Menu

Neuromarketing w internecie (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788382204476 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Benjamin Fischer|Joanna Rode|Ralf Pispers 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
  • Ilość stron 226 
  • Rok wydania 2021 

Opis

Granica wchodzenia poprzez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym skrupulatne poznanie, a także używanie tych zjawisk jest neuromarketing.

To nauka zezwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu i informacje z przeróżnych dyscyplin nauki, m.in.

badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa.Publikacja w sposób funkcjonalny i na powszechnie znanych przykładach demonstruje przyszłościowy nurt marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych.Z tej książki dowiesz się:— jak wykorzystać neuromarketing w e-commerce;— jak dotrzeć do klientów w Internecie w sposób ich angażujący;— jak zapewnić pozytywne doświadczenia w świecie cyfrowym na poziomie emocjonalnym;— na jakie charakterystyczne bariery i zachowania zakupowe możesz się natknąć w Internecie;— jak wykorzystuje się neuromarketing w mediach społecznościowych;— jakie będą internetowe narzędzia przyszłości.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.