Brytyjski dom mody sięgający swymi korzeniami 1856 roku wylansował w 2008 roku linię żeńskiej wody perfumowanej, za której kreacją kryją się aż trzy nazwiska znanych i doświadczonych francuskich perfumiarzy: Opion, Polge i Piquet.
Wraz z Burberry The Beat for Her na rynku pojawił się dodatkowo męski odpowiednik tej wody perfumowanej. Aromat jej urzeka typowo swą lekkością bukietu kwiatów z dziką nutką wielu drzew i piżma.
W głowie – nucie wstępnej ta woda toaletowa jest interesującym zestawem owoców bergamoty i mandarynki wraz z przygaszonym i egzotycznym kardamonem oraz pikantnym pieprzem. Stanowczo żeńskim i zalotnym elementem jest aromatyczna kombinacja kwiatów hiacyntu i irysa z niewielką domieszką herbaty.
W nucie podstawy odszukamy nie mniej niebanalny komplet piżma z cydrem i niewiele znaną wetiwerią – azjatyckim typym trawy. Głównym tematyką kampanii reklamowej stała się sama adresatka artykułu: nowoczesna, młoda kobieta pełna fantazji i energii, czego wyrazem jest również jej żywy i niekonwencjonalny taniec.
Do tej roli wybrano angielską modelkę Agyness Deyn o międzynarodowej sławie, której twarz jest korzystnie znana z okładek uznanych czasopism oraz innych reklam, w tym także linii perfum Paula Gaultiera.
Szklany flakon tej wody perfumowanej Burberry The Beat uwydatnia się obłymi kształtami i intryguje wykończeniem górnej części pokrytej srebrną powłoką, przechodzącą płynnie w nasadkę nakrętki. Powierzchnia flakonu jest pokryta specyficzną dla Burberry niewielkim wzorem, który wraz z finezyjnie różowym płynem perfum perfekcyjnie się prezentuje.
Nuty zapachowe:Nuta głowy: owoc bergamoty, kardamon, mandarynka, pieprz, pieprz różowyNuta serca: hiacynt, irys, herbataNuta podstawy: piżmo, cedr, wetiweria (azjatycka trawa)