Jesteś sfrustrowany, iż Twój biznes nie rozwija się tak szybko, jak oczekiwałeś? Chcesz zyskać nowych klientów? Wprowadzić automatyzację? Może zamówiona kampania nie przyniosła pożądanych rezultatów? Dość masz już siedzenia po nocach i omijania ważnych wydarzeń w życiu prywatnym? A może chcesz zastosować wolny czas i stworzyć towar, który zapewni Ci pasywny dochód?Według prognoz rynkowych platformy VoD (wideo na żądanie, z ang.
video on demand) w ciągu najbliższych 5 lat na całym świecie będą rozwijać się w zawrotnym tempie – liczba ich użytkowników wzrośnie ponad dwukrotnie i osiągnie 383 miliony w 2021 roku. W Polsce już dzisiaj ponad 34% mieszkańców przeciętnych miast wykupuje takie usługi.
Czy jesteś gotowy na ten trend? Masz do sprzedania kurs internetowy? Wiesz, jak ułożyć dla siebie kampanię marketingową, żeby go sprzedać?wszystkiego o tym, co musisz wiedzieć o tworzeniu kursów internetowych i sprzedaży online, dowiesz się z tej książki.
Skorzystaj i rozwiń biznes online, który zapewni materialne bezpieczeństwo Tobie i Twojej Rodzinie. Dodatkowo na Twoich własnych warunkach! Na wewnętrznej okładce przejrzyj przygotowany dla Ciebie BONUS – podręcznik z ćwiczeniami do pobrania z sieci!
Dzięki niemu niniejszy poradnik będzie jeszcze bardziej użyteczny, co ułatwi Ci realizację tej jednej kampanii, która dzieli Cię od wolności! Magdalena Pawłowska — ekspert online marketingu, przedsiębiorca, psycholog społeczny.
Specjalizuje się w kampaniach e-marketingowych, formuje i wprowadza nowe produkty do sprzedaży online. Jej kampanie odnoszą mnóstwo sukcesów — m.in. Zapewniła przychody o wartości: 2,4 miliona złotych w 2 miesiące, 1 miliona złotych w 15 dni, 600 tysięcy złotych w 5 dni.
Swoją metodą dzieli się w tej książce. Magdalena od ponad 6 lat zarządza agencją marketingową, prowadzi szkolenia i konsultacje. Wierzy, że każdy może stworzyć kurs online i sprzedać go z zyskiem. Tytuł Jedna kampania do wolności jak stworzyć artykuł online pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach Autor Magdalena Pawłowska Wydawnictwo One Press EAN 9788328333758 ISBN 9788328333758 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\E-biznes ilość stron 272 Format 14x20.8x1.4 cm Rok wydania 2017 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.33 kg