Wysoko oceniam dokonany poprzez dr Izabelę Lewandowską wybór problematyki i przygotowanie monografii poświęconej mechanizmom grywalizacji i jej zastosowaniom w marketingu. Podjęta poprzez Autorkę tematyka jest interesująca poznawczo i ważna z punktu widzenia aplikacyjnego i aktualna w kontekście zapotrzebowania rozszerzania efektywności oddziaływania na konsumentów i wypracowywania w tym zakresie pionierskich rozwiązań. Walor nowości recenzowanej monografii upatruję w tym, iż Autorka korzystnie osadza swoje rozważania równocześnie w kierunkach rozwoju współczesnego marketingu, jak i w przemianach zachowań konsumentów.
dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. UEW, Katedra Badań Marketingowych, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Autorka podjęła ciekawy i bardzo aktualny temat. Badaniem zastosowań grywalizacji w najróżniejszych sferach życia zajmują się renomowane ośrodki naukowe (m.in. Uniwersytet Wharton w Pensylwanii). Monografia Izabeli Lewandowskiej przyczynia się do wzbogacenia polskiej literatury dotyczącej tej problematyki (). Z całą pewnością wyniki obu badań (ilościowego i jakościowego) wzbogacają rozważania Autorki o składnik empiryczny, dostarczają niebanalnych wniosków poznawczych, a także praktycznych rekomendacji dla organizacji zamierzających zastosować rywalizację jako postępowe narzędzie marketingowe.
prof. Dr hab. Bogdan Mróz, Katedra Badań Zachowań Konsumentów, Instytut Zarządzania, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. UEW, Katedra Badań Marketingowych, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Autorka podjęła ciekawy i bardzo aktualny temat. Badaniem zastosowań grywalizacji w najróżniejszych sferach życia zajmują się renomowane ośrodki naukowe (m.in. Uniwersytet Wharton w Pensylwanii). Monografia Izabeli Lewandowskiej przyczynia się do wzbogacenia polskiej literatury dotyczącej tej problematyki (). Z całą pewnością wyniki obu badań (ilościowego i jakościowego) wzbogacają rozważania Autorki o składnik empiryczny, dostarczają niebanalnych wniosków poznawczych, a także praktycznych rekomendacji dla organizacji zamierzających zastosować rywalizację jako postępowe narzędzie marketingowe.
prof. Dr hab. Bogdan Mróz, Katedra Badań Zachowań Konsumentów, Instytut Zarządzania, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Tytuł Grywalizacja w organizacji. Rozwój zastsowań Autor Izabela Lewandowska Wydawnictwo ASPRA EAN 9788382090604 ISBN 9788382090604 Kategoria Literatura, Ekonomia i biznes ilość stron 196 Rok wydania 2020 Oprawa broszurowa