Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spomiędzy jej realnych obszarów zastosowań poręcznych wypada wymienić m.in. Badania skuteczności programów stymulujących lojalność oraz planowanie działań nakierowanych na maksymalizację zysków w całym procesu związku z klientem. Przegląd mierników relacji stanowiący część książki może być punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb konkretnych firm usługowych. Książka ta może stanowić ponadto dobre uzupełnienie dla kursów akademickich, takich jak podstawy marketingu, marketing usług czy public relations.
Książka składa się z czterech rozdziałów. Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako intensywnie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym rozdział II demonstruje wybrane zagadnienia z zakresu użycia marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw kreujących relacje z klientami. Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji między przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany pozostał przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem jednostkowym. Rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom użycia marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw.
(...) Książka na pewno wzbogaci wiedzę na temat marketingu relacji i odnajdzie czytelników wśród kadry nauczającej, a także wśród innowacyjnych praktyków. Sięgną po nią także ambitni studenci.
Prof. Zw. Dr hab. Józefa Kramer
(...) Z przyjemnością polecam tę genialną książkę, stanowiącą świetną syntezę nowoczesnego marketingu i łączącą mocne podstawy teoretyczne z praktyką.
Dr hab. Jacek Otto, prof. Ndzw. Politechniki Łódzkiej
ISBN: 9788381021722
Kod paskowy: 9788381021722
Autorzy: Mitręga Maciej
Wydanie: 3
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 31095
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 148
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.19
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.245
Języki: polski
Wiek: 15-99 lat
Grupa towarowa: Książka
Książka składa się z czterech rozdziałów. Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako intensywnie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym rozdział II demonstruje wybrane zagadnienia z zakresu użycia marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw kreujących relacje z klientami. Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji między przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany pozostał przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem jednostkowym. Rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom użycia marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw.
(...) Książka na pewno wzbogaci wiedzę na temat marketingu relacji i odnajdzie czytelników wśród kadry nauczającej, a także wśród innowacyjnych praktyków. Sięgną po nią także ambitni studenci.
Prof. Zw. Dr hab. Józefa Kramer
(...) Z przyjemnością polecam tę genialną książkę, stanowiącą świetną syntezę nowoczesnego marketingu i łączącą mocne podstawy teoretyczne z praktyką.
Dr hab. Jacek Otto, prof. Ndzw. Politechniki Łódzkiej
ISBN: 9788381021722
Kod paskowy: 9788381021722
Autorzy: Mitręga Maciej
Wydanie: 3
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 31095
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 148
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.19
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.245
Języki: polski
Wiek: 15-99 lat
Grupa towarowa: Książka