Menu

Mniej znaczy więcej Nowa koncepcja bogactwa (opr. broszurowa)

Cechy produktu

  • ISBN 9788324651825 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Bruce Piasecki 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2013 

Opis

Zaktualizowana droga do bogactwa

„Droga do bogactwa wiedzie poprzez oszczędność i przedsiębiorczość", zwykł mawiać Benjamin Franklin. Dziś, po ostatnich skandalach biznesowych i przekrętach finansowych wielu wpływowych ludzi i mnóstwo solidnych organizacji (od rządów do międzynarodowych korporacji) zadaje sobie pytanie o to, jak osiągnąć więcej za mniej. Szukają nowych wartości i powrotu do równowagi. Niestety, mnóstwo z tego, czego nauczyliśmy się w biznesie o logice rozwoju rynków, w momencie obecnej jest po prostu przestarzałe. Poszukujemy więc nowych dróg, równocześnie wracając do korzeni.

Ta książka jest zarówno niezwykłą lekcją historii, jak i futurystycznym manifestem. Porusza niewygodne tematy, które większość z nas wolałaby zamieść pod dywan. Jest intelektualnym wyzwaniem i pełną humoru przygodą. Przypatruje się bogactwu złożonych powiązań, łączących oszczędność i konkurencyjność, a także postępowość i dyplomację z bogactwem. W czasie tej podróży zobaczysz i zrozumiesz, jak można lepiej wykorzystywać osobiste i korporacyjne zasoby, by Twoja przyszłość na powrót stała się świetlista.

Oto książka, która w sposób inteligentny i rzeczowy wnosi wkład w literaturę na temat globalizacji, rozwoju artykułu, zarządzania zmianą i ogólnego zarządzania, jak dodatkowo dzieli się oryginalnymi przemyśleniami na temat rosnącej roli, jaką zagadnienia jednostajnego rozwoju i energii odgrywają w konkurencyjności. Autor dzieli się z nami swymi nadzwyczajnymi w swojej prostocie pomysłami dotyczącymi sposobów zrównoważenia znaczenia pieniędzy, ludzi i zasad, a jego uwagi można zastosować jednocześnie na poziomie globalnym, jak i jednostkowym.

Spójrz na zasady konkurencyjnej oszczędności przez pryzmat:
  • dynamiki społeczeństwa i biznesu w najbliższej przyszłości,
  • osobistej zapobiegliwości,
  • autentyzmu kierownictwa,
  • trwałości (a nie jednorazowości) produktu,
  • stabilności rynku w czasach globalizacji,
  • czynników sprzyjających bezpieczeństwu kulturowemu,
  • ciągłości biznesowej,
  • reguł powstawania bogactwa.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.