FERRO S.A. realizując politykę jakości - jako nadrzędny cel działania , a także wysokie kryteria jakościowe klientów wprowadza program „Serwis 48h”.
Programem „Serwis 48h” objęte są baterie łazienkowe, kuchenne i panele natryskowe. „Serwis 48h” zagwarantuje reakcję sieci serwisowej FERRO S.A. W ciągu 2 dni roboczych (48h) od daty zgłoszenia reklamacji.
Zgłoszenia reklamacyjne prosimy przesyłać przy pomocy bezpośredniego zgłoszenia elektronicznego, e-maila pod adresserwis@ferro.pl, czy także bezpośrednio na fax. Nr +48 12 2562195 albo listownie naadres firmy. Można je też przekazywać za pośrednictwem punktu sprzedaży detalicznej albo hurtowej gdzie reklamowany towar został zakupiony.
Szczegółowe warunki gwarancyjne mieści karta gwarancyjna dołączana do produktów FERRO S.A.
W celu ułatwienia obsługi serwisowej klientów uruchomiona została infolinia serwisowa pod nr tel. 801 798 001. Dzwoniąc na ten numer uzyskacie Państwo niezbędne informacje i pomoc w załatwieniu każdej sprawy serwisowej.