FERRO S.A. realizując politykę jakości - jako nadrzędny cel działania , a także wysokie oczekiwania jakościowe klientów wprowadza program „Serwis 48h”.
Programem „Serwis 48h” objęte są baterie łazienkowe, kuchenne i panele natryskowe. „Serwis 48h” zapewnia reakcję sieci serwisowej FERRO S.A. W ciągu 2 dni roboczych (48h) od daty zgłoszenia reklamacji.
Zgłoszenia reklamacyjne prosimy przesyłać przy pomocy bezpośredniego zgłoszenia elektronicznego, e-maila pod adresserwis@ferro.pl, czy też bezpośrednio na fax. Nr +48 12 2562195 lub listownie naadres producenta. Można je na dodatek przekazywać za pośrednictwem punktu sprzedaży detalicznej lub hurtowej gdzie reklamowany artykuł został zakupiony.
Szczegółowe warunki gwarancyjne posiada karta gwarancyjna dołączana do produktów FERRO S.A.
W celu ułatwienia obsługi serwisowej klientów uruchomiona została infolinia serwisowa pod nr tel. 801 798 001. Dzwoniąc na ten numer uzyskacie Państwo potrzebne informacje i pomoc w załatwieniu każdej sprawy serwisowej.