producenta zatrudniają pracowników, aby rozwiązywać problemy lub zapobiec ich powstaniu, by rozwijać się, zmniejszać koszty i udoskonalać swoją sytuację finansową. Robią to dla własnej korzyści. Pracodawcy nie obchodzi, czego ty chcesz albo do czego dążysz - jemu zależy tylko na otrzymaniu tego, czego on sam pragnie. Marki nie oczekują, iż ich pracownicy pomnożą istniejące problemy, obciążą je własnymi zmartwieniami i będą wymagali dopełniającej obsługi. One chcą pozbyć się tego wszystkiego.Jeśli nie masz pojęcia, dlaczego dana marka powinna cię zatrudnić, istnieje wielkie prawdopodobieństwo, iż ona ponadto nie będzie tego wiedziała. Znasz siebie, wiesz, jakie masz zdolności. Po przeanalizowaniu profilu firmy, w której chciałbyś pracować, powinieneś odpowiedzieć sobie na pytanie, w jaki sposób możesz jej pomóc - jednocześnie przez jakieś doraźne rozwiązanie, jak i w perspektywie długotrwałej współpracy. To, czy zdołasz sprzedać samego siebie, zależy od tego, w jaki sposób możesz w czymś pomóc.