Menu

Kenzo Jeu d´Amour L´Elixir 50ml W Woda perfumowana

Cechy produktu

  • Producent Kenzo 
  • Pojemność 50 ml

Opis

Początki marki Kenzo są podobnie jak wielu innych znanych projektantów mody związane z Paryżem. Po otrzymaniu wykształcenia Kenzo Tokada zdecydował się w 1965 zamienić Tokio na stolicę Francji, żeby zająć się na własny rachunek projektowaniem mody.

W 1988 dom mody Kenzo mógł się pochwalić pierwszymi perfumami damskimi swej firmy, a trzy lata później jeszcze perfumami męskimi. Znawcy cenią je za egzotyczne i nieodgadnione nuty zapachowe, zupełnie odmienne od wszelkich innych do tej pory znanych registrów.

Tak jak projektowane przez Kenzo ubrania wyróżniają się swoim fantazyjnym i prowokującym charakterem, podobnie rzecz się ma z firmowanymi przez to nazwisko perfumami. Przyciągają one już niezwykłym wyglądem flakonów, z zasady nawiązującym do form roślinnych.

Taki właśnie jest m. In. Niecodzienny flakon perfum Amour: wyzywająco czerwony ciekawi asymetrycznym, obłym kształtem i przypomina raczej współczesną rzeźbę ascetyczną, będącą dalekim echem konturu ciała kobiecego.

Zawartość flakonu, na rynku nadal modna od 2006 roku, jest kompilacją wszystkich zapachów, które chcemy kojarzyć z Japonią, włącznie z wiśnią i ryżem, lecz nie tylko... Nowa edycja Amour Florale z 2009 roku w analogicznym białym flakonie na dodatek kokietuje kobiecością i słodyczą kwiecistych bukietów zapachowych.

Zaskakujące są natomiast owocowe nuty grejpfrutu i czarnej porzeczki. Nie inaczej rzecz się ma z Flower in the Air, 2010, gdzie podstawowymi składnikami kompozycji są trzy przyprawiające o lekki zawrót głowy kwiatowe zapachy róży, gardenii i magnolii.

Na tym jednak nie koniec: maliny i tak samo różowy pieprz stanowią dopełnienie całości. Ta kwintesencja egzotyki i inspirująco niekonwencjonalnych połączeń kryje się w równie nietuzinkowym flakonie: jego minimalistyczny , a także dekoratywny motyw realistycznie przedstawionej korony kwiatu są z kolei standardowe dla producenta Kenzo.

Elementem zaskoczenia jest wariant wybranego kwiatu: czerwonego, delikatnego maku. Plakaty reklamujące pachnidła zdradzają poetyczną wizję kryjącą się za tym wyborem: to wyrosłe na betonie wielkomiejskie maki unoszące się w powietrzu ponad domami.

To przepiękny sen i przesłanie w jednym...

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.