Menu

Internetowe public relations w komunikacji.. (opr. broszurowa)

Cechy produktu

  • ISBN 9788382205046 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Mariusz Woźniakowski 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
  • Ilość stron 164 
  • Rok wydania 2021 

Opis

Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami klasycznej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, poprzez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne producenta.

Wobec powyższego marki starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne, stawiają na autentyczny dialog, a równocześnie z punktu widzenia działań marketingowych zachowują charakter promocyjny.

W taki schemat komunikacji marketingowej wpisują się działania z zakresu public relations prowadzone z zastosowaniem Internetu. Ich głównym celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku producenta w odbiorze klienta, co w rezultacie ma się przełożyć nie tylko na pozytywne postrzeganie i zajęcie wyraźnej pozycji w świadomości konsumenta,najczęściej na wzrost sprzedaży.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.