Menu

Największe wpadki rekinów biznesu. Część 1. Porażki rozszerzania marek (audiobook)

Cechy produktu

  • ISBN 9788360339398 
  • Autor Matt Haig 
  • Wydawnictwo Audioclub.pl 
  • Ilość stron
  • Rok wydania 2008 

Opis

Jeśli musisz uczyć się na błędach, to lepiej na cudzych.Życie lub śmierć firmy zależą od siły marki. Każdego dnia padają jakieś firmy, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, jednak same wpędziły się w takie kłopoty.dużo firm kieruje się przekonaniem, iż jeśli już raz stworzyły udaną producenta, to powinny ją zwiększać na inne linie towarów. Większość marek, którym to się udało, dokonała powiększenia w tych kategoriach towarów, które były zbliżone do oryginału. Coca-Cola zapisała na swym koncie światowy hit, gdy wprowadziła na rynek Diet Coke. O sporo mniejszy sukces odniosła, kiedy zaoferowała ubrania pod własną marką.Jednak gdy firmy nie potrafią zrozumieć, w czym posiada się istota ich marek, porażki okazują się nieuchronne, a ich skutki katastrofalne.Przedstawione w audioksiążce przykłady nieumiejętnego powiększania marek mogą być {pomocn|przydatn)e przy identyfikowaniu kluczowych obszarów zagrożeń dla firmy. To pouczająca lektura, która powinna znaleźć się w audiotece każdego menedżera, a zainteresuje nie tylko ich. Czyż nie leży w naszej polskiej naturze cicha i skrywana satysfakcja, gdy innym coś się nie udało?

Czas nagrania 108'56
Czyta Marcin Styczeń
Format Audio CD

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.