premiera
„FIOLETOWA KROWA" - Kultowa książka, która zrewolucjonizowała myślenie o marketingu„Fioletowa krowa" to książka, która w spektakularny sposób otworzyła oczy tysiącom przedsiębiorców z całego świata. Po raz pierwszy została wydana w 2003 roku, w pełni odmieniając ówczesne oblicze sprzedaży i marketingu.
Jej autorem jest od lat uznawany poprzez marketingowców za guru Seth Godin. „Fioletowa krowa " i jej prekursorskie założenia nie tracą jednak na aktualności, a po latach mogą zainspirować do unikatowego działania zupełnie nowe pokolenie pionierów biznesu.
Seth Godin - „Fioletowa krowa " wyjaśni ci:- dlaczego niektóre produkty robią furorę, a inne przechodzą bez echa;
- jak wyszczególnić się na współczesnym nasyconym rynku, na którym pozornie nie ma już miejsca na nic nowego;
- na czym polega sukces międzynarodowych gigantów takich jak Starbucks;
- dlaczego kierowanie artykułu do większości wcale nie jest najlepszą strategią;
- na czym polega niebezpieczeństwo tworzenia bezpiecznych produktów;
- dlaczego kompromis może jedynie obniżyć twoje szanse na odniesienie sukcesu.
- usiłujesz dotrzeć ze swym produktem lub usługą do pokaźniejszej liczby odbiorców;
- szukasz pomysłu na nowy biznes;
- nie chcesz wydawać pieniędzy na nieskuteczne reklamy;
- dążysz do rozpoznawalności, która zapewni ci przewagę na rynku.
Z wykła reklama nie wystarczy. Powiedz NIE przeciętności i stwórz coś tak niezwykłego jak „ Fioletowa Krowa"! Książka z całą pewnością ci w tym pomoże.
Marcin Osman o „Fioletowa Krowa" i o tym jak się wyodrębnić w biznesie