MARKETING BEZ TABU
czyli jak to robią najlepsi
Współczesny marketing to bardziej sztuka niż nauka, ale nadal aby odnieść sukces w tej dziedzinie, potrzeba adekwatnych umiejętności i znajomości solidnych technik. Napisany lekkim stylem piękny i poręczny poradnik Richarda Halla odkryje poprzez tobą sekrety wydajnego marketingu. Skierowany jest przeważnie do osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w tej branży, natomiast bardziej doświadczonym pomoże ugruntować wiedzę oraz dostarczy wielu inspiracji.
Dzięki poradnikowi dowiesz się, jak tworzyć silną i rozpoznawalną markę, gdzie i w jaki sposób efektywnie się reklamować, na czym polega skuteczny PR czy sponsoring i jak właściwie przeprowadzać badania marketingowe. Zrozumiesz zasady, na jakich opierają się zróżnicowane typy marketingu (m.in. Bezpośredni, eksperymentalny czy szeptany) i poznasz krok po kroku proces tworzenia i realizacji kampanii marketingowej.
Dowiesz się jeszcze, jakie umiejętności czy atrybuty konieczne są w planowaniu kariery w marketingu. Nauczysz się skutecznie docierać do wybranej grupy docelowej, przyciągać uwagę konsumentów i powodujeć, że będą do ciebie z przyjemnością wracali.
Dlaczego poradnik trafia w SAMO SEDNO?
- uczy najważniejszych zasad obowiązujących w marketingu i ich zastosowania w praktyce
- gromadzi liczne przykłady udanych kampanii, sloganów, wydajnych działań PR, które inspirują i pozwalają uczyć się od najlepszych
- pokazuje, jak stworzyć dobry plan marketingowy i z sukcesem go zrealizować
- uczy rozpoznawać potrzeby kupujących i wybierać najlepszą metodę dotarcia do nich
Skorzystaj z rad doświadczonego eksperta i z sukcesem wykorzystaj je w praktyce. W marketingu nie ma rzeczy niemożliwych!
czyli jak to robią najlepsi
Współczesny marketing to bardziej sztuka niż nauka, ale nadal aby odnieść sukces w tej dziedzinie, potrzeba adekwatnych umiejętności i znajomości solidnych technik. Napisany lekkim stylem piękny i poręczny poradnik Richarda Halla odkryje poprzez tobą sekrety wydajnego marketingu. Skierowany jest przeważnie do osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w tej branży, natomiast bardziej doświadczonym pomoże ugruntować wiedzę oraz dostarczy wielu inspiracji.
Dzięki poradnikowi dowiesz się, jak tworzyć silną i rozpoznawalną markę, gdzie i w jaki sposób efektywnie się reklamować, na czym polega skuteczny PR czy sponsoring i jak właściwie przeprowadzać badania marketingowe. Zrozumiesz zasady, na jakich opierają się zróżnicowane typy marketingu (m.in. Bezpośredni, eksperymentalny czy szeptany) i poznasz krok po kroku proces tworzenia i realizacji kampanii marketingowej.
Dowiesz się jeszcze, jakie umiejętności czy atrybuty konieczne są w planowaniu kariery w marketingu. Nauczysz się skutecznie docierać do wybranej grupy docelowej, przyciągać uwagę konsumentów i powodujeć, że będą do ciebie z przyjemnością wracali.
Dlaczego poradnik trafia w SAMO SEDNO?
- uczy najważniejszych zasad obowiązujących w marketingu i ich zastosowania w praktyce
- gromadzi liczne przykłady udanych kampanii, sloganów, wydajnych działań PR, które inspirują i pozwalają uczyć się od najlepszych
- pokazuje, jak stworzyć dobry plan marketingowy i z sukcesem go zrealizować
- uczy rozpoznawać potrzeby kupujących i wybierać najlepszą metodę dotarcia do nich
Skorzystaj z rad doświadczonego eksperta i z sukcesem wykorzystaj je w praktyce. W marketingu nie ma rzeczy niemożliwych!