Stan prawny: 1.01.2015 r. Publikacja ukazuje problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnymi placówkami medycznymi. W książce przekazano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażania planu marketingowego, sposoby analizy otoczenia, zasady budowania wydajnej strategii rozwoju, budowania firmy placówki medycznej i fachowej obsługi pacjentów. Opracowanie może być pomocne w rozwiązywaniu solidnych problemów, np. Związanych z lokalizacją placówki, a także potrzebami obsługiwanego segmentu pacjentów. Dodatkowo w publikacji zawarto rozważania na temat uwarunkowań zachowań pacjentów (m.in. Zagadnienia z zakresu neuronauki), a także tworzenia i wdrażania wartości dla pacjenta.
Jak dowiedzieć się tego, co najważniejsze o urządzaniu wnętrz, jednocześnie nie wydając pieniędzy na porady projektantów? W internecie dostępnych jest wiele porad o kompozycjach czy różnorodnych stylach, ale to nie...
Ludzie uwielbiają się bać i od zawsze są ciekawi tego, czego nie potrafią zrozumieć. Zjawiska paranormalne to interesujący temat, pełen tajemnic, sekretów i niezrozumiałych zdarzeń. Niektóre są pokazane na filmach,...