączymy odpowiedni okular, a dodatkowo soczewkę Barlowa, uzyskamy powiększenie nawet i rzędu 525x. Zestaw dodatkowo zawiera płytę z programem „The sky”. W niej to znajduje się ponad 1000 obiektów będących ozdobą nieba.

Jeśli podchodzisz do obserwacji nieba nieco bardziej zawodowo, pragniesz poszerzyć swą pasję, to idealnym krokiem w tym kierunku będzie zakup teleskopu Meade ETX-125PE. Seria ETX to zupełnie nowa jakość teleskopów astronomicznych. Wyróżnia je przede wszystkim znakomita optyka, a także wyjątkowy system GO-TO. Akcesorium łatwo można przenosić z miejsca na miejsce. Oko również cieszy jego innowacyjny wygląd. Teleskop widmowy został osadzony na stabilnym, metalowym statywie. Sprzęt został również wyposażony w napęd osi, a także system Go-To „Autostar”. Dzięki temu programowi masz możliwość automatycznego wyszukania kilkudziesięciu obiektów astronomicznych takich jak komety planetoidy, planety, gwiazdy, komety, sztuczne satelity, a także liczne obiekty mgławicowe.

Sprawdź też